www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Chitarist, Caut Tobosar Si Bassist


AndreiS0
 Share

Recommended Posts

Sunt un chitarist din Cluj si cant la chitara de vreo 5 ani. Am mai fost intr-o formatie si am dat ceva concerte dar ne-am despartit eventual. Caut un tobosar si un bassist, seriosi si cu chef de cantat, dar nu numai in sala de repetitii pentru un proiect alternative rock/grunge/funk/. Influente din aria: Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam, Nirvana, Foo Fighters, Stone Temple Pilots, Audioslave, Radiohead, Queens of the Stone Age, Them Crooked Vultures, Soundgarden, Rage Against the Machine, pana la Jimi Hendrix, Led Zeppelin, Beatles.

Pentru mai multe informatii lasati un mesaj si eventual ne intalnim si discutam sau ne intalnim la un jam si vedem ce iese:D

PS:Preferabil scule proprii si ceva experienta

Salutare!

Link to comment
Share on other sites

Guest tano579

Salut. Sunt baterist incepator, cant de vreun an jumate, doar acasa sau in sala de repetitii. Am 35 de ani, sunt din Cluj-Napoca, serios, pasionat de acest instrument. Detin set propriu de tobe. Daca te intereseaza, lasa o postare.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

De ce nu esti din Siiibiiiu?! :))))

 

sau...

 

De ce nu sunt eu in Cluuuuj?! :)))

 

Este exact ce-mi doresc eu sa cant...ma refer la influente, nu la cover-uri!

 

Experienta am, instrument am, dar...din pacate stau in Sibiu! Spun "din pacate" pentru ca aici nu se-ntampla nimic de gen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information