www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Modificare Tensiune De Alimentare La Amplificatoare Produse In Usa


viobio
 Share

Recommended Posts

modificarile sunt pentru trafurile de alimentare

am trecut pe scheme tensiunile si curentii necesari

 

la MESA se exclude varistorul montat pentru protectia trafului de alimentare !!!! daca uitati acest lucru acel varistor se arde imediat,este montat in paralel pe primarul trafului de alimentare(pentru varianta cu alimentare USA 120v)post-7787-0-71547100-1304096675_thumb.gif

 

la Fender se scoate din circuit termistorul de soft start sau se inlocuieste cu unu calibrat pentru tensiunea de 220v,eu nu am avut si am scos termistorul din circuitpost-7787-0-36736700-1304096692_thumb.gifpost-7787-0-07595400-1304096718_thumb.jpgpost-7787-0-11495400-1304096737_thumb.jpgpost-7787-0-77535400-1304096750_thumb.jpgpost-7787-0-58687700-1304096771_thumb.jpgFENDER TWIN AMP.pdf

 

MODIFICARILE NU SUNT RECOMANDATE INCEPATORILOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

daca sunt intrebari sunt pe aici

Edited by viobio
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

te salut. foarte bine ca ai postat materialul anterior ! oricum eu ma uit ca curca-n lemne la schemele alea...

 

te rog sa explici care este faza cu anumite modele de amplifuri made in USA care nu pot sa fie modificate si eventual daca ai idee cam ce modele mai celebre si din ce ani anume nu se pot modifica la partea de tensiune de alimentare...

 

am auzit ca unele modele de MESA BOOGIE nu au fost prevazute cu acesta optiune !!!

 

cred ca este bun un sfat competent ! mai ales pentru cei care vor sa-si ia scule de pe ebay !

Link to comment
Share on other sites

te salut. foarte bine ca ai postat materialul anterior ! oricum eu ma uit ca curca-n lemne la schemele alea...