www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Efecte Home-Made


Guest Adi *Korby*
 Share

Recommended Posts

Guest Adi *Korby*

Se dã un electronist amator care se ia în mare parte dupã "wiring diagram" ºi e zero când vine vorba de scheme (obiºnuiam sã fiu bunicel la fizicã, dar au trecut anii :blink:). Intenționez sã mai învãț câte una alta ºi pt. cã deja am un overdrive Boss ODB-3, un delay Artec ºi urmeazã un Wah, am ochit niºte preamp-uri aparent simple pe Tonepad, ºi anume MXR MicroAmp, AMZ Mosfet Booster ºi EH LPB-1 LPB-2, pe care aº putea sã exersez în ale electronicii ºi m-am gândit cã ar prinde bine sã le am prin casã.

 

Pe lângã orice "tips & tricks", aº dori sã întreb persoanele mai experimentate ce modificãri ar fi indicate acestor preamp-uri având în vedere cã or sã ajungã pe mâna unui bass. Sau eventual ce alte opțiuni îmi puteți recomanda.

Legat de cablaje, la unul din magazinele de aici am vãzut plãcuțe gata gãurite, care au cupru doar în jurul gãurilor. Aº putea sã folosesc aºa ceva?

 

 

Mulțumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Placutele alea gaurite sunt facute in principiu ca sa faci teste pe ele pentru ca poti sa conectezi repede componentele(de altfel se si numesc placute de test).Totusi sunt multi care pentru proiecte simple opteaza pentru o astfel de "imprimare".Tot ce necesita este putina rabdare si mult cositor(fludor).Ti-am pus si o poza ca sa iti faci o idee despre ce poti sa faci.

Despre circuitele pe care le-ai mentionat nu stiu sa iti dau nici un 'tip'...dar sunt cativa electronisti pe forum care probabil te vor sfatui.

Felicitari pentru initiativa,sper sa iti iasa..si sa pui poze si sample-uri cu ce ti-a iesit.

Bafta

post-7414-0-10092200-1299976173_thumb.jpg

Edited by tudorbog
Link to comment
Share on other sites

Se dã un electronist amator care se ia în mare parte dupã "wiring diagram" ºi e zero când vine vorba de scheme (obiºnuiam sã fiu bunicel la fizicã, dar au trecut anii :blink:). Intenționez sã mai învãț câte una alta ºi pt. cã deja am un overdrive Boss ODB-3, un delay Artec ºi urmeazã un Wah, am ochit niºte preamp-uri aparent simple pe Tonepad, ºi anume MXR MicroAmp, AMZ Mosfet Booster ºi EH LPB-1 LPB-2, pe care aº putea sã exersez în ale electronicii ºi m-am gândit cã ar prinde bine sã le am prin casã.

 

Pe lângã orice "tips & tricks", aº dori sã întreb persoanele mai experimentate ce modificãri ar fi indicate acestor preamp-uri având în vedere cã or sã ajungã pe mâna unui bass. Sau eventual ce alte opțiuni îmi puteți recomanda.

Legat de cablaje, la unul din magazinele de aici am vãzut plãcuțe gata gãurite, care au cupru doar în jurul gãurilor. Aº putea sã folosesc aºa ceva?

 

 

Mulțumesc anticipat.

 

Cauta daca au placi de test cu "insulitze" ce au siprafata mai mare si rezista la mai multe lipituri .

Cele cu gaurite cu rondele rezista de obicei la o singura lipire /la dezlipire vine si rondela.

daca ai experienta poti sa salvezi si la cate o interventie rondelele dar asta inseamna sa ai si un ciocan de lipit termostatat sa nu arzi totul.

 

Cat priveste schemele am pus link-uri in topicul TONUL ,..acum vre-o doi ani ..cu preaplifuri si distorsuri cu JFET scheme foarte bune.Acolo este si peramp ptr bas.

Link to comment
Share on other sites

Bun venit si mult succes!

 

Alegerile tale sunt foarte bune pentru initiere. Pentru montaj sunt trei variante principale:

1. cablaj imprimat clasic (printed circuit board sau PCB); la Tonepad ai deja cablajul conceput, trebuie doar pus pe placa cu cupru.

