www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Sound De Mesa Dual Rectifier


Guest En1gma
 Share

Recommended Posts

Caut o solutie pentru un distors hi-gain precum un Mesa Boogie ca din titlu.Am acel head de 120W solid-state, n-as putea sa zic faptul ca nu are suficient gain pe canalul 3, ci pur si simplu lipseste ceva din sound-ul pe care il caut.

Initial, am crezut ca sunt dozele de vina, am pus EMG, soundul e mult mai bun acum, dar tot nu e acel sound de metal modern pe care il caut.

De mult aspir la acest Dual Rectifier, insa, evident, 2500 de euro nu e o suma de neglijat.

Nu caut nici puterea de 100W, imi ajung si 5w pe lampa in casa.

Ma tot gandesc sa cumpar ceva de gen Valve Junior, adica amp mic pe lampa la pret rezonabil.Insa singur sigur nu va suna precum ma astept.

Nu am avut niciodata amp pe lampa, deci nu stiu cu ce as putea sa-l boostez ptr. metal.Din cate am vazut, se foloseste o pedala de overdrive, dar parca tot nu ar fi suficient.

M-am gandit la acel Rocktron Zombie, care s-ar zice ca e rectified distorsion, dar din review-uri citite pe harmony-central, unii spun ca e foarte bun, altii ca e slab, inutilizabil( ca de altfel mai toate review-urile de acolo :) )

Oare aceasta combinatie de amp pe lampa de 5w + Zombie-ul acela ar fi o solutie?

Ceea ce am mai vazut interesant era un Tiny Terror cu o pedala de boost, care intr-adevar suna chiar foarte bine, dar.. 477 de euro.. :)

Deschid acest topic cu speranta ca si altii s-au lovit de dilema mea si poate au gasit o solutie.

Eventual sa-mi sugerati cateva pedale/ampuri la pret sa zicem intre 200-300 euro, si in martie le-as putea incerca la Budapesta.

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

nu am auzit in viata mea un mesa boogie pe viu (adica sa ma joc eu cu el...), dar exista un distors numit "dr. boogie" care, zica-se, ar emula foarte bine asa ceva...uite niste sample-uri aici (deruleaza in pagina ca sunt puse mai jos, pe a unsprezecea linie si prima coloana):

http://www.mrdwab.com/john/soundclipspage.html

 

eu mi-am facut pedala asta (din cate stiu nu exista o varianta comerciala a sa) si suna de intepenesti...imi place la nebunie...

 

PS: sound-ul din primul clip, "metal sludge", nu am reusit sa-l scot doar cu pedala, ci a trebuit sa mai bag un eq sa mai tai din medii (asa a si fost inregistrat, dupa cum mi-a spus apoi john lyons)...restul sound-urilor le-am scos fara alta pedala pe canalul de clean al obositei mele statii doina (pe lampi) si cu o chitara squire cu single coil-uri...presupun ca daca bagi niste humbucker-uri suna si mai bine...eu chiar am modificat-o sa-i mai tai din gain ca nu ma intereseaza metalele apasate...cu gain mai mic poti sa canti si hard/blues lejer cu ea!

Edited by gigimarga
Link to comment
Share on other sites

V-Twin s-a dat cu vreo 350 de euro, din cate imi aduc aminte, suma nu chiar de neglijat.

Un prieten de-al meu si-a luat un Triple Rectifier cu 1100 de dolari (adica pana in 800 de euro) second-hand din State si asta e ce a obtinut din canalul 3 (plus un 4x12" cu V30):

MESAch3.mp3

 

Totusi, sa obtii un sound de Mesa cu 200-300 de euro e mai greu...

Edited by Doctor X
Link to comment
Share on other sites

1).eu am cantat pe Mesa , singurul lucru ce pot sa-l spun

 

mi-a fost frica ca-i rup difuzorul , facea ca vaporul WHOOOWHOOO....asta era coarda 6 ...ce mai overdrive , eram departe de overdrive de blues dar mai de metale .

