www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Plictiseala


Recommended Posts

Multumesc.Ii ciudat ca nu ascult Bucketheadlaugh.gif

 

Pe albumul "Crime Slunk Scene" apar foarte multe piese si teme in acest stil, chiar si tonul mi se pare foarte asemanator. Descarca-l daca esti interesat, cred ca o sa te inspire.

 

Numai bine,

Mark

Edited by mammoth_mark
Link to comment
Share on other sites

Multumesc.Ii ciudat ca nu ascult Bucketheadlaugh.gif

 

Pe albumul "Crime Slunk Scene" apar foarte multe piese si teme in acest stil, chiar si tonul mi se pare foarte asemanator. Descarca-l daca esti interesat, cred ca o sa te inspire.

 

Numai bine,

Mark

 

 

L.E.: scuze pt postarea dubla

Edited by mammoth_mark
Link to comment
Share on other sites

Un calculator mai bun ce sa nu imi faca atatea erori cand dau drumul la superior 2.0,ozone 4 si amplitube :)) sau mai multa rabdare....

 

PS: Am postat in al patrulea post continuarea...care va mai continua.

Construieste o piesa intreaga asta e doar intro-ul , acu urmeaza piesa ...

 

Cu acelasi reglaj .

 

I-ti cumperi un VOX amplug cu sound de metale sau alt distors ca de ex Marshall Jack Hammer ...chiar second hand ..la schimnb..etc..

 

Sa te ocupi de cantat si nu sa pierzi timpul pretios si rabdarea cu PC-ul si programe prea stufoase ....

 

Un DAW simplu cu minim de filtre ,compresor , reverb si ecou trebuie sa fie suficient.

 

Si asa ramane destula munca postrecording .

Edited by karpi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vlad... vreau neapărat să te aud într-o trupă :D

 

Am o trupa, vara dupa ce termin cu bac-ul am sa scot un EP(hardcore/deathcore) cu ei :) .

 

Chiar ca seamana cu Buckethead rulez.gif

 

Incearca EZ Drummer sau Addictive Drums daca Superior Drummer 2.0 iti face probleme.

 

Am incercat dar, nu obtin sunetul pe care il doresc.

 

Suna foarte bine,ai incercat si cu un distors mai dur?:D

 

Multumesc, da, am incercat multe distorsuri:))

Edited by Gifenrich
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Foarte frumos, felicitãri! E stilul care îmi place din ce în ce mai mult, în ultima vreme.

 

Ai înregistrat cu Amplitube ºi BC Rich-ul pe care îl ai în alt clip pe iutub? Mã aºteptam sã vãd un 7, iar dacã era ºi suna aºa, îți propuneam o întîlnire :)

 

Multumesc!Nu am folosit amplitube ci SoldanoC(ceva software freeware) impreuna cu TS808(alt software freeware) si Kefir(ceva emulator de cabinete) si un Ibanez grg170 ce e intro stare jalnica.

Link to comment
Share on other sites

Mastering = reglarea nivelului (a dinamicii, mai precis) și randarea formatului necesar pentru aplicația relevantã (surround, Audio CD, radio etc.) și eventual corecții minore în sound-ul global.

Mixing = setarea tonalitãții track-urilor individuale, a echilibrului dintre ele (partea din spectru ocupatã de fiecare și nivelul fiecãreia), poziția semnalelor în câmpul stereo sau surround ș.a.m.d..

Link to comment
Share on other sites

Mastering = reglarea nivelului (a dinamicii, mai precis) și randarea formatului necesar pentru aplicația relevantă (surround, Audio CD, radio etc.) și eventual corecții minore în sound-ul global.

Mixing = setarea tonalității track-urilor individuale, a echilibrului dintre ele (partea din spectru ocupată de fiecare și nivelul fiecăreia), poziția semnalelor în câmpul stereo sau surround ș.a.m.d..

 

Totu ar fi OK dar :

 

randomizarea?

 

"randare" NU exista ! nici macar ca si neologism...

 

 

setarea tonalității in ce ? A m sau C#m ...nu setezi nici o tonalitate ci "egalizezi" - reglezi TIMBRUL sunetului .

 

Audio mastering

http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_mastering

 

Ce am gasit pe net ..( nu am cautat pre mult doar cautand altele dau de cate un site )..deci in materialele ce le-am citiot oe net nu se discuta despre 'masterizarea" artistica ci doar de situatiile limita de semnal foarte tare la care te sfatuiesc sa lasi macar 3dB Headroom. ( cand o pisesa muzicala ar trebui sa aiba macar 20dB dinamica de interpretare )

Pe langa acest headroom de 20 dB trebuie reglat/stabilit si nivelul de redare al diferitelor piese pentru ca sa nu trebuiasca sa sara ascultatorul si sa regleze volum,bass si inalte la fiecare piesa ce urmeaza pe materialul ascultat dar auditia sa redea totusi si cea ce a vrut compozitorul .

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, ãlea erau singurele cuvinte pe care le-am avut la îndemânã pentru cã eram atent la altceva.

 

situatiile limita de semnal foarte tare la care te sfatuiesc sa lasi macar 3dB Headroom. ( cand o pisesa muzicala ar trebui sa aiba macar 20dB dinamica de interpretare )

Asta-i cam tragicomic pentru cã în ziua de azi piesele n-au nici 0,3 dB headroom și dinamica (crest factor, sã zicem) tipicã e undeva între 6 și 9 dB!

De exemplu piesa de mai sus are peak-uri la +0,2 dB (deci canci headroom) și dinamicã "8" conform acestui instrument. Nu e neapãrat rãu (în afarã de overshoot-uri, evident. Cautã un limiter mai precis eventual), e oarecum tipic pentru acest gen și sunã bine IMO.

Link to comment
Share on other sites

Mastering = reglarea nivelului (a dinamicii, mai precis) și randarea formatului necesar pentru aplicația relevantã (surround, Audio CD, radio etc.) și eventual corecții minore în sound-ul global.

Mixing = setarea tonalitãții track-urilor individuale, a echilibrului dintre ele (partea din spectru ocupatã de fiecare și nivelul fiecãreia), poziția semnalelor în câmpul stereo sau surround ș.a.m.d..

 

Cred ca s-a subinteles ce voiam sa spun.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.