www.rgc.ro Web analytics

Procesor Chitara Electrica Boss Me-50

Guest BLUETUNNER

Guest BLUETUNNER

Procesorul se afla in stare foarte buna atat vizual cat si functional.Pot spune ca am fost foarte multumit de el si tonurile sale. In schimb vreau sa trec pe pedale independente sa am propriul pedalboard.Pachetul contine procesorul BOSS ME-50 si adaptorul de alimentare.Consider ca este un pret bun deoarece in magazin produsul se gaseste in jurul sumei de 1000 RON.

The ME-50 Guitar Multiple Effects is a floor-based multi-effects processor built with the ruggedness and simplicity of a stompbox. Designed to work with your amplifier, the ME-50 focuses on killer multi-effects (like COSM overdrive and distortion) rather than amp modeling. And dialing in your tone is easy, thanks to dedicated knobs for each effect section, three footswitches and a built-in expression pedal. So if you want great-sounding effects without all the menu surfing, the ME-50 is everything you need.

Alte detalii: http://www.bosscorp.co.jp/products/en/ME-50/specs.html

Pret: 500 RON sau pot accepta schimb cu pedale individuale si diferenta de pret ( caut compressor,tuner,distorsie,delay )

post-5846-1280065431_thumb.jpg