www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Old Boy Habarnist , Acu 20 Ani Bassist ,rog Sfatuitor Rabdator For Ajutor ! (Mîncaþi-Aº ! ,dacã O Fi Mãi Cool Aºa !...)


Guest costelush70
 Share

Recommended Posts

Guest costelush70

am 43 , pînã la revo ...89 , cînd aveam 18 , cochetam cu bassu ,ºi zîc io cã nu degeaba ! e , acu vrem s-o facem iarã (noi toți 4) , ºi dãi ºi cumpãrã (încã nu , da mã interesez deja ) , da ce sã vezi , cã deºi îs bani , nu ne putem hotãrî , cã nu mãi ºtim mare lucru despre modernitãți . aºa : o sã fie sistem , mare , cã vrem tare , bun , cã ne permitem cevaceva , ºi pe-aci ne+am lãmurit cum stã treaba , da ne-am hotãrît sã nu mai facem gãlãgie (dacã s-o putea) pe scenã , cã de obicei e micã , motiv pentru care am eliminat TOBA RECE, ne-am luat roland nuºtiu io de care , da tot de bãtut , c-a dat ãla vreo 4000 pe ea din italia , cã acolo a gãsit-o MAI IEFTINA . E , ºi aici e aici : n-aº vrea mai deloc zgomot pe spate , da nici tonu nu l-aº sacrifica . ªtiu de di box , da mai ºtiu ºi cã mi-oi lua un efect ,ceva , cînd m-oi dumiri io din care , ºi î-mi place ºi stereo , nu ºtiu cum sã fac sã ajung BINE ºi STEREO în mixer ! ªi nea chitarã are tot astã problemã . Aci vã aºtept pe voi cu sfaturi , care ºtie , care nu , nu ! Mulțam de pe-acu!

Link to comment
Share on other sites

Guest costelush70

nu vreau sa aud de aia cu " să aud io pe spate " , că dacă-n faţă e caca , aia e , caca ! N-o să avem sunetist , deci nu ne strică nima sunetu , control o să fie maximum , deşi încă nu ştiu soluţia best , cu căşti ori cu monitoare , da neapărat sunet egal cu faţa , că să ştii dracu cum eşti , tare , moale , înţepat , slab , cu bas ori fără , şi să iei măsuri cu mînuţa ta . Că ştiţ de ce nu mai vrem noi spate ? Că nu auzeam prea bine tot ansamblu , de aia , că ba bătea nebunu ăla tare şi mi să părea că îs io prea încet şi automat o ardeam mai cu talent , ba mi să părea că prea se lasă în glas nea chitară şi-i zîceam s-o lase dracu mai moale un picuţ , da iel tot se supăra ...În fine , ne făcuserăm cabluri luuuuungi , ne dădeam în faţă să ascultăm , şi cînd ne plăcea " dozaju" , ne juram pe mame , pe frăţiori , pe toţ dracii , că nu mai umblăm la ele ! Pe dracu !!! e poi , da capo ! Aşa că gata , vrem linişte pe scenă , căşti ori monitoare să sune ca faţa , indiferent de costuri . Toţi pe faţă şi mixeru lîngă noi . Dacă se poate . Cum fără scule nu-ncape discuţiue de nimic , şi cum tocmai aci e neştiinţa noastră (a mai mare , că aşa , ar mai fi şi cîntatu' !... ) , aşteptăm sugestii , doar doar s-o lega ceva şi de noi !

ACI AŞ VREA SĂ INTERVENIŢI VOI ! MULŢAM .

Link to comment
Share on other sites

Pentru chitara (in ordinea crescatoare a pretului): Digitech GSP1101, Line 6 HD500, Kemper Profiler Amp , Fractal Audio Axe-FX II (mai sunt modelele Standard si Ultra, mai ieftine, dar nu se mai fac, asa ca doar second se pot gasi). Toate merg conectate direct la mixer, au simulari de cabinet; la toate, in afara de Line 6, trebuie si foot-controller.

