Guest ko_g2 Posted May 14, 2006 Posted May 14, 2006 Cineva a intrebat in disperare de Glas Transilvan, unde a tras Kumm si Urma. Studioul e la Cluj, str. Pajistei nr.12, am tras si noi acolo, e beton. Sunati la 0742 - 494 727.
Guest ovibas Posted May 15, 2006 Posted May 15, 2006 Nu e vorba de intrat in studio, ca se poate face si acasa inregistrarea. Mixaju si masterizarea sa sune, ca doar se stie ca is multe trupe care isi masterizeaza dincolo. Acuma asta chiar nu mai e o stire
Guest MrJackson Posted May 16, 2006 Posted May 16, 2006 Nu e vorba de intrat in studio, ca se poate face si acasa inregistrarea. Sigur ca da...
Guest ko_g2 Posted May 27, 2006 Posted May 27, 2006 Trasul, mixajul si masterizarea la TOATE albumele Kumm si Urma s-au facut la Glas Transilvan, mai putin masterul la albumele 1, 2 si ultimul (ce apare in curand) la Kumm care au fost facute de Cristian Varga. Trasul, mix si masterul la vol 4 al trupei Knock Out (Centura de Aur 1994-2004 - 2003 Euromusic) au fost deasemenea facute la GT. Problema e ca nu chiar din orice se poate scoate o chestie beton, adica la mixaj conteaza mult cum suna trackurile trase, iar la master conteaza calitatea mixului. Si nici in studiourile de mix si/sau master de afara nu se lucreaza cu orice material brut. Oricum calitatea mixului si a masterului sunt garanatate la Glas.
Guest MrJackson Posted May 27, 2006 Posted May 27, 2006 Perfect de acord... dupa discutiile pe privat, sper ca l-am convins si pe ovibas de trasu in studio.
Guest ovibas Posted May 28, 2006 Posted May 28, 2006 Precis Mr Jackson nu stie ce scule am eu acasa si cat dintr-un studio e necesar pt. o simpla inregistrare exeptand instrumentele. La aspectul asta se sta mult in studio chiar exagerat de mult uneori sau uneori pe graba. De mix&master nici nu mai vine vorba ca de abia de aici inainte ishi face un studio treaba. Parerea mea e ca interpretarea face foarte mult. Iar dupa ce ai lucrat in studio shi sti cu ce se mananca itzi dai seama shi vei sti ce sa recomanzi unui prieten un strict necesar. In subiectul asta informatzia costa mai mult decat tehica ... (de inregistrari e vorba nu?)
Guest ko_g2 Posted May 29, 2006 Posted May 29, 2006 Ovibas, tot respectul pt ce poti tu realiza acasa, cu siguranta mai ieftin decat la orice studio, dar mai exista alternativa de a trage doar tobele la studio (si eventual ulterior vocea - la Glas Transilvan este un Neumann TLM 103 pt voce). Solutia asta au adoptat-o mai multe trupe (Godmode si Cash, de exemplu).
crv Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 am tras in GT acum 2 ani, tobe, cu olliver la robinete. si e treaba buna. \m/
Symbolic Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 io nush cum poti da tu blana la un amp pe lampi acasa la tine. daca tragi prin proc e ok dar nu va suna la fel ca un amp cu microfoane bune in fata. mai intervine o problema. sculele de conversie analog-digital. nush cati au pro tools in tara asta (la hardware ma refer). sper sa nu inceapa o noua discutie analog vs digital
Guest ko_g2 Posted June 15, 2006 Posted June 15, 2006 "nush cati au pro tools in tara asta (la hardware ma refer)" Uita te la preturile de hardware PT si Mac-uri un pic si iti vei da seama de ce nu au multi asa ceva. Concret, la un tarif de 14$/ora (de la GT) crezi ca iese socoteala pt o asemenea investitie? In plus am avut ocazia sa lucrez cu Pro Tools 2.5 (inca la vremea aceea) in 1996 in Ungaria in studioul Soundmaster din Budapesta. Atunci existentul Cubase 2.5 (versiune deja cu audio) din dotarea studioului stia mult mai multe decat Pro Tools 2.5. E cam asta se intampla si astazi. Pot sa spun ca (in cazul in care n-ai hardware Digidesign) diferenta calitativa dintre un PT M-Powered(unica varianta folosibila fara hardware Digidesign - mai precis numai cu placi M-Audio) si un Cubase SX3 !!!! NU EXISTA !!!! Iar din punct de vedere a ergonomiei, posibilitatilor de editare, automatizare, mixaj si multe altele Cubase SX3 mi se pare NET SUPERIOR lui PT. Deci dupa mine de asta nu se inghesuie studiourile sa-si cumpere PT.
Guest ovibas Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 "nush cati au pro tools in tara asta (la hardware ma refer)" Uita te la preturile de hardware PT si Mac-uri un pic si iti vei da seama de ce nu au multi asa ceva. Concret, la un tarif de 14$/ora (de la GT) crezi ca iese socoteala pt o asemenea investitie? In plus am avut ocazia sa lucrez cu Pro Tools 2.5 (inca la vremea aceea) in 1996 in Ungaria in studioul Soundmaster din Budapesta. Atunci existentul Cubase 2.5 (versiune deja cu audio) din dotarea studioului stia mult mai multe decat Pro Tools 2.5. E cam asta se intampla si astazi. Pot sa spun ca (in cazul in care n-ai hardware Digidesign) diferenta calitativa dintre un PT M-Powered(unica varianta folosibila fara hardware Digidesign - mai precis numai cu placi M-Audio) si un Cubase SX3 !!!! NU EXISTA !!!! Iar din punct de vedere a ergonomiei, posibilitatilor de editare, automatizare, mixaj si multe altele Cubase SX3 mi se pare NET SUPERIOR lui PT. Deci dupa mine de asta nu se inghesuie studiourile sa-si cumpere PT.
cearny Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 A punctat foarte bine ko_g2. Si cand ai ca optiune sa-ti iei tot la banii aia cateva canale A/D/A de la Apogee, atractia scade si mai mult.
midnight rider Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 ANALOG RRRUUULLEESSS Ma $%^ pe toate placile voastre de sunet,mi-am luat magnetofon in 2 inch,24 de piste
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now