 

niste scule over rated gonflate cu reclama cat incape mentinut pretul "high" la calitate de nici un fel.

 

2). UNDE ? ai auzit tu live sunetul acela visat de tine ???????? caci pe o inregistrare nu ai idee ce se face ca sa sune chitara!

 

Eu inca nu am auzit nici o trupa care sa aiba sunetul de pe disc si live !! Dar nici pe inregistrari super concerte vazute pe DVD nu este soundul din studio !!

 

Crede-ma ca dai bani degeaba , dar daca ai nici o problema este placut sa incerci de toate , sa faci descoperiri strangi scule o viata dupa acea scoti o carte

 

"Adevarul despre sunet "

Link to comment
Share on other sites

Singura data cand am auzit live sunetul de Mesa a fost la Peninsula la Zanzibar, tipul canta cred pe Triple Rectifier si chiar suna foarte bine + am vizionat cam toate clipurile pe youtube legate de acest amp.

Am mai gasit ceva care s-ar zice ca e asemanator, dar totusi e aproape 900 E: http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP....umpTo=OfferList

Sincer, nu am fost atent cand era de vanzare acel V-Twin, si nu auzisem de el pana atunci.

Nu am cantat niciodata pe nici un fel de Mesa, ci doar din cele vazute/auzite, parca este sound-ul pe care il caut.

Link to comment
Share on other sites

pe ce Mesa ai cantat Arpi si ai observat calitate zero? Pe bune, vreau sa stiu si eu!

 

Habar nu am , nu stiu nici tipul exact al statiei mele ACOUSTIC ( odata m-am uitat pa serie si tip ca sa caut schema pe internet sa vad de curiozitate este o stati especiala in classa AB cu curent mare in gol si i-am redus schimband biasul. Nu avrea rost sa fiarnaba toata statia incontinu la 60W ( din 220W) cand eu nu cant cu chitara acustica,

 

Am cantat la jamsesion pe sculele prietenilor ( nu dau nume ) si serios eram speriat cand auzem ca parca se rupe ceva .Toate au fost 'combo" , Din cele cu difuzor separat unde poti sa-i pui sarcina ca lumea nu am vazut/audiat .Toti au combo-uri de toate felurile.

 

 

Nu zic ca au calitate ZERO dar depart ede cele trambitate ...sunt "GONFLATE" ca sa aiba tupeu sa ceara bani gramada pe nixte scule mediocre.

 

Nu fac decat sa constat cea ce am auzit .

 

De exemplu un combo de 30 W Laboga aproape ca nici nu se aude fata de un VOX AC30 , la fel Hugs&Ketner abea se tinea langa VOX .earau pe scena una langa alta .

 

La un combo Marschall cu trei difuri , era sa -i rup difurile .La un Peaveay i-am blocat difuzorul.( prietenul a fost verde galben la fata cand trageam de membrana cu mana sa deblochez diful ...haha)

 

Asa ca-s lamurit cu reclama sculelor , si toate au fost scule cu renume aduse din West cu speranta "tonului" , cu difuzorul intern adaptat ales si rodat ptr respectiva statie .

 

Singurele trei combo ce au fost in parametri asteptarilor mele ( ne luam dupa firma , reclama , si miturii ) Fender Twinreverb si un Ranger si VOX AC 30, acestea au suportat tot ce am facut in concert la putere si fortaj maxim .( un VOX am scapat l-a cumparat inaintea mea un folclorist si l-a distrus la nunti , trebuie sa vad pe la cine a ajuns )

 

Altfel in conditii normale de studio sau cantat la birt merg toate.

 

M-am lasat de multi ani sa urmaresc ce tip ce serie ce brand ....si ce pana foloseste Malmsteen... .etc , incerc ascult si constat , inainte nu cred absolut nimic.

Mai ales review-uri de pe internet... facute de cine ? Sau de necunoscatori sau de "specialisti cointeresati puternic".