Link to comment
Share on other sites

Guest costelush70

oooaaaaauuuu!!!!!! mă omorîşi !!!! acu vorbesc cu qoru pe skype de fractal , nu-l stia . normal , nu ştim nimic , că n-avem de unde , da recuperăm încet încet . se hotărîse la tc electronic g-system ib modified . acu studiază fractal !!! îl băgai în ceaţă . multumim .

zi-mi ceva serios pentru bass şi jur că trimit oriunde baxu' . (acu parcă ar mergeun emoticon , da personal le urăsc , aşa că alegeţi tu unu în minte , dacă vrei ...)

Link to comment
Share on other sites

Fractal e foarte bun la efecte, dar se pare ca Kemper suna mai realist. Eu am Fractal Axe-Fx Standard de cativa ani, dar daca ar trebui sa-mi iau acum ceva, mi-as lua Kemper.

La bass nu prea ma pricep, dar uite aici ce se gaseste la Thomann: http://www.thomann.de/de/cat.html?gf=bass_preamps&oa=prd

Edited by varu' maftei
Link to comment
Share on other sites

Se poate folosi Axe-Fx sau Kemper și cu bas, bineînțeles. Mai ales cel din urmă. Dar e nevoie? Ce fel de sound cauți? Poate e mai eficient ceva mai simplu și mai ieftin.

Vă descurcați să construiți un sistem de monitorizare prin căști?

 

PS: un articol despre monitorizare de la SOS: http://www.soundonsound.com/sos/dec05/articles/live_stagemonitoring.htm

Edited by FiveseveN
Link to comment
Share on other sites

Guest costelush70

Ce dracu nană , ajungem să mergem cu patefonu lu bunica după noi ?

Lăsînd gluma , ce citii io despre " radiou " şi ce mai găsii pe tube , îmi zbîrlii păru pe mine ! Nanăăă , unde-am(au) ajuns !!!!

Da după cum îmi dau io cu seama , stereofonia trebe s-o cam las , că văd că-i cam lipsă în live , deşi io credeam că nu . Că văd că nu se vorbeşte despre ea în live , chiar dacă e la greu pe înregistrări .

Mulţam ! Nu uit ce promit .

Link to comment
Share on other sites

Guest costelush70

fiveseven

casti stereo nu , că nu-s cataramă . Da uite , dacă e kemper , nu-i stereo . Înteleg io că procesoarele "este" stereo , că ştiu carte şi citesc, da cu kemper nu se-mbucă stereo. Bun , mi-o fi căşunat mie fără rost pe stereofonia asta (care e din greu pe aproape orice înregistrare , da cînd e vorba de live ? ) , dacă-mi ziceţi s-o las , o las . Da de plăcut , tot î-mi place , că am o drăcie de clăpiţă cu care mă mai distrez cît o mai funcţiona (că măi am şi-un prunc de 3 ani ) , şi tare fain sună stereo ...

Io nu ştiu numi soundurile , că pe vremea aia muzica o luam cu greu (contrabandă curată ) de la sîrbi , ori seara cu caseturile înregistrînd de la "europa liberă " , şi era generic numită "adevărată " , că in romanica erau oficial doar doo feluri : uşoară şi populară . Rostirea cuvîntului "rock" , în 87 , pe-o bancă , ( 4 tineri de 18 ) , în faţă la şcoala populară de arte care întîmplător e lîngă miliţie , şi trompă toboşaru , cu nişte beţe făcute la strung de tac-su bătînd în bancă , ne-a adus bătaia dracu , şi ăla , toboşaru , n-are nici az păr cam cît moneda de 5 în vîrfu capului , că i-a smuls-o un caşchetar nemulţumit de răspuns , cînd l-a-ntrebat : ce cînţi mă ?! Dracu ştie de ce nu i- a mai dat , da nu i-a mai dat !

