www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Feriti-Va De Eson.ro


myriad
 Share

Recommended Posts

O spun fara fereli. Am avut o experienta de-a dreptul neplacuta cu invidizii de la eSon; Am pornit cu gandul sa imi cumpar un Line6 Pod Studio GX pentru chitara, si ei il aveau la pretul cel mai mic. Am dat comanda marti noapte, mentionand faptul ca ar putea veni sa il livreze miercuri-joi dupa 13:30. A doua zi am realizat ca in cazul in care l-ar fi livrat joi, as fi fost disponibil de-abia dupa 17. Ca prin urmare, am sunat la sediu sa le spun acest lucru. A raspuns somnoros un individ si mi-a spus ca nu mai au Pod Studio GX, dar ca ar avea un Pod Studio UX1. Am zis ca e okay si-asa (mai iau cu timpul un microfon, mai stiu-eu-ce) and I gave the go-ahead, ei asigurandu-ma ca imi pot oferi si transport gratuit pentru el. Ei mi-au spus (si subliniez) ca ar ajunge in aceeasi zi, deci miercuri. (Super fain, mi-am zis). Pe la 6 ajunge si tipul la usa mea, imi arata cutia (care nu parea sigilata) si imi spune "Uite vezi, e in regula, nu-s probleme" ... (... uitandu-ma la cutie sa vad asta?). Mi-a spus apoi "Stiti, noi nu mai avem cartus de imprimanta la firma si nu am putut sa va fac factura si garantia, dar actele vi le pot trimite prin posta maine"....

 

Am stat o secunda, stupefiat, apoi, bineinteles, l-am refuzat. Si a spus el ca vine urmatoarea zi, convenind sa ajunga dupa 17. Mi s-a parut treaba mult prea dubioasa si mai mult am convenit pe urmatoarea zi ca sa-l expediez. Dupa ce a plecat, am ANULAT comanda de pe site (comanda pentru Pod Studio GX... UX1 nu figureaza pe nicaieri, decat in convorbirea telefonica), si am dat si mail la firma spunand ca m-am razgandit.

 

Uitati ce mail am primit ca raspuns azi:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Buna ziua,

In caz ca nu il mai doriti, aveti de achit serviciile de transport, efectuate deja pentru dumneavastra: 25 ron / transport pana la dumneavastra + 25 ron taxa urgenta, pentru ca produsul a fost la dumneavastra in aceiasi zi.

Pentru detalii consultati pagina cu intrebari frecvente din site-ul nostru.

Va multumim pentru intelgere.

Toate cele bune,

Echipa eSON

www.eson.ro

---------------------------------------------------

 

Nu pot decat sa rad cu fundul in sus de acest mail :) E treaba lor ca mi-au asigurat transportul (nu le-am cerut eu asta), nu le-am cerut eu taxa de urgenta (ca pana la urma a venit asta in aceeasi zi, foarte bine, dar nu le-am cerut eu in mod expres asta), nici nu mi-a adus produsul care trebuia, nici in starea care trebuia (cu tot cu acte!...is it too much to ask for?!). Nici nimic. Ca fapt divers, individul avea adresa mea scrisa cu un marker cu litere mari pe o coala rupta de A4.

Dar mai important decat toate, anulasem ieri comanda de pe site (care oricum era pentru GX). Pricipial vorbind, si ca tot sunt intreg la minte (sper), nu am de gand sa platesc acesti 50 RON. Ce imi pot face? Sa ma dea in judecata? Ideea e ca eu cu individul stim ce s-a intamplat aici cu adevarat, toata sarada asta, cine stie ce le-o fi zis superiorilor lui. Oricum numarul de dat comanda de pe site e acelasi cu al tipului care a venit.

Sfatul meu: stay away. Eu m-am lasat amagit de pretul mic pe care il aveau pentru Pod Studio GX (370 RON). Am sa ma orientez pe viitor la o firma mai respectabila, nu la tepe din astea - pentru ca in ochii mei, urma sa fiu tepuit.

Mi-am exprimat si eu of-ul. Any special advice on the matter?

Edited by myriad
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca nu e cazul sa-ti bati joc de situatia asta. Una la mana, era vorba sa-mi aduca UX1 (ca GX cica nu aveau pe stoc), la 479 RON. Si mi-au spus ca imi fac livrare gratuita pentru el. Eu stiam de regula transport gratuit >=500 RON, dar daca ei mi-au zis ca imi fac transport gratuit pentru el, eu ce era sa zic? "Nu, ca vreau sa platesc si transportul"? Am visat toata intamplarea? Ma asteptam la un comentariu mai breaz; am pretentia ca macar pe forumul asta sa nu gasesc mistocari ieftini, dar in fine, you can't have it all.

