www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Struming


Guest BlackFlake
 Share

Recommended Posts

Guest BlackFlake

Am o problema care sper sa o rezolv cu ajutorul vostru. Sunt incepator si nu reusesc sa imi dau seama ce bataie se foloseste in cover-ul urmator:

Poate ma ajutati voi.Sper.:rolleyes:Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Am o problema care sper sa o rezolv cu ajutorul vostru. Sunt incepator si nu reusesc sa imi dau seama ce bataie se foloseste in cover-ul urmator:

Poate ma ajutati voi.Sper.:rolleyes:Multumesc anticipat!

 

Pai explica omu de la 1:15 / down-up / down-up / down.. / etc.........si de astea

 

si da si din maini si repeta de cateva ori

 

Deci fii atent si invata cum spune si arata el

Link to comment
Share on other sites

Guest BlackFlake

karpi@- Am vazut lectia aia de cateva ori si stai linistit nu's nici chiar asa prost sa nu prind bataia ce o explica tipul, dar nu e una si aceeasi.Probabil el o da asta pentru alta versiune a piesei....Voiam sa stiu exact bataia din clipul respectiv.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bun sfat pe care l-am primit vreodata avand in vedere strumming-ul suna cam asa:

 

Ia in considerare faptul ca mana trebuie, indiferent de notele cantate, sa mearga pe bataie; practic pe timpii masurii: tzac, tzac, tzac, tzac, adica jos, jos, jos, jos. (in cazul in care masura e 4/4)

Practic te gandesti ca bati masura pe corzi cu mana dreapta, si acolo unde e necesar, agati corzile la up-pick, sau sari peste ele la down-pick, in functie de caz. Partea importanta e sa bati masura cu mana, tine minte, I can't stress that enough. Cel putin in ceea ce ma priveste, asa am reusit sa obtin strumming-ul cel mai natural si mai comod.

 

Sper ca am reusit sa explic suficient de bine cat sa ma fac inteles, si sa-ti fie de ajutor