2. placa perforata fara trasee intre terminale (perfboard)

3. placa perforata cu trasee paralele (stripboard sau veroboard)

 

Cel mai rapid imi pare veroboardul, n-ai nevoie de desenare si corodare ca la PCB si nici un ai asa multe terminale de conectat ca la perfboard. Uite niste linkuri cu montajele alese de tine si facute pe vero: http://aronnelson.co...bum14/album143/

http://www.aronnelso...tBoost.jpg.html

Acestea fiind zise, preferatul meu este PCB-ul, imi pare mai solid si traseele pot fi asezate dupa dorinta. Plus ca arata mai profi. Desi exista producatori de efecte boutique care folosesc veroboard.

Singura mea recomandare, care se potriveste la orice, este ca faza de documentare sa nu iti ia mai mult de 33% din timpul alocat proiectului laugh.gif.

 

Ca sa pui efectele pe bas, incearca intai fara modificari si - cel mai bine - fa niste inregistrari audio. Urechea n-are memorie. Pe urma, pentru ca basul este acordat de obicei mai jos cu o octava decat chitara, dubleaza condensatorii din calea semnalului (cei de intrare si de iesire, plus C5 de la Microamp) si fa alte inregistrari cu care sa le compari pe primele.

 

Sanatate si virtute.

 

LE: WTF is happening cu zambaretii?

Edited by Masta Gi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wlcome to the club :) daca te putem ajuta cu ceva da un strigat.

 

 

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Analog Sound

 

PS: pentru boosterele de pe TP ai nevoie de poturi reverse log (nu o sa gasesti pe la noi sau cel putin nu stiu eu) altfel o sa mearga tare prost controlul de volum, sau folosesti un pot logaritmic pe care il cablezi invers, dar o sa ai maximul in stanga si min in dreapta.

Edited by AnalogSound
Link to comment
Share on other sites

Guest Adi *Korby*

Salutări şi mulţumesc.

 

Pe o astfel de plăcuţă de test am făcut deja o mică imporvizaţie, un "splitter" pt. sursa de 9V care alimentează pedalele.Practic am dat 2 euro pe piese şi 10 euro pe sursa în sine când producătorii cer pe aşa ceva de la 40 de euro în sus. :blink:

Făcând la scula asta am lipit şi dezlipit de două-trei ori, rondele alea au rezistat. Letconul în am de ceva vreme, nu mai reţin exact ce şi cum, dar parcă are în jur de 15-25W, fără alte altele. Îl bag în priză şi GG.

 

Din ce am căutat, am găsit aşa: AC30 JFET, destul de clar ce trebuie făcut, SS Preamp şi EH Bass Booster, dar la acestea două din urmă se complică treaba din cauza schemelor. :huh:

 

Legat de PCB, evident, însă ideea era să le construiesc eu, nu să iau semi-făcute de la Tonepad. Chiar numai să aşez piesele e prea uşor. :D

 

 

Sample şi înregistrări nu pot face curând, recondiţionez instrumentul, e făcut bucăţi de vreo 2-3 săptămâni şi o să mai dureze încă pe atât din cauza lipsei timpului şi a aşteptării după vopseaua care tre' să se usuce.

 

 

LE1: Se pare că la mine au mers. Am dat Quick Reply şi i-am pus din partea dreaptă a editbox-ului. :blink:

LE2: Păi dacă nu se găsesc, invers să fie!

Edited by Adi *Korby*
Link to comment
Share on other sites

Wlcome to the club :) daca te putem ajuta cu ceva da un strigat.

 

 

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Analog Sound

 

PS: pentru boosterele de pe TP ai nevoie de poturi reverse log (nu o sa gasesti pe la noi sau cel putin nu stiu eu) altfel o sa mearga tare prost controlul de volum, sau folosesti un pot logaritmic pe care il cablezi invers, dar o sa ai maximul in stanga si min in dreapta.

 

Folosesti un potmetru Liniar dublu ( stereo) legate cele doua poturi in cascada daca este absolut necesar.

 

(Super Logaritmic daca folosesti potmetre logaritmice )

.