Citez de pe eson.ro:

Transport gratuit pentru comenzile mai mari de 500 RON. In Bucuresti, se pot face livrari in aceiasi zi pentru o taxa de urgenta de 25 RON.

 

Eu zic asa: sa fie iubiti. 370 RON < 500 RON, parerea mea e ca de fapt ai visat toata intimplarea, n-a fost nimeni la tine la usa ;)

Link to comment
Share on other sites

@broknstrngz

Daca a fost o replica ce nu avea intentiile care am crezut eu ca le-ar avea, atunci imi cer scuze si ma inclin. Sunt obosit, nervos, si destul de incapabil de a mai distinge subtilitati.

 

Apropo, din ce mi-a fost prezentat, putea sa fie o cutie cu nisip inauntru, nu? Transportul (presupunand ca ar fi trebuit sa il platesc, la modul general) il platesc pentru faptul ca imi aduce un produs, care o fi el. Asa, el a venit cu o cutie aparent desigilata, a plecat in cateva secunde cu ea in mana, nu m-am uitat inauntrul ei, n-am pus mana. Case closed :)

Edited by myriad
Link to comment
Share on other sites

Ca tot pomeneati si voi de acest lucru, mi-am amintit de politica unei firme (cu profil preponderent IT..oarecum), iar la sectiunea lor de F.A.Q. pe site, era un entry destul de relevant:

 

I: Firma X are produsul Y mai ieftin!! Impostorilor!

R: Sunt mai multe explicatii pentru asta:

 

1. Firma X pune un produs la un pret incredibil, dar nu il are vreodata pe stoc. Daca nu verifici stocul imaginea exterioara e foarte buna: preturi incredibil de mici. Putem si noi sa vindem laptopuri cu 990 RON bucata, daca spunem tuturor clientilor ca le-am avut, dar tocmai s-au terminat.

 

2. Produsul are costuri ascunse. Produsele cu preturi mici pot fi vandute sub pretul pietei, daca banii se recupereaza din livrare. Produsele noastre nu au costuri ascunse, pretul de pe site este pretul platit pentru a-l putea folosi.

 

3. Se face rabat la partea de garantii sau suport pentru clienti. Asta ajuta castigurile pe termen scurt, insa este fatala pe termen lung. Noi investim si in calitatea suportului si facem garantiile ca si cum noi am fi clientii, nu incercand sa "scapam" de probleme.

 

4. Se vand produse refurbished, desigilate, folosite, cu probleme. De obicei preturile sunt mult mai mici pentru astfel de produse. Noi vindem produsele noi implicit, iar daca ar fi refurbished am anunta acest lucru in titlul ofertei.

 

5. Au niste preturi incredibil de bune pentru ca se pot aproviziona de la furnizori/producatori la care noi nu avem acces. Incercam sa nu oferim produse la care stim ca exista oferte mai bune la alti vanzatori.

 

 

 

 

A nu se considera reclama din partea mea: nu sunt afiliat acestei firme, nici nu am cumparat ceva de la ei. Insa principial, bine punctat.

 

Link to comment
Share on other sites

Tactica alora fara produse pe stoc, dupa cum s-a vazut si in exemplul care a dat startul topicului, este urmatoarea:

 

 

- comanzi, iti spun ca n-au pe stoc produsul respectiv dar il aduc in x zile, il aduc si iti cer un pret mai mare, iar cumparatorul fraier accepta

- comanzi, iti spun ca n-au pe stoc produsul respectiv, dar au ceva asemanator, iar cumparatorul fraier accepta varianta asta, chiar daca nu era produsul dorit initial

 

Sa ne fie de bine.

Link to comment
Share on other sites

Tactica alora fara produse pe stoc, dupa cum s-a vazut si in exemplul care a dat startul topicului, este urmatoarea:

 

 

- comanzi, iti spun ca n-au pe stoc produsul respectiv dar il aduc in x zile, il aduc si iti cer un pret mai mare, iar cumparatorul fraier accepta

- comanzi, iti spun ca n-au pe stoc produsul respectiv, dar au ceva asemanator, iar cumparatorul fraier accepta varianta asta, chiar daca nu era produsul dorit initial

Sa ne fie de bine.