 

Este vorba de soundul saturat de MDR , care nu suna numai cu tuburile finale bine saturate , in acest caz ai nevoie si de difuzor ce rezista la puterea crescuta .Ce sa mai zicem de cazul cand ridici basul cu 10 dB , efectiv nu rezista diful .

 

Nu mai alergati dupa ton "fabricat" la masa de mixaj , acesta s-ar putea reproduce in conditii live doar cu o instalatie mamut cum are Pink Floyd .Una din putinele trupe care suna si in concert apropiat cu sunetul de pe disc.

 

Idea ar fi ca uni vor sa sune ca si in concert ( adica live) , sunetul "live" nu poate fi constant ci doar asemanator , trupa trebuie sa cante sunetul pe cat posibil sa fie cat mai "decent".

 

Ce am mai observat la chitaristi nostri cu "tonuri" , nu se aud !! nu se intelege ce canta , nu se contureaza ce face pe scena , iese o vajaiala nimic clar .Bineinteles ca sunt totusi si chitaristi care suna bien dar acesteia sunt doar cativa care sau au inteles cum e cu tonul sau au avut noroc sa gaseasca un balansat .

 

Cam de aici vine frustrarea , toti cauta de zeci si zeci de ani "tonul" . Ore de ce nu se gaseaste acest ton ?

 

Trebuie cautat ? Nu exista ?Trebuie reinventat?

 

Eu cred ca totu-i inventat de zeci de ani si acum din motive comerciale se readuce in prim plan povestea ." Ptr un nou nascut fiecare banc vechi este nou .."

 

Am mai scris spe forum ( parca) am avut o statie pe Tuburi cu 2 x EL34 , cu 2 x ECC83 preamp si invesror de faza , condensator de filtraj supradimensionat +drosel , cu dual rectifier pe tub + bec incandescent ce ma adauga compresie de putere .Cu trafuri dimensionate ca lumea.Proiecteta de unul din cei mai bini ingineri de la cinematiografie dupa observatiile mele in legatura cu dinamica sunetului de chitara electrica . Eu am facut lipiturile asa mi-a iesit mai ieftin si am mai furat si meserie .Am vandut-o in '73 , si de atuncea a-mi pare rau nu am mai auzit statie ce sa sune asa de bine .La un moment dat era o lipsa de tuburi EL34 , am trecut la 6P3C dar nu mai avea viata.Cum peste tot unde am fost in concert veneau lumea sa se mire de ce suna ce distors am ...etc . Odata cand eram suparat s-a nimerit sa vina un chitarist din Oradea sau Satu Mare ( nu mai stiu ) si am vandut-o.Am trecut pe Solid State si de atunci 90% cant pe asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Acum sa-ti spun eu ce am invatat despre Mesa in ultimii 2 ani.

 

Mesa e cam un copil, salbatic pe deasupra. Trebuie sa-i inveti mofturile, sa-l bibilesti si sa stii exact ce vrei de la el. Sunetul e raw si trebuie sa ai rabdare pana obtii ce vrei, cel putin pe partea de drive. Desi am auzit peste tot ca Mesa inseamna metal, pot sa-ti impartasesc ca, pe canalul de clean, pe single rectifier (solid state rectifier) este demential. Cu un SD '59 sau cu active SA (EMG), scoti jazz si blues superb. Cu lampi 6L6, cleanul straluceste, cu EL34, calitatea cleanului scade simtitor in favoarea canalului de drive. Sunetul Mesa ori iti place, ori il urasti, nu e cale de mijloc. Asculta-l mai intai pt ca altfel sunt mii de euro aruncati aiurea. Mie nu-mi pare rau ca l-am luat si nu l-as schimba decat pe un Roadster sau Roadking.

Link to comment
Share on other sites

V-Twin s-a dat cu vreo 350 de euro, din cate imi aduc aminte, suma nu chiar de neglijat.

Un prieten de-al meu si-a luat un Triple Rectifier cu 1100 de dolari (adica pana in 800 de euro) second-hand din State si asta e ce a obtinut din canalul 3 (plus un 4x12" cu V30):

MESAch3.mp3

 

Totusi, sa obtii un sound de Mesa cu 200-300 de euro e mai greu...

