www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Rocksmith


locdog
 Share

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 1 month later...
Guest adryango

m-ar interesa si pe mine sa cumpar rocksmith, are cineva de vanzare sau stie de unde pot cumpara? :) (pentru PS3)

Edited by adryango
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Poate si acorduri, detecteaza si min7/maj7/add9 etc.. sunt feluri in care poti sa-l pacalesti, dar care ar mai fi rostul ?

 

Sa va povestesc experienta mea cu jocu:

 

Plug in, play, tananana

 

De la inceput, trebe mentionat ca jocul e conceput pentru oamenii care nu stiu sa cante/n-au cantat vreodata la chitara. Pentru ca te ia ca la prosti, de la inceput cu "make some noise" si "Satisfaction" de la rolling stones.But don't get me wrong, am crezut ca sunt smecher cand am inceput sa cant piese cu 2 note per masura, dar la sfarsitul piesei obtineam 20% din punctajul maxim, desi atingeam toate notele care trebuiau.

 

Eh, aci e faza marfa :) jocu se prinde ca esti bun / ca te descurci bine si iti da mai mult, si mai mult, si mai mult.. Ajungi pe la al treilea sau al patrulea concert sa canti aproape 100% din notele din piese si sa faci punctaj gigel. Downside-ul e ca desi te incurajeaza sa canti cum trebuie, jocul intr-adevar e limitat de hardware. Cablul ala care zice ca-i mare tehnologie, nu e nimic altceva decat un convertor analog to digital, iar jocul se pare ca prinde notele pe care le canti analizand frecventele care intra. De stiut insa e ca acel cablu poate fi folosit linistit si ca interfata in orice DAW / Guitar rig sau ce va mai vine voua in cap.

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu unul ma distrez maxim cu jocul. Ce nu-mi place e ca nu mai am nici o chitara fara floyd pe acasa, si sunt piese in care te forteaza sa te acordezi altfel, fara sa gandeasca si la noi astia, care daca trecem in dropD sau open G ne ia o ora reglajul :)

 

Mi-ar fi placut insa sa arate altfel concertele... canti in fata unor omuleti 2D care repeta aceeasi animatie over and over again.. Adica la faza asta, Guitar Hero era mult mai avansat in a crea atmosfera de concerte decat inanimatii astia.

Mai e un lucru care nu-mi place... daca ies audio out pe placa externa de sunet, am un lag incredibil de mare. sunt fortat sa frec mufe peste mufe ca sa mai micsorez din lag I/O. Plus ca e neplacut ca sunt fortat sa folosesc un cablu de 10$ sau cat o fi el, cand am o interfata audio mult mai performanta la dispozitie.

 

Daca vrea cineva jocul pe PS3, il am eu disponibil la vanzare, doar ca i-am folosit cablul de vreo cateva ori. Carcasa in care e jocul e inca sigilata. PM me.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Folosesc placa de sunet a PC-ului, stiti voi cum... Si mi se pare ca se aude foarte prost, cu mult zgomot. In plus efectele jocului cam lasa de dorit. Solutia:

 

Strictul necesar:

- un procesor cu "dual amp"-ing (poate procesa chitara pe doua cai independente simultan) - Ex: Line 6 POD X3 Live

- cabluri

- amp

 

Se fac doua preseturi, unul cat se poate de clean si unul cu lantul de prelucrare dorit

Se "paneaza" full left (sa zicem) semnalul clean si iesirea left a procesorului se leaga la intrarea in placa de sunet

Se "paneaza" full right semnalul prelucrat si iesirea right a procesorului se leaga la amp

Se seteaza guitar volume la 0 in joc

 

Astfel jocul detecteaza notele, iar jucatorul dispune de prelucrare si redare audio de buna calitate.

 

Rock on!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Efectele jocului sunt ok, faptul ca folosesti tu placa de sunet a pc-ului "stii tu cum" in loc sa ai un convertor AD/DA cum trebuie (cablu ala original, sau o placa audio cu ASIO nativ).

 

Si eu il joc "stii tu cum", dar prin interfata audio. Lagul este muult mai mic decat cel prin cablu dat de joc.

 

Mai treci odata prin soundcheck. Acolo, fara sa-ti dai seama, jocul isi seteaza automat thresholdul la noisegate si input level-u in functie de chitara ta si de stilul tau de cantat.

Link to comment
Share on other sites

Prin "stiti voi cum" vroiam sa arat ca se poate, cine e interesat va trebui sa caute putin pe google. Comentariile despre cracking se aleg de obicei cu warn.

 

Placa de sunet a PC-ului ultima despre care imi fac griji ca altereaza semnalul. In placa de sunet intram cu un semnal de la o sursa cu impedanta de iesire mica, nu cu semnalul direct de la chitara.