Aşa . Da , aş vrea şi tonu' lu' rob trujillo , da şi al lu' leland sklar ; tonuri mă , grave , cu uouo , dracu ştie , că de-aia mă gîndesc , că dacă-mi iau ceva ce e declarat bun , ca cum s-ar zîce " sculă de sculă " , atunci e doar problema mea să găsesc ce-oi putea io să găsesc mai bun cu scula aia , fără să-mi bat capu că ar putea fi şi altceva mai bun da n-am . Că cu asta trăiam mereu înainte : ce-aş putea face io , da n-am cu ce ! Şi nu vreau să epatez cînd zic de bani , da a vrut dumnezău cu noi şi nu stăm chiar rău , şi simţim că am mai putea face ceva , cum ar veni , reloaded ! hahahahaha . Am zis că un efort de 5000 x4 pentru sunet ar cam ajunge , şi cred , după ce am citit , că cam da !

Ăsta-i story-ul de astă seară . Dacă sînteţ cuminţi , vă mai zic şi mîine . Bine ?!

Mulţumesc , desigur , tuturor , de ajutor . Se-nţelege !

Edited by costelush70
Link to comment
Share on other sites

Da uite , dacă e kemper , nu-i stereo .

Da și nu. Aparent poate rula un singur ampsim/cabsim, față de procesoarele high-end care au cel puțin două bus-uri independente. Dar are și efecte stereo, inclusiv un stereo widener. În plus poți scoate o ieșire doar cu ampsim în paralel și folosi încă un cabsim (sau câte vrei) extern. Posibil să mă înșel, nu l-am studiat foarte mult.

Dar e un exemplu. Probabil există soluții până la urmă mai practice, chiar dacă nu oferă același nivel de precizie și flexibilitate în "tone shaping".

Link to comment
Share on other sites

Am uitat de Eleven Rack care e mai slab ca Axe Fx, dar bun fara indoiala. Urmatorul update (apropo, toate sunt gratuite) de la Axe Fx II o sa aduca functia de "tone matching", care se pare nu e la fel de buna ca profilarea Kemper, dar orisicat...s-au prins si ei ca Kemper le fura din clienti si se agita sa nu ramana in urma: http://soundcloud.co...h-match-attempt

 

E fain sa ai stereo, mai ales daca esti singurul chitarist in trupa. Eu pe patchul de ritm (high-gain) pe care il folosesc am doua ampuri diferite, unu in stanga si celalalt in dreapta, si stereo enhancer activat (asta decaleaza canalele cu 15 milisecunde si face sa sune totul mult mai masiv). Mai am un patch clean cu ping-pong delay - foarte fain suna !

 

Pentru bass asta mi se pare foarte bun si nici nu e foarte scump: http://www.bass.se/2009/microbassII.htm

Edited by varu' maftei
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest costelush70

Şi-atunci să fie Kemper si la bas ? Io mă descurc mai greu ( tinzînd către zero de fapt ... ) cu termenii tehnici ( lacune în educaţia de specialitate ,am spus-o din capu locului ! ) , habr n-am , are frecvenţe care se pretează şi basului , n-are ... Care poate şi are timp , îl rog să fie el interpretul meu în misterioasa lume a parametrilor tehnici şi să nareze mai apoi şi bietului umil şi prostănac care îs io însumi !

Respect !

Edited by costelush70
Link to comment
Share on other sites

Guest costelush70

tu fivesevene ziceai de Kemper ptr bas . Aia să fie ? Kemper ? Lumea îl vorbeşte de bine ,da pentru chitară . N-am văzut pe nimeni vorbind de el pentru bas , ia dă-i o ocheadă şi vezi , să nu dau dracu banii de pomană .