 

bila? :)

Link to comment
Share on other sites

Acum sa-ti spun eu ce am invatat despre Mesa in ultimii 2 ani.

 

Mesa e cam un copil, salbatic pe deasupra. Trebuie sa-i inveti mofturile, sa-l bibilesti si sa stii exact ce vrei de la el. Sunetul e raw si trebuie sa ai rabdare pana obtii ce vrei, cel putin pe partea de drive. Desi am auzit peste tot ca Mesa inseamna metal, pot sa-ti impartasesc ca, pe canalul de clean, pe single rectifier (solid state rectifier) este demential. Cu un SD '59 sau cu active SA (EMG), scoti jazz si blues superb. Cu lampi 6L6, cleanul straluceste, cu EL34, calitatea cleanului scade simtitor in favoarea canalului de drive. Sunetul Mesa ori iti place, ori il urasti, nu e cale de mijloc. Asculta-l mai intai pt ca altfel sunt mii de euro aruncati aiurea. Mie nu-mi pare rau ca l-am luat si nu l-as schimba decat pe un Roadster sau Roadking.

 

vorbesc de combouri , stack mesa nu am probat .

 

intre statii nu poate fi diferenta mare ca doar doua posibilitati sunt bune si proaste .

 

Dar depinde de ce difuzor are un combo !!! Sa nu asculti niciodata o statie fara a avea pe loc si termeni de comparatie .cam greu de realizat dar ar trebui sa ai una langa alta mai multe statii si tipuri de statii sa le incerci in acelasi timp.

 

Ptr min combourile mesa sunt ceva de blues ,jazz ptr club mic /birt .Unde poti sa-i dai bataie si sa nu deranjeze o statie de voci de 200W dar sa se auda langa tobe.

 

Experienta mea despre tuburi este alta 6l6 lenese EL34 mai nervoase , DAR , fara a masura si a vedea de fapt ce se intampla nu poti fi sigur de nimic poate fi numai impresie "psihoacustica" .

Link to comment
Share on other sites

Huni,vezi ca Fame ala n-are nicio treaba,nu arunca banii aiurea.La pretul la care vrei tu nu cred ca gasesti nimic cu parfum de Mesa.V-Twinul nu are soundul ala,dapai alte alea.Tiny Terror e misto,si e ieftin,nu suna,insa a Mesa,ci mult mai degraba a High Gain Marshall,are caracterul englezesc (nu e de mirare,Orange erau competitorii lui Marshall in anii 70 ).Poate cea mai buna rezolvare ar fi sa cauti un Soldano super charger GTO,cu un amp mic,ca Valve Junior.Sunet de Mesa inseamna sunet eminamente american,mai inchis si compresat,cu MULT gain.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma cred ca asa o sa fac, ma duc prin Budapesta prin toate magazinele unde apuc, si incerc toate pedalele hi-gain pe care le prind.

Stiu ca probabil nici una nu o sa aiba parfum de Mesa, dar macar ceva pe aproape.

Era un review tot la pedala care ma tot bantuie, acel Zombie, in care respectivul zicea ca el are un Single Recto, si acea pedala pus in fata la un amp pe lampi pe clean ar suna asemanator.

Ma gandesc totusi ca pentru a pastra acel ampla pe clean, la un volum normal ar insemna ceva pe lampa intre 5-15w probabil.

Oricum, e clar ca trebuie ceva cu mult gain, precum a zis si @midnight rider.

Singurul loc unde am vazut ca ar fi produse Rocktron, cel putin din cate magazine am vazut, ar fi Medgyesi Center, unde daca ma duc, sigur o sa ma convinga ca Line 6 suna mai bine decat Mesa original :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Cum zicea o veche reclama la ciocolata "Dar avem si aici" :)

Rocktron este la Mc Music,si parca Brasovu e mai aproape de Bucuresti decat de Budapesta.Cat despre Medgyesy Tibi,da o sa iti bage altceva pe gat,ca din asta si-a facut un tel in viata.In anii "90,tot chitaristu din Ungaria avea Hughes &Kettner,si toti sunau ca un Koor :) Tibi,care era distribuitor H&K si-a luat casa :)

Link to comment
Share on other sites

..............Sunet de Mesa inseamna sunet eminamente american,mai inchis si compresat,cu MULT gain.