 

 

Daca inversezi lagaturile de la terminalele potmetrelor ai "antilog"

 

Valoarea insumata a celor doua rezistenta ar trebui sa fie valoarea potmetrului.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

daca faci scheme simple poti folosi perfboard . merge si la scheme mai complexe dar nu merita sa te complici atat timp cat gasesti pe net PCB-ul gata facut ..doar trebuie sa-l tranferi pe placa de textolit si sa corodezi.

eu folosesc mult perfboard...la inceput era un cosmar..acum imi place foarte mult sa lucrez cu asa ceva.

uite proiectele mele facute pe perfboard :

Valvecaster :

Tube Reamer (de pe runoffgroove.com) e un tube screamer fara buffere si pot de Ton.. layoutul il gasesti pe site.

 

Amplificator 7w cu TBA810AS

 

Electra Distortion:

Bazz Fuss :

 

In concluzie..se poate face treaba buna si pe perfboard daca nu ai altceva la indemana. pentru a-ti usura munca iti recomand DIY layout creator

 

Succes !

Edited by vldmlt
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wlcome to the club :) daca te putem ajuta cu ceva da un strigat.

 

 

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Analog Sound

 

PS: pentru boosterele de pe TP ai nevoie de poturi reverse log (nu o sa gasesti pe la noi sau cel putin nu stiu eu) altfel o sa mearga tare prost controlul de volum, sau folosesti un pot logaritmic pe care il cablezi invers, dar o sa ai maximul in stanga si min in dreapta.

Circuit Potmetru (Super) logaritmic.

 

Folosesti un potmetru Liniar dublu ( stereo) legate cele doua poturi in cascada daca este absolut necesar.

 

 

 

Inversand legaturile ar trebui sa iasa un potmetru antilog cu pozitia min si maxim "normala"..

Link to comment
Share on other sites

Guest Adi *Korby*

Bun, bun, dar putem sã rãmânem pe ideea topicului, ºi anume cã habar n-am ce ziceți voi acolo? :D

 

Mulțãmesc!

Link to comment
Share on other sites

Guest Adi *Korby*

Mno aºa, sã revenim. Întrebãri:

 

1. Cea mai importantã bãnuisc. Cum am menționat ºi în primul post, habar n-am sã citesc o schemã. Help?

2. Masta Gi: 200uF în loc de 100uF, etc?

3. ªtiu cã toatã treaba asta e mono, dar ce mufe sã folosesc, stereo sau mono?

 

Mulțãmesc.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Adi *Korby*

Oh damn, aºa de scurtã e perioada de editare?

 

4. Bãnuiesc cã pot sã folosesc condensatori nepolarizați?

Link to comment
Share on other sites

Tip pacate, eu personal am invatat de pe net singur, si nu stiu cum as putea explica cuiva cum sa ,,citesti'' o schema pt ca ea este acolo :lol:, e asa cum e

Valorile pieselor se pot modifica, dar pentru asta trebuie sa cam stii unele zone a circuitului ce fac, exista o anumita marja de modificare a valorii. Pe de alta parte, la BIASUL tranzistoarelor, trebuie respectate valorile cu sfintenie(eventual pus un potentiometru variabil mic pe circuit).

Poti folosi condensatori nepolarizati(e chiar mai bine).Oricum incearca sa respecti schema, si sa cumperi valorile date.

 

Cat despre mufe, orice mufa ,,stereo'' poate sa fie si ,,mono'', depinde ce vrei si la ce borne lipesti, cred ca se intelege:

 

stereo-mono.jpg2 con.jpg3 con.jpg

(la poza cu 2 grounduri, este valabil asta doar daca folosesti mufa MONO!; daca bagi una stereo, acel ground aproape de varf(tip), poate fi si el tip(cel separat pe mufa 3 conductors de 2 linii de cauciuc negre)

Edited by Razvan S.
Link to comment
Share on other sites

 

Alegerile tale sunt foarte bune pentru initiere. Pentru montaj sunt trei variante principale:

1. cablaj imprimat clasic (printed circuit board sau PCB); la Tonepad ai deja cablajul conceput, trebuie doar pus pe placa cu cupru.

