www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Dan Stesco " Polymoog"


Guest MCMUSIC
 Share

Recommended Posts

Ce face Dan e foarte greu si baietii aia de afara au apreciat asta. Ca si chitarist ,nu ai cum sa apreciezi obiectiv, pentru ca e vorba de clape... Oricum cine asculta Dream Theater si progressive metal, imposibil sa nu simta greutatea,incisivitatea si paradoxal, caldura ce imbie la frazari melodice a tonurilor create de Dan. Bravo lui !!!

Edited by gramsteen
Link to comment
Share on other sites

Guest MCMUSIC

In loc sa fim mandrii ca sunt cativa muzicieni din Romania apreciati de vacarii aia care au inventat "rock-ul", repede apar degustatorii...Are si Aldea dreptate pe undeva...

Link to comment
Share on other sites

Guest MCMUSIC

Tu ai inteles cine e Stephen Kay?

Aici nu vorbim de workshop-uri ( pe de alta parte sunt convins ca acest gen de actiuni sunt prea devreme pentru romani ), ci vb de valori recunoscute de parintii rock'ului! Eu ma simt mandru ca pot gasi romani pusi la acelasi nivel cu cei din afara. Vezi: Adi Tetrade, Cristi Gram, Florin Barbu. Imi pare rau ca la tine se aude rau, la mine pe Nakamichi e beton! Asa si cu sculele, cat dai atata face!

 

In curand o sa apara unul pe forum sa zica: da de ce nu cumperi ceva SH, vezi vinde user-ul xyz!

Sau: mai bine apelezi la Vulpe, e super serios, aduce de la Thomann, fara comision!

Hai ca ma doare capul! Noapte buna!

Edited by MCMUSIC
Link to comment
Share on other sites

Ma doare fix in pix carui mare muzician i-a placut ce a facut omul ala acolo - e perfect irelevant. Cine vrea sa aiba succes cu ceva pe net, sa nu mai vina cu argumente scoase din cretacic, de pe vremea cind nu orice imbecil avea dreptul la o parere valida, sau macar vehement sustinuta online. Cu astfel de argumente rasfirate nu faci verde in portofel. Eventual acumulezi puncte de iritare si de la oamenii pina acum relaxati - bad for business! ROMANII CU MAGAZINE DE MUZICA SA TACA SI SA INVETE PR! Iar apoi sa-i lase pe altii mai buni la relatii publice sa deschida gura pe net.

 

Pe de alta parte, omul ala chiar a obtinut un sunet foarte fain. Din tot ce am auzit pina acum facut cu un workstation, suna cel mai a chitara. Este drept, sa faci asa ceva sa sune a chitara, trebuie sa fii un pic cam supraprocesat, pina la a sufoca orice personalitate a unei posibile chitare. Dar, din fericire, situatia este salvata frumos de atribuirea de parametri catre controlere si folosirea lor foarte inspirata. As