 

totu-i relativ

 

in mare :

 

Marshall +Gibson = English Blues/Rock ........ ton inchis fara brilianta

 

Fender+Strat = American Blues /Rock ...ton deschis cu brilianta

 

asta ptr prima perioada , dupa acea au urmat tot felu de "firme" , mode , branduri , staruri create doar sa vanda un produs etc...

Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa scriu, ma duc la concert acolo , nu special pentru pedala.

Oricum, ma duc, incerc pedala, si o cumpar din Bucuresti/Cluj mai ieftin decat acolo, cu garantie daca imi place.

Ramasesem masca sa vad ca de exemplu Epiphone in Ungaria e considerabil mai scump decat in Romania,si multe altele. Un LP Studio era in jur de ~1500 RON de exemplu.

Intrasem la un magazin, care era reprezentanta Yamaha, evident ca mi-au zis ca Yamaha este peste orice Epiphone in aria aceea de pret, le-am explicat ca nu vreau Yamaha, m-au intrebat ce anume vreau, le-am spus, si m-au tinut 2 ore acolo, sunand la toate magazinele care aveau acel model pe care-l vroiam, au zis sa astept ca-mi aduc orice model vreau, cu aprox. 40 E in plus fata de cat costa la magazinul care-l vindea.

Pana la urma nu puteam sa scap de ei, le-am zis ca ma duc sa schimb ceva bani si revin cu un raspuns.

Dupa ce ca era mult mai scump Epiphone in general decat la noi, mai vroiau sa ma taxeze cu 40 E ptr. transport de la un magazin la altul :)

 

Oricum, nu mai iau niciodata ceva inainte sa-l testez.

O ultima intrebare: sa zicem ca iau o pedala de distors, daca-l pun in fata la un valve junior cu volum mic, la care nu distorsioneaza ampul, si sa presupunem ca suna bine. Din cate am incercat, distors + distors = orice altceva decat sunet nu este(era amp solid-state). Deci implicit daca dau volumul mai tare la amp, si reducand din gainul pedalei, se coreleaza cele doua?

Link to comment
Share on other sites

n-o sa iti vina sa crezi cati canta cu o pedala de distors bagata in alta pedala de distors,iar cu distors in canalul de drive,e si mai frecvent.Ce spui tu,insa,distors in amp clean care are finalul fortat,e chiar indicat.

Link to comment
Share on other sites

daca vrei un ton in zona mesa, iti recomand un amp Laboga Mr.Hector... :) doar cu V-Twin nu obtii un mare ton de mesa (am cantat cu asa ceva vreo 3 ani).

arpi, mi se pare ca esti oarecum hazardat atunci cand vorbesti de mesa - tu ai incercat un combo amarat, care cine stie ce are pe dinauntru, pe cand la mesa exista foarte multe alte modele, de referinta. nu poti afirma ca stii despre mesa cand ai dat si tu doua note pe un amarat de combo! de fapt nu te poti hazarda sa faci afirmatii definitive despre nici o marca de scule daca nu ai testat toata sau o buna parte din gama produselor respective...

la fel si cu Laboga - nu exista un combo Laboga de 30W, doar de 50W... si nu poi compara cu un AC30 pentru ca vox-ul are doua difuri, iar singurul combo Laboga pe care l-ai vazut pe-aici e cu un singur dif - diferenta ca volum perceput este evidenta, cred...

