www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Concept Chitara V.1


Sthell
 Share

Recommended Posts

Salut, sunt elev in clasa a 11 la liceul O. Bancila din iasi specializarea design, iar din toamna voi fi a 12a. M-am pus pe lucru inca de pe acum pentru proiectul de atestat de clasa a 12, care sper sa iasa strasnic. Initial mi-a fost putin frica/rusine/[insert emotion here] sa postez pe forum, datorita lipsei mele de experienta ca chitarist/muzician, insa mi-am zis ca nu am nimic de pierdut si iata ca va prezint stadiul in care am ajuns cu proiectul.

 

 

Momentan lucrez la finetunning, ma asigura ca proportiile sunt ok, la fel si dimensiunile. centrul de greutate, distanta pana la corzi, etc. Adica lucrez la planurile tehnice. Imediat ce le voi termina vreau sa trec la munca efectiva pentru a termina pana la sfarsitul verii. M-am gandit ca ar fi o idee buna sa va cer parerea asupra ergonomiei chitarii. Vi se pare o forma buna, v-ar deranja vre-un coltisor pe acolo? Specific ca forma corpului este adaptata corpului meu, cum eu voi fi proprietarul chitarii. Intr-un final sper sa fie facuta din mahon, neck-through body, string-through body, aripioare probabil din artar (inca nu m-am decis), doze SD dimebucker neck si ma gandeam la SD invader bridge (sau un EMG 81), am sa vad, pana una alta mare mea rugaminte este sa-mi indicati o sursa de lemn bun, uscat, numai bun pentru un NTB, preferabil mahon.

 

Thank you,

Robert

 

p.s.: prezentarea (randarea/iluminarea/texturarea) sunt facute la repeazala, aveam nevoie doar de forma

post-4846-1212347756_thumb.jpg

post-4846-1212347769_thumb.jpg

post-4846-1212347776_thumb.jpg

post-4846-1212347783_thumb.jpg

post-4846-1212347790_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

www.warmoth.com... poti da comanda de acolo.. .dar te va costa cam mult.... daca nu... grosmann.ro il suni si vorbesti cu el...

mie imi place cum arata chitara.. nu-s fan al "colturilor".. dar asta arata fain...