 

N-as folosi cuvantul "fraier", pentru ca ideea nu era de a avea pe stoc un produs sau nu, sau a iti aduce altceva (cu acordul tau). Adica la capitolul asta, fiecare pe barba lui. Eu am stiut in ce ma bag cand am ales varianta asta.. in sensul ca uite, Pod Studio GX-ul figura pe site-ul lor cu 370 RON... si mi-au zis ca nu au pe stoc, dar ca pot opta pentru UX1, din care cica aveau pe stoc, la pretul de 480 RON, care oricum e sub nivelul pietei, ca sa spun asa. Peste tot altundeva e 550 RON sau de la 600 in sus. Cand pomenisera 480 RON si transport gratuit pentru un produs pe stoc (pe care oricum ma gandeam oarecum sa il iau, insa pretul de ~600 RON de pe majoritatea site-urilor parca ma facea sa nu), evident ca am acceptat. Ma uitasem peste review-uri la ambele inainte sa dau comanda, deci n-am acceptat orice mi-au varat ei pe gat. Pentru prima varianta propusa de tine oricum nu acceptam nicidefel, si nici pentru a doua, daca ar fi fost pentru un produs de care nu stiam nimic, nici despre pretul pietei, nici despre features&stuff. Magaria a fost cea care s-a desfasurat aici cu livratorul lor, si care implica si nesimtirea crasa din e-mailul primit de ei dupa ce am anulat comanda.

Edited by myriad
Link to comment
Share on other sites

N-as folosi cuvantul "fraier", pentru ca ideea nu era de a avea pe stoc un produs sau nu, sau a iti aduce altceva (cu acordul tau). Adica la capitolul asta, fiecare pe barba lui. Eu am stiut in ce ma bag cand am ales varianta asta.. in sensul ca uite, Pod Studio GX-ul figura pe site-ul lor cu 370 RON... si mi-au zis ca nu au pe stoc, dar ca pot opta pentru UX1, din care cica aveau pe stoc, la pretul de 480 RON, care oricum e sub nivelul pietei, ca sa spun asa. Peste tot altundeva e 550 RON sau de la 600 in sus. Cand pomenisera 480 RON si transport gratuit pentru un produs pe stoc (pe care oricum ma gandeam oarecum sa il iau, insa pretul de ~600 RON de pe majoritatea site-urilor parca ma facea sa nu), evident ca am acceptat. Ma uitasem peste review-uri la ambele inainte sa dau comanda, deci n-am acceptat orice mi-au varat ei pe gat. Pentru prima varianta propusa de tine oricum nu acceptam nicidefel, si nici pentru a doua, daca ar fi fost pentru un produs de care nu stiam nimic, nici despre pretul pietei, nici despre features&stuff. Magaria a fost cea care s-a desfasurat aici cu livratorul lor, si care implica si nesimtirea crasa din e-mailul primit de ei dupa ce am anulat comanda.

 

Pai daca ai fi verificat la importatorul oficial Line6 ai fi vazut ca UX1 costa exact 479,88 lei, iar un Studio GX exact 399,90 lei. Sediul e la Electromagnetica si au si telefon, pe langa magazin online. Deci?

 

http://www.avaudiosys.ro/index/page/en-home-showproduct-807-Line_6_POD_STUDIO_UX_1.html

http://www.avaudiosys.ro/index/page/en-home-showproduct-809-Line_6_POD_STUDIO_GX.html

Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai fi verificat la importatorul oficial Line6 ai fi vazut ca UX1 costa exact 479,88 lei, iar un Studio GX exact 399,90 lei. Sediul e la Electromagnetica si au si telefon, pe langa magazin online. Deci?

 

http://www.avaudiosy...TUDIO_UX_1.html

http://www.avaudiosy..._STUDIO_GX.html

 

 

Nu stiam ca ei ar fi importatorul oficial. But what's done is done, si totusi, pentru faptul ca am luat de la eson si nu de la importator nu e o scuza pentru ce s-a intamplat aici. Doar daca ar fi venit livratorul lor cu actele produsului si as fi inspectat continutul cutiei (si vazut sa fie okay), nu mai purtam aceasta discutie. Aici a fost problema de fapt. Preturile ca preturile; inteleg faptul ca as fi avut si alte alternative si ca puteam refuza linistit. De tinut minte pe viitor sa verific in primul rand importatorii oficiali; sunt sanse considerabil mai mici sa se intample asa ceva la ei. Lesson learned.

Link to comment
Share on other sites

scrie asa pe site "Certificatul de garantie este livrat o data cu produsul".Din ce spui tu ei nu ti l-au livrat,deci sa nu platesti nici o taxa ar fi foarte corect.

Pe de alta parte "Produsele sunt livrate prin Fan Courier Express",iar garantia de catre firma producatoare,deci nu inteleg cum ti-a spus tie curierul ca nu a putut sa ti faca garantia cand el are ca unic rol sa transporte produsele la destinatie :)