Link to comment
Share on other sites

daca vrei un ton in zona mesa, iti recomand un amp Laboga Mr.Hector... :) doar cu V-Twin nu obtii un mare ton de mesa (am cantat cu asa ceva vreo 3 ani).

arpi, mi se pare ca esti oarecum hazardat atunci cand vorbesti de mesa - tu ai incercat un combo amarat, care cine stie ce are pe dinauntru, pe cand la mesa exista foarte multe alte modele, de referinta. nu poti afirma ca stii despre mesa cand ai dat si tu doua note pe un amarat de combo! de fapt nu te poti hazarda sa faci afirmatii definitive despre nici o marca de scule daca nu ai testat toata sau o buna parte din gama produselor respective...

la fel si cu Laboga - nu exista un combo Laboga de 30W, doar de 50W... si nu poi compara cu un AC30 pentru ca vox-ul are doua difuri, iar singurul combo Laboga pe care l-ai vazut pe-aici e cu un singur dif - diferenta ca volum perceput este evidenta, cred...

Doar ca omu are max 300 de euro.Daca dai un Mr Hector in banii astia,vreau si eu :).Mai bine gandeste-te cum il ajutam cu o sugestie la suma asta!

M-am gandit mut la asta,si practic numai un distors cu lampa+alt distors ar fi o solutie.Cel mai ieftin distors cu lampa ,care si suna bine este Rocktron Silver Dragon,ar mai fi Seymour Duncan cel cu lampa sau Radial Tonebone Classic,care se incadreaza.Soldano GTO,care e de departe cel mai bun nu prea se incadreaza,si tre sa-l iei de pe ebay,si sa ai noroc.

Link to comment
Share on other sites

Pai numai GTO e 350-380 Euro. Nu-i mai ajunge de amp. Poate Rocktron... Eu le-am avut pe amindoua in fata si Soldano era clar mai buna, dar cu un ton amintind de Marshall, pe cind Dragonul era clar indreptat spre Mesa. Dar Mesa din seria Mark, nu Rectifier. Medie joasa ca la ampurile din seria Rectifier nu prea are nici o pedala. Cea mai apropiata ar fi Silver Dragon-ul.

Link to comment
Share on other sites

ai si tu dreptate, rares... scuze, dar pur si simplu am ramas consternat si usor nervos dupa ce am citit posturile lui arpi la topicul astas (iarasi...)... :)

 

mai, din experienta mea, zic ca un ton de mesa nu se poate obtine din pedale si cu un amp slabut. solutia, in cazul acesta - adica ultra-low budget - ar fi un modeler (nu-mi place ce zic, dar asta e...)

Link to comment
Share on other sites

uite, desi nu le-am incercat, as zice sa ai in vedere si pedalele astea :

 

http://www.thomann.de/de/maxon_ds_830_distortion_master.htm

http://www.thomann.de/de/krank_distortus_maximus.htm

http://www.thomann.de/de/visual_sound_v2jh1_jekyllhyde.htm

 

poate asta

 

http://www.thomann.de/de/mxr_dime_distortion_bodeneffekt.htm

 

sau

 

http://www.thomann.de/de/maxon_rod881.htm

 

ultima o am, si suna superb, oricum o reglezi nu suna prost, dar, nefiind un fan al tonului recto, nu am incercat sa scot asa ceva din ea, desi cred ca poate.

acelasi ton nu cred ca ai sa il scoti, dar cu o pedala buna si un amp decent te poti apropia destul de mult

oricum, eu as zice ca va conta f mult si ce amp iei, incearca sa fie unul cu controale eq, sau daca nu, poate ar trebui sa te uiti si la o pedala eq.

 

cauta pe harmony central si pe alte site-uri/forum-uri cat mai multe recenzii si cauta sample-uri pe youtube sau audio, sa iti faci macar o idee cam ce poate pedala sau ampul care te intereseaza.

bafta

Link to comment
Share on other sites

Multumesc ptr. raspunsuri.

Desi pe ampul meu am eq pe 3 benzi, aveam de gand sa mai iau unul, incercasem mai demult cu un eq de rack stereo, egalizasem pe o parte intre chitara si amp, si cealalta o bagasem in fx loop. Adevarul este ca prima egalizare( cel dintre chitara si amp) am reusit s-o reglez bine, adica imi placea cum suna, dar daca foloseasm aceleasi parametrii la cel din FX loop, nu mai suna cum as fi vrut eu.