Bă şi-i urît ca dracu , parcă-i radiou' lu bunicu , are şi cureaua aia !... Da am văzut ! Pentru chitarişti e o soluţie suficientă . Vezi te rog de parametri ,de ce drac mai are nevoie tehnic basu şi poate n-o avea drăcia , că dacă-i pe-aşa , vorbesc cu nea chitară să vadă un preţ , poate second , poate zburătăcite de " băeţi ", şi numai şi numai apooooi , la magazin . Da să o termin dracu o dată , că m-am săturat de bulbucat oichii pe al net , de mă dor dracu şi buricele deştelor pe a tastatură ! Că pe vremea mea nu prea contau parametrii , că oricum raaaar vedeai una originală , aveam pe unu Coravu , Dumnezău să-l ierte , ăla le făcea . Bă şi nu le făcea rău , că mi-amintesc că o dată ne-am luat nişte difuri Monacor , pe bani mari că erau de contrabandă , de , şi mai aveam şi nişte Celestioane . E , Monacor ălea , deşi aveau exact aceiaşi parametri ca şi Celestioanele , nu prea sunau la fel cam de loc ! EEE , şi s-a ars unu e 12" ! Bă fratrae , după ce ni l-a rebobinat uomu , bă , suna eeexact , da eeexact ca Celestioanele .Şi dacă mă crezi ori ba , le-am rebobinat pe toate , inclusiv pe cele de 15 , de rîdeau fraierii prin oraş de noi că rebobinăm difuzoare originale !

Hai că aştept să văd ce zîci .Merci !

Link to comment
Share on other sites

Iso cab-uri există de vreo 20 de ani, dacă nu mai mult și sunt încă des folosite. O altă variantă sunt cabsim-urile care au și o sarcină integrată (dummy load). Pe http://www.amptone.com/ sunt multe resurse pe tema asta.

Dar dacă tot cari un amplificator pe lămpi cu tine și eventual un cab, de ce să nu le folosești și ca monitoare (în set-up-ul clasic)?! Și mai important, soluțiile ăstea analogice sunt cam la fel ca-n ziua în care s-au inventat, nu prea ai ce dezvolta la ele. În schimb ampsim și cabsim-urile digitale au tot progresat odată cu legea lui Moore. Ultima generație (Axe-FX, POD HD, Kemper etc.) oferă un salt calitativ semnificativ, deși nici cele mai vechi nu-s de aruncat.

Dezavantajul unui sistem digital e precizia (cât de fidel simulează ce-și propune a simula), deși asta după cum spuneam se tot îmbunătățește. Avantajele sunt flexibilitatea (ai sute de tonuri la dispoziție) și faptul că sunt compacte și ușoare (foarte important când trebuie transportate).

 

Cât despre Kemper pentru bas: sigur că se poate, poți "profila" și amplificatoare și cab-uri de bas, preamplificatoare/pedale de distorsiune și ce mai vrei. Unii au modelat și alte ampsim-uri. E un produs foarte nou, abia în decembrie a apărut pe Thomann, așa că-s slabe șanse să-l găsești într-un magazin, d'apoi prin alte canale. Asta înseamnă și că nu găsești încă exemple care-i demonstrează întregul potențial.

 

Dar, din nou, acestea sunt doar câteva din opțiuni. Pentru bas chiar ai nevoie de asemenea flexibilitate? Folosești multe efecte? Folosești multă saturație? Există și soluții care nu costă 1500 EUR, precum MXR M80 sau Sansamp Bass Driver DI.

 

Link to comment
Share on other sites

Cu cat treci sunetul prin mai multe jucarii cu atat va iesi mai alterat la sfarsit.

Asta sună a tautologie. Și unii preferă sunete "alterate", alții nu. Poți folosi un preamplificator ultra-clean (nu neapărat de "instrument") să obții un sunet mai puțin alterat decât cu un compresor, amp, cab, microfon și mixer/preamp.

Link to comment
Share on other sites

Nimic mai simplu .

Puneti toate sculele normale ( amplifurile ) in fata .Intoarse catre voi si este rezolvata treaba .