 

Mi-am dat si eu seama ce face soundcheck-ul. Mie, unul, nu-mi ajunge acest ok al efectelor. Am prezentat o metoda prin care se obtin rezultate mult mai bune. Poate sunt si altele.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Povestea cu Rocksmith e urmatoarea: daca esti fan guitar hero si, implicit, incepator in ale chitarei reale, acest joc e o imbunatatire considerabila. Dar dincolo de asta, e o dezamagire. Inainte sa il testez doar presupuneam, dar acum stiu ca nu track-uiteste bine acordurile (e suficient sa ai doar doua note dintr-un acord pentru a inregistra un acord de sase la cerere), nu e prea sigur pe ce frecventa esti si aproba octava a doua sau a treia, daca depasesti o anumita viteza il bagi in ceata, iar melodiile cu care lucrezi sunt... "d-alea". Efectele nu sunt rele, daca luam ca referinta Guitar FX Box, dar nici bune.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare oarecum normal sa-ti detecteze acordul chiar daca lovesti mai putine note, gandind putin problema in termeni de signal processing. Daca vei avea o chitara care sa genereze numai tonuri pure, cred ca vei fi surprins ca nu-ti va detecta acordul decat daca lovesti toate notele. Chiar voi incerca sa fac niste teste in acest sens.

 

De ce detecteaza acordul in conditiile date? Exemplu Do major

Mi 82.407 164.81 247.221 329.628 (Hz)

Do 130.81 261.62 392.43 523.24 (Hz)

Mi 164.81 329.62 494.43 659.24 (Hz)

Sol 196 392 588 784 (Hz)

Do 261.63 523.26 784.89 1046.52 (Hz)

Mi 329.63 659.26 988.89 1318.52 (Hz)

 

(calculele sunt facute cu precizie redusa, sursa frecventelor http://www.vaughns-1-pagers.com/music/musical-note-frequencies.htm )

 

Daca presupunem si ca algoritmul nu e extrem performant, devine destul de clar.

 

Mie mi se pare un joc ok, eu ma distrez cu el si poate mai sunt altii ca mine. Nu sunt nici incepator, nici avansat, nici fan guitar hero (n-am jucat niciodata si nu-mi place ideea de guitar-controller). Sigur, fiecare e liber sa-l incerce si sa-si exprime parerile.

Link to comment
Share on other sites

Povestea cu Rocksmith e urmatoarea: daca esti fan guitar hero si, implicit, incepator in ale chitarei reale, acest joc e o imbunatatire considerabila.

 

Mie nu mi se pare util mai ales dacă eşti începător şi vrei să înveţi să cânţi. Trebuie privit ca un simplu joc şi nu ca o aplicaţie care te ajută să cânţi la chitară. Mi se pare un exerciţiu prost, ca începător, să încerc să apăs tastele exact când îmi apar biluţele pe ecran, punând accent, în cea mai mare parte, pe ceea ce văd, nu pe ceea ce aud. Şi mie mi s-a părut ok din punct de vedere al efectelor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Desigur. Am citit specificatiile de la PolyTune. Nu vad sa faca si "open chord" tuning. Depinde ce note acordezi simultan si depinde cum e optimizat algoritmul. Personal cred ca optimizarea in Rocksmith a fost facuta pentru single notes, poate ma insel. Sper sa reusesc sa fac ceva teste si vin cu raspunsuri. Sau poate le faceti voi inaintea mea :)

Link to comment
Share on other sites

Mie nu mi se pare util mai ales dacă eşti începător şi vrei să înveţi să cânţi.

Pai nici mie. M-ai vazut comparandu-l cu vreo metoda de studiu ? Nu, eu il comparam, pe palierul de divertisment, cu Guitar Hero, fata de care e mai rasarit pentru ca aduce in joc un instrument real si evita situatia ridicola de a pune in mana jucatorului un plastic in forma de chitara cu niste butoane pe grif.

Totusi nu prezinta provocari decat pentru persoane aflate in primele sase luni de studiu (de aici si referinta la incepatori).

Ca instrument didactic ar fi un esec, dar nici nu cred ca are pretentia asta.

Link to comment
Share on other sites

Am facut cateva teste cu sectiunea Chords din Techniques. Am generat semnale sinusoidale cu frecvente corespunzatoare fiecarei note din acordul Mi major. Am generat si semnale reprezentand sumele semnalelor cu frecvente corespunzatoare notelor alaturate din acord (Mi2+Si2, Si2+Mi3 etc.) si un semnal ce include suma celor 6 semnale sinusoidale.

 

Jocul detecteaza numai acordul, dar chiar si in acest caz, daca las semnalul pornit in mod continuu, nu face detectia.

 

Cu celelalte semnale am obtinut o singura data detectie, cu Si2+Mi3. Am insistat cu acest semnal o vreme, n-am mai obtinut detectie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.