MXR-ul acela l-am incercat odata la cineva, suna bine, insa, precum zice si numele, cam toate tonurile sunau la fel, oricum l-as fi reglat. Suna a .. Dime :).

Acel Silver Dragon suna iarasi foarte interesant, chiar acum cautam ceva demo-uri pe youtube, si din cate vad e si destul de versatil.Trebuie sa-l incerc si pe acela.

Link to comment
Share on other sites

Caut o solutie pentru un distors hi-gain precum un Mesa Boogie ca din titlu.Am acel head de 120W solid-state, n-as putea sa zic faptul ca nu are suficient gain pe canalul 3, ci pur si simplu lipseste ceva din sound-ul pe care il caut.

Initial, am crezut ca sunt dozele de vina, am pus EMG, soundul e mult mai bun acum, dar tot nu e acel sound de metal modern pe care il caut.

De mult aspir la acest Dual Rectifier, insa, evident, 2500 de euro nu e o suma de neglijat.

Nu caut nici puterea de 100W, imi ajung si 5w pe lampa in casa.

Ma tot gandesc sa cumpar ceva de gen Valve Junior, adica amp mic pe lampa la pret rezonabil.Insa singur sigur nu va suna precum ma astept.

Nu am avut niciodata amp pe lampa, deci nu stiu cu ce as putea sa-l boostez ptr. metal.Din cate am vazut, se foloseste o pedala de overdrive, dar parca tot nu ar fi suficient.

M-am gandit la acel Rocktron Zombie, care s-ar zice ca e rectified distorsion, dar din review-uri citite pe harmony-central, unii spun ca e foarte bun, altii ca e slab, inutilizabil( ca de altfel mai toate review-urile de acolo :) )

Oare aceasta combinatie de amp pe lampa de 5w + Zombie-ul acela ar fi o solutie?

Ceea ce am mai vazut interesant era un Tiny Terror cu o pedala de boost, care intr-adevar suna chiar foarte bine, dar.. 477 de euro.. :)

Deschid acest topic cu speranta ca si altii s-au lovit de dilema mea si poate au gasit o solutie.

Eventual sa-mi sugerati cateva pedale/ampuri la pret sa zicem intre 200-300 euro, si in martie le-as putea incerca la Budapesta.

Numai bine!

 

Zoom G2 , din noua generatie de procesoare pe 32bit 96Khz si 128 x oversampling , are posibilitati multiple si calitative de formare a tonului.Probabil si alte procesoare in aceiasi categorie suna bine.

 

Depinde de unde ai auzit soundul ce-l cauti , cum vezi si din discutii fiecare spune ce crede , fiecare are alt sound in ureche sub aceiasi denumire de "metal modern".

 

Sa nu fie sound de studio ce numai mixeristul stie cum cum la realizat. Eu personal nu am prea auzit sound decent live in concert , toate erau vajaieli prin zona dar nimic clar .

 

A-ti trebuie o configuratie compressor-expandor/ EQ/distors/EQ/gate/deesser /EQ/overdrive-distors /expandor/reverb /...bine reglat suna bestial ptr ritm ,in caz de solo trebuie reglate nivelurile de gate si timpul de raspuns foarte atent ca sa ai dinamica dorita.

 

La prea multe nu se poate utiliza acest sound , dinamica creata electronic nu prea lasa loc la altceva, suna totul incontinu la fel din mana nu prea poti sa schimbi multe.

Link to comment
Share on other sites

in Budapesta sculele sunt mai scumpe ca la noi. inclin sa cred ca nu prea ai variante, din pacate, la banii astia. pedale ieftine, modeller, nici una nu o sa te multumeasca daca esti pornit sa obtii acest sound. mai strange din dinti si fa rost de bani. imi pare rau daca te dezamagesc.

 

ps. tiny terror by Orange e o alegere buna pentru banii dati

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.