2. placa perforata fara trasee intre terminale (perfboard)

3. placa perforata cu trasee paralele (stripboard sau veroboard)

 

 

 

Ca sa nu mai deschid alt topic, am si eu o nelamurire ...

Am vazut ca (in general) la ampurile cu tuburi, componentele sunt montate pe o placa prevazuta cu niste "conectori" (nituri) fixati in proportie de 90% pe laturile lungi ale placutei. Intrebarea este: care sunt avantajele / dezavantajele unui asemenea tip de montaj, in comparatie cu cel clasic tip PCB?

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Guest Adi *Korby*

Păi na, speram şi eu că este f'un profesor de fizică pe aici. :P

 

Legat de mufe, evident. Întrebam pt. că mai demult am primit un sfat, pe care nu l-am prea înţeles, să pun mufă stereo la instrument pt. ca să deconecteze bateria când nu e pus cablul... ceva de genul ăsta. :huh:

 

 

PS: rareori o să găsiţi vreo logică în ceea ce scriu, poate că o să ajute să citiţi printre rânduri!

Edited by Adi *Korby*
Link to comment
Share on other sites

Simplu: capacitazi parazite mai mici :) avand in vedere cu ce impedante mari lucreaza tuburile.. daca un PCB nu este proiectat cu strictete atunci ai tot felul de zgomote nedorite, plus ca este mai usor sa modezi un montaj pe cose decat unul pe PCB.

 

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Analog Sound

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai deschid alt topic, am si eu o nelamurire ...

Am vazut ca (in general) la ampurile cu tuburi, componentele sunt montate pe o placa prevazuta cu niste "conectori" (nituri) fixati in proportie de 90% pe laturile lungi ale placutei. Intrebarea este: care sunt avantajele / dezavantajele unui asemenea tip de montaj, in comparatie cu cel clasic tip PCB?

 

Merci!

 

Te referi la turretboard(cose)(point to point) VS pcb layout?

 

http://www.aikenamps.com/PCBorPTP.htm

Edited by Razvan S.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Adi *Korby*

Loale, magazinul de la care iau de obicei piese are sau îmi poate aduce numai jumate din ce am nevoie pt. MXR MicroAmp ºi EH LPB-1/2, sau la alte valori, de exemplu: rezistențe de 47k ºi 470k în loc de 43/430, 22m n-au deloc, maxim 10m, ºi nici condensatori de 50pF, numai de 47. Etc. :blink:

 

 

Cineva de prin Cluj sau de pe lângã care ºtie pe unde sã caut piese? Magazinul în cauzã e Saimon, de pe Barițiu.

Link to comment
Share on other sites

Deci Adi: daca doresti o rezistenta de 22M singura posibilitate (asta ca sa nu te dai cu capul de pamant) este inserierea a doua rezistente de 10M si a uneia de 2M sau de 2.2M. Cauta pe net serial and parallel resistors calculator :) nu este necesar sa ai rezistente de acea valoare, cand poti face valoarea din 2-3 rezistente intr-o configuratie serie sau paralel.

 

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Analog Sound

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu mai deschid alt topic, am si eu o nelamurire ...

Am vazut ca (in general) la ampurile cu tuburi, componentele sunt montate pe o placa prevazuta cu niste "conectori" (nituri) fixati in proportie de 90% pe laturile lungi ale placutei. Intrebarea este: care sunt avantajele / dezavantajele unui asemenea tip de montaj, in comparatie cu cel clasic tip PCB?

 

Merci!

Cel cu cose si nituri este cel classic , cu PCB este "modern" .

Diferebta ar fi cu un PCB se poate face complet automatizat pana ce aranjarea pe cose cu rasucirea terminalelor si cositorirea "in aer" necesita munca manuala.

 

De obicei PCB este sub calitatea montajelor cu cose si nituri din mai multe puncte de vedere ..mai ales la complexitatea relativ redusa al circuitului unui amplificator normal.

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

 

De obicei PCB este sub calitatea montajelor cu cose si nituri din mai multe puncte de vedere ..mai ales la complexitatea relativ redusa al circuitului unui amplificator normal.

 

Poti dezvolta te rog? Am frunzarit materialul trimis de Razvan, dar ceva pareri pro/contra de la practicienii experimentati sunt intotdeauna binevenite!