 

Sau trebuie sa mai ai si un sistem de monitor stereo ultra performant ce duce de la subbas ,bas si toba mare pana la voce liniar cea ce este cam scump dar daca sunt bani ..se poate orice.

 

Puterea debitata trebuie sa fie mare ca voi sa cantati clean si sa mai aveti +20dB ptr dinamica muzicala asta inseamna cam 3 KW .

Nu se permite regim de overdrive al sistemului !!! deci trebuie o rezerva de putere mare ca sa poti reda dinamica muzicala de interpretare .Atat in putere aamplifurilor cat si ale difuzoarelor .

 

In cazul statiilor d instrument fiecare poate sa-si dozeze puterea si overdrive-ul fara sa afecteze

celelalte instrumente .

 

Si iaca asa se tot complica treaba ....antilarsen /compresor multiband stereo mixer de scena care este mai complex ecat cel de fata cu selectie de control ptr fiecare instrument ..apoi sectiune sau.mixer separat de fata ...etc

 

Ptr locatii mici ?. este oricum complicat .. ,locatii fara tratament acustic cu reflexii nedorite rezonante si unde stationare ...este cu "cantec" ramane mai mult la (bun)simtul muzicantilor..de la reglajul de ton individual pana la alegerea nivelului de volum acceptat de felul/tipul locatiei de stil /gen muzical ..maniera de interpretare ....etc

 

Ramanreti voi la scule normale si invatati sa va dozati ar fi rezolvarea normala utilizata in toata lumea .Sunt mii si mii de trupe ce stiu sa se dozeze perfect fara minuni si fara sonorizator !

 

Este prima cerinta de la orice trupa !

 

Tocmai treaba ca sa ai controlul propriu in statia ta de instrument asigura "linistea" pe spate .

Se regleaza balansul dintre scule , ptr solo trebuie ai un switch ce cupleaza +6dB (VU) apoi dupa interventie reduci la nivelul normal , Daca nu ai control te postezi mai aproape de statie ..la fiecare apropiere cu jumatatea distantei initiale ai o crestere a SPL de putere +6dB !!

deci asa poti sa ai control far asa cresti volumul /puterea.

 

Dupa ce ai experienta poti sa reglezi si din :"mana" sau potmetru de volum mici diferente de 3 dB ca sa ocolesti efectul "umbrirea" intre instrumente grupuri de frecvente....etc acest lucru se poate face numai dupa auz !!

.. Aici e o poveste lunga dar trebuie sa inveti cate ceva ca sa nu dai banii aiurea pe ce nu este nevoie !

 

La chitara bas ai nevoie de "grohaitul " distorsiunile introduse de difuzor .

 

.distorsiunea produsa de membrana ce nu se prea poate "imita" cu procesoare realtime ieftine si simple .la chitara la fel ai nevoie de acest efect ce da acel "punch" ..inimitabil electronic cu scule simple .

 

 

Se folosesc statii combo de putere adecvata marimii scenei /locatiei ca sa sa poti sa dai blana ca sa ai TON si prin supramodularea difului .

 

Un baterist care stie sa bata la tobe trebuie sa poata sa bata bine si pianissimo.

 

Dozarea nivelelor este numai o chestiune tehnica ce tine de exercitiu ..

 

Sa nu uitam de transport .De cablare ..alimentare ..etc ale unui sistem de monitorizare prea complex .

 

Nu ca nu ar fi ideal dar ..depinde de rentabilitate .