O spun fara fereli. Am avut o experienta de-a dreptul neplacuta cu invidizii de la eSon; Am pornit cu gandul sa imi cumpar un Line6 Pod Studio GX pentru chitara, si ei il aveau la pretul cel mai mic. Am dat comanda marti noapte, mentionand faptul ca ar putea veni sa il livreze miercuri-joi dupa 13:30. A doua zi am realizat ca in cazul in care l-ar fi livrat joi, as fi fost disponibil de-abia dupa 17. Ca prin urmare, am sunat la sediu sa le spun acest lucru. A raspuns somnoros un individ si mi-a spus ca nu mai au Pod Studio GX, dar ca ar avea un Pod Studio UX1. Am zis ca e okay si-asa (mai iau cu timpul un microfon, mai stiu-eu-ce) and I gave the go-ahead, ei asigurandu-ma ca imi pot oferi si transport gratuit pentru el. Ei mi-au spus (si subliniez) ca ar ajunge in aceeasi zi, deci miercuri. (Super fain, mi-am zis). Pe la 6 ajunge si tipul la usa mea, imi arata cutia (care nu parea sigilata) si imi spune "Uite vezi, e in regula, nu-s probleme" ... (... uitandu-ma la cutie sa vad asta?). Mi-a spus apoi "Stiti, noi nu mai avem cartus de imprimanta la firma si nu am putut sa va fac factura si garantia, dar actele vi le pot trimite prin posta maine"....

 

Am stat o secunda, stupefiat, apoi, bineinteles, l-am refuzat. Si a spus el ca vine urmatoarea zi, convenind sa ajunga dupa 17. Mi s-a parut treaba mult prea dubioasa si mai mult am convenit pe urmatoarea zi ca sa-l expediez. Dupa ce a plecat, am ANULAT comanda de pe site (comanda pentru Pod Studio GX... UX1 nu figureaza pe nicaieri, decat in convorbirea telefonica), si am dat si mail la firma spunand ca m-am razgandit.

 

Uitati ce mail am primit ca raspuns azi:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Buna ziua,

 

In caz ca nu il mai doriti, aveti de achit serviciile de transport, efectuate deja pentru dumneavastra: 25 ron / transport pana la dumneavastra + 25 ron taxa urgenta, pentru ca produsul a fost la dumneavastra in aceiasi zi.

Pentru detalii consultati pagina cu intrebari frecvente din site-ul nostru.

 

Va multumim pentru intelgere.

 

Toate cele bune,

Echipa eSON

www.eson.ro

---------------------------------------------------

 

Nu pot decat sa rad cu fundul in sus de acest mail :) E treaba lor ca mi-au asigurat transportul (nu le-am cerut eu asta), nu le-am cerut eu taxa de urgenta (ca pana la urma a venit asta in aceeasi zi, foarte bine, dar nu le-am cerut eu in mod expres asta), nici nu mi-a adus produsul care trebuia, nici in starea care trebuia (cu tot cu acte!...is it too much to ask for?!). Nici nimic. Ca fapt divers, individul avea adresa mea scrisa cu un marker cu litere mari pe o coala rupta de A4.

Dar mai important decat toate, anulasem ieri comanda de pe site (care oricum era pentru GX). Pricipial vorbind, si ca tot sunt intreg la minte (sper), nu am de gand sa platesc acesti 50 RON. Ce imi pot face? Sa ma dea in judecata? Ideea e ca eu cu individul stim ce s-a intamplat aici cu adevarat, toata sarada asta, cine stie ce le-o fi zis superiorilor lui. Oricum numarul de dat comanda de pe site e acelasi cu al tipului care a venit.

Sfatul meu: stay away. Eu m-am lasat amagit de pretul mic pe care il aveau pentru Pod Studio GX (370 RON). Am sa ma orientez pe viitor la o firma mai respectabila, nu la tepe din astea - pentru ca in ochii mei, urma sa fiu tepuit.

Mi-am exprimat si eu of-ul. Any special advice on the matter?

Link to comment
Share on other sites

scrie asa pe site "Certificatul de garantie este livrat o data cu produsul".Din ce spui tu ei nu ti l-au livrat,deci sa nu platesti nici o taxa ar fi foarte corect.

Pe de alta parte "Produsele sunt livrate prin Fan Courier Express",iar garantia de catre firma producatoare,deci nu inteleg cum ti-a spus tie curierul ca nu a putut sa ti faca garantia cand el are ca unic rol sa transporte produsele la destinatie :)

 

Absolut cert nu era un curier de la Fan Courier. Livratorul era de-ai lor, era chiar persoana cu care vorbisem la telefon pentru comanda (cu acelasi numar de telefon de cand m-a sunat de pe drum). Foarte mari sanse sa fie si aceeasi persoana care mi-a dat mail. Maybe it's a one-man-'band' :) Oricum, am verificat firma pe site la registrul comertului and it checks out, activeaza de vreo 5-6 ani, si, din cate se pare, nu e o firma-fantoma. Pe site-ul lor scrie chiar ca au colaborat cu Moga si mai stiu-eu-cine... Ca o fi asa, ca n-o fi, nu discut. Nu stiu ce s-a intamplat, zau.

Edited by myriad
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.