Link to comment
Share on other sites

Mno aºa, sã revenim. Întrebãri:

1. Cea mai importantã bãnuisc. Cum am menționat ºi în primul post, habar n-am sã citesc o schemã. Help?

2. Masta Gi: 200uF în loc de 100uF, etc?

3. ªtiu cã toatã treaba asta e mono, dar ce mufe sã folosesc, stereo sau mono?

Mulțãmesc.

1. Ai de citit, asta e clar. Uite niste linkuri:

2. In principiu, da. In schemele de pe Tonepad: C2 - 220n, C4 - 33u, C5 - 10u pentru MXR Microamp / 0.001(uF) -> 2.2nF, 0.1(uF) -> 220n, 100u -> 200u pentru AMZ MOSFET Booster / 0.1(uF) -> 220n in LPB-1. Dar testeaza intai variantele originale, s-ar putea sa-ti placa. Si nu te stresa daca nu ai piesa de valoare exacta, tolerantele teoretice la condensatorii folositi in pedalele in cauza erau de 20%. In practica erau si mai mari. Si nici celelalte piese nu se simteau prea bine.

 

3. Foloseste ce ai la indemana. Un truc obisnuit este folosirea unei mufe jack (sau TRS) stereo la intrare pentru intreruperea alimentarii - se leaga minusul bateriei pe R (ring) si masa montajului pe S (sleeve): astfel montajul primeste curent doar daca exista contact intre R si S, adica daca este infipt un jack in mufa. D-aia trebuie scos cablul din efect daca nu il folosesti.

 

Ca sa nu mai deschid alt topic, am si eu o nelamurire ...

Am vazut ca (in general) la ampurile cu tuburi, componentele sunt montate pe o placa prevazuta cu niste "conectori" (nituri) fixati in proportie de 90% pe laturile lungi ale placutei. Intrebarea este: care sunt avantajele / dezavantajele unui asemenea tip de montaj, in comparatie cu cel clasic tip PCB?

Merci!

Din cate inteleg, avantajul principal este usurinta cu care se pot aduce modificari si soliditatea ansamblului. De asta se foloseste aproape exclusiv la montajele cu lampi.

Link to comment
Share on other sites

pentru ca am vazut ca posteaza incepatori aici am decis as nu mai deschid alt post pentru cateva intrebari:

 

1. am inceput sa construiesc o pedala(un booster), insa apare o problema chiar la inceput: am cumparat o placa de textolit si clorura ferica, transpun circuitul de pe hartie pe placa, dau gaurile si trasez cu markerul circuitul, pun placa in clorura , ciprul incepe sa "dispara: insa se corodeaza si o parte din cuprul acoperit de marker.

 

2. cum pot transpune schema pedalei in circuit care sa il aplic pe pcb( sper sa ma fi exprimat corect :) )

 

3. de unde pot cumpara switch 3pdt si potentiometru reverse log ?

 

multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa intelegeti ce vroiam sa spun :)+

Link to comment
Share on other sites

Guest Adi *Korby*

Masta Gi:

 

1. Evident, nici n-am susținut altfel. Mulțumesc pt. link-uri, o sã le iau la rost pe searã, azi e o zi luuuungã.

2. Mã gândeam sã încep cu EH LPB-1 LPB-2, ºi cum ai zis, o sã iau atât variantele originale, cât ºi dublate. Numai sã termin ºi cu bass-u' pânã atunci, altfel n-am cu ce testa/înregistra. :blink:

3. La îndemânã nu prea am, în-afarã de jack-uri tatã, trebuie sã-mi cumpãr socluri. Dar legat de întrerupere, abia acum am realizat cã oricum vreau sã (le) alimentez de la sursã. Numai sã gãsesc mufã, la magazinul de care ziceam mai sus nu aveau deloc, iar la altu' ceva mai audio-related (Econix) aveau numai mufã tatã pt. cablu, nu cum sunt astea în pedale.

 

 

Altele:

1. Pot sã folosesc acest comutator (cod TSM212A1 în caz cã nu merge link-ul) în loc de footswitch? Sau mã rog, cam orice de pe TME care sã nu fie chiar 30-35 de lei la cât ar ajunge un footswitch.

2. Pot sã te adaug pe Messenjer? :rolleyes:

 

 

Încã odatã mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

pentru ca am vazut ca posteaza incepatori aici am decis as nu mai deschid alt post pentru cateva intrebari:

 

1. am inceput sa construiesc o pedala(un booster), insa apare o problema chiar la inceput: am cumparat o placa de textolit si clorura ferica, transpun circuitul de pe hartie pe placa, dau gaurile si trasez cu markerul circuitul, pun placa in clorura , ciprul incepe sa "dispara: insa se corodeaza si o parte din cuprul acoperit de marker.

 

2. cum pot transpune schema pedalei in circuit care sa il aplic pe pcb( sper sa ma fi exprimat corect :) )

 

3. de unde pot cumpara switch 3pdt si potentiometru reverse log ?

 

multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa intelegeti ce vroiam sa spun :)+

1. Nici eu nu am gasit un marker care sa reziste bine la corodare, le folosesc doar pentru retusuri. O varianta ar fi sa nu incalzesti clorura (daca o incalzeai) sau sa o mai diluezi (o sa astepti mai mult). Acum folosesc metoda asta. Alte linkuri: 1, 2, 3, 4. E o metoda populara pentru DYIeri.

 

2. Un program popular (pe care il folosesc si eu) este Eagle. Aici sunt enumerate limitarile versiunii free - nimic serios.

 

3. Switchurile 3PDT sunt inca greu de gasit in Romania. Poti sa vorbesti cu unul din facatorii de pedale de aici de pe RGC, poti folosi DPDT cu Millenium Bypass (vezi ca sunt mai multe variante) sau poti comanda la firme care livreaza in Romanica (ca asta sau asta).

 

 

1. Pot să folosesc acest comutator (cod TSM212A1 în caz că nu merge link-ul) în loc de footswitch? Sau mă rog, cam orice de pe TME care să nu fie chiar 30-35 de lei la cât ar ajunge un footswitch.

 

2. Pot să te adaug pe Messenjer? :rolleyes:

1. Comutatoare din astea gasesti usor si in Romanica, dar NU e footswitch. Mai bine te documentezi putin si faci un sistem ca la pedalele Boss, care merge cu orice buton fara retinere. Parerea mea.

 

2. Sigur, doar sa pui si un text sa stiu cine esti, ca sunt pe mai multe forumuri si am ajuns sa nu raspund daca nu stiu cine e.

Edited by Masta Gi
Link to comment
Share on other sites

1. Nici eu nu am gasit un marker care sa reziste bine la corodare, le folosesc doar pentru retusuri. O varianta ar fi sa nu incalzesti clorura (daca o incalzeai) sau sa o mai diluezi (o sa astepti mai mult). Acum folosesc metoda asta. Alte linkuri: 1, 2, 3, 4. E o metoda populara pentru DYIeri.

 

Edding 142M negru(am desenat niste chestii :lol: si a iesit...parca era scris cu cupru, cu marginile PERFECT drepte :D , toate detaliile prezente)

 

http://www.office-pr...ages/1208_0.jpg

Edited by Razvan S.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pentru ca am vazut ca posteaza incepatori aici am decis as nu mai deschid alt post pentru cateva intrebari:

 

1. am inceput sa construiesc o pedala(un booster), insa apare o problema chiar la inceput: am cumparat o placa de textolit si clorura ferica, transpun circuitul de pe hartie pe placa, dau gaurile si trasez cu markerul circuitul, pun placa in clorura , ciprul incepe sa "dispara: insa se corodeaza si o parte din cuprul acoperit de marker.

 

2. cum pot transpune schema pedalei in circuit care sa il aplic pe pcb( sper sa ma fi exprimat corect :) )

 

3. de unde pot cumpara switch 3pdt si potentiometru reverse log ?

 

multumesc anticipat pentru raspunsuri si sper sa intelegeti ce vroiam sa spun :)+

 

 

Iti dau eu 3 switch-uri 3PDT, si potentiometre reverse log am de 500K, sunt bune la efecte MXR ... Microamp, Distorsion Plus, Phase90 etc.

Edited by pfr
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.