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Guest costelush70

Karpi vip

Fără să fiu nerecunoscător , că nu-s , mulţumesc (cum am făcut-o şi-n avans , la începuturi ) pentru orice sugestie , ceea ce-mi propui e tocmai ceea ce vreau să evit : HAOSUL !!! Că asta-i cînd ai "scula ta " pe spate şi-i mai dai şi cum î-mi recomanzi , citez din tine : blană , ca sa ai TON şi prin supramodularea difului , închei citatu ! E , aci cam omori orice discuţie despre "dozaj" , că dacă aplici ca la carte ce zici , unde mai e controlu în raport de ceilalţi ? Prin forţa lucrurilor , fiind mai aproape fizic de " scula ta " decît de unu sau de ailaltu , n-ai cum să fii obiectiv cu " dozaju " . Că despre asta-i subectu mieu . Despre cum aş face să am ton bun direct în faţă , locu care contează cel mai mult în ecuaţia finală , cu monitoare în ureichi , în căşti ( poate lor le-o zîce altfel , da io pînă aflu altceva , le-oi zîce aşa ) ! E clar că de căşti n-ai ce să-mi spui , că dac-aveai , î-mi zîceai , nu ? Nici de stereo în faţă , că te cred de bună credinţă , î-mi zîceai , nu ? Cît despre locaţii , mici , medii , oricum or fi , dacă nu-i " dozaj " , e greu de vorbit de " tratament acustic cu reflexii nedorite rezonante si unde stationare " , nu ?

 

Fiveseven

aaaaproape era să-i bem adălmaşu la un kemper , a fost pe mercatinomusicale unu la 1000E , da pînă s-a-nvîrtit chioru ca coiu-n căldare , s-a dat ca pînea caldă . În două zile s-a dat !!! Că numa lucruri bune zîce lumea de iel , îs daţ pe spate mulţi ! La banii ăştia , cred că e ceva cu aparatu ăla de radiu , că tare urît îi !

 

(chioru = omu ăla cu chitara , cînd era mic a căzut cu oichiu-n pix şi a rămas cu oichiu în lateral ,a fost la doctor aci la noi , l-au operat şi i l-au îndreptat , da după vreo 6 luni , i s-a strîmbat în partea ailaltă , înspre nas . E , tac-so executor judecătoresc , l-a dus la bucureşti , şi ăia i-au zis că nu trebuia să-l opereze că a fost doar muşchiu contractat şi s-ar fi relaxat după ceva timp , şi de atunci poartă oichelari , de-aci şi policra ! )

 

 

 

Aş pune şi io o zîcere de-aia adîncă aci jos , da m-e ruşine de ce-aş pune , aşa că n-o pun .

Edited by costelush70
Link to comment
Share on other sites

"... E , aci cam omori orice discuţie despre "dozaj" , că dacă aplici ca la carte ce zici , unde mai e controlu în raport de ceilalţi ? Prin forţa lucrurilor , fiind mai aproape fizic de " scula ta " decît de unu sau de ailaltu , n-ai cum să fii obiectiv cu " dozaju " . Că despre asta-i subectu mieu . Despre cum aş face să am ton bun direct în faţă ,..."

 

Dci mai repet inca odata ce am scris ...

 

Balansul intre instrumente este realizat .".nu mai ai voie" sa treci peste nivelul prestabilit , oric schimbare va aduce cu sine si schimbarea timbrului , atacului deci al tonului deci si a sonoritatii trupei in PA ...

Rezolvarea daca nu te auzi tu bine , nu-ti auzi bine instrumentul rezolvi prin a te situa adecvat fata de "diful tau de control" al statiei tale .

 

Pe fata daca bagi automat vei fi nevoit sa se folosesca limitator , compresor , etc ce distruge dinamica de interpretare sau ma rog reduce posibilitatile .Dar depinde ce si cum canti.Daca nu ai nevoie de dinamica interpretativa poate nu conteaza .....aici se poate deschide o discutie luuunga ,..deoarece depinde de multe ...

 

 

".....locu care contează cel mai mult în ecuaţia finală , cu monitoare în ureichi , în căşti ( poate lor le-o zîce altfel , da io pînă aflu altceva , le-oi zîce aşa ) !

E clar că de căşti n-ai ce să-mi spui , că dac-aveai , î-mi zîceai , nu ? Nici de stereo în faţă , că te cred de bună credinţă , î-mi zîceai , nu ? Cît despre locaţii , mici , medii , oricum or fi , dacă nu-i " dozaj " , e greu de vorbit de " tratament acustic cu reflexii nedorite rezonante si unde stationare " , nu ?..."

 

Depinde ce canti ce de fenul de muzica ceva mai bland merge si cu control in casti .

 

Dar la o putere ,mare un PA de zeci si zeci de KW nu prea auzi multe in casti .

Basul si basul de la toba mare si synth se propaga globular in toate directiile ,deci si catre tine catre scena la fel ca si catre spectatori .

 

Puterea este enorma in anumite cazuri acopera ce ar trebui sa auzi tu in casaca.

 

Nu crezi ? Pune-te langa sosea pe o strada circulata de trailere ,camioane, tamvaie ,sau in tramvai si saculta muzica la casca .Dai la "maxim" cat sa nu te doara urechile si vei constata ca in momentele cand bubuie joasele de la camioane sau in tramvai cu frecvente subbas abea auzi mediile din muzica de bas nici nu mai este vorba acesta este umbrit de basii puternici din ambianta produsa de sasiul masinilor , tramvaiului ,,,

 

Daca pe o scema se canta fin ceva aproape acustic sau electric dar cu volum de restaurant asa mai in surdina ,nici nu ai nevoie de boxe de control , in acest caz in casti auzi frumos controlul .

 

Am cantat mult direct pe fata chiar fara boxe de control in multe spectacole in deplasare cand nu caram toate sculele ptr o comuna sau oras mai mic ,,,se poate !A fost ceva pana ne-am obisnuit dar eram interesati ...

Fiecare trebuie sa-i asculte pe ceilalti din trupa si sa nu treca peste nivelul optim .Cand cineva are solo vocal sau instrumental ceilalti acompaneaza si canta mai in "surdina" mai retinut .Aici intervine in anumite conditii lipsa de control suficient asa ca pozitionarea statiei /difului in asa fel ca sa auzi bine chiar cand canti in background este rezolvarea.

 

Cei care nu au cantat mult in concerte deplasari festivale ..diferite cluburi adica diferite locatii cu diferite conditii au impresii interesante despre sonorizare si control si dau vina pe sonorizator >sonorizatorul daca nu este al trupei nu are de unde sa stie ce si cum asa ca regleaza ceva sub limita si se asigura cu gate si limitator ...restul depinde de trupa.

 

Totu-i din simt ! Se poate automatiza dar nu mai suna a ce trebuie sa fie .

Dar daca muzica /spectacolul respectiv are alte valente artistice si nu primeaza dinamica /interpretarea la instrument

poate fi oricum ,si automatizat .

 

Oricum exista stati de bass cu absolut tot ce trebuie " onboard " din care se poate prelua sound line-out nu am avut timp sa le studiez cand am cantat cu diferiti basisti om diferite locuri dar presupun ca sunt OK pana si ptr studiou ,

 

O statie Hiwatt am cantat chiar eu lal bass la un jamsesion in magazinul de prezentare avea la butoane de habar nu aveam ce si cum abea mi-am facut un sound ...hehe ..avea absolut de toate .

 

Trei basisti au ( cu care am cantat ) statii combo micute usoare de putere SPL mare suna bestial si cu bass cu 5 corzi ,altul bassist amplifica chiar contrabasul ..si era super .

Toate au si iesire Line Out , ce nu stiu caci cum am scris nu am avut timp sa le studiez aveam treaba cu ale mele ...daca se poate seta sound pe diful sau si alt reglaj ptr line-out catre PA ..normal ar trebui la o statie atat de performanta.

In pedala Korg FX ... am doua posibilitati ptr statie sau casti sau Line Out ptr PA ....dar as avea nevoie de cate o iesire separata in caz de amplficatin PA din line -out .

 

Daca vrei sounduri "exotice " cumperi un efect din acela cu :"murfing"/convolution cum ar fi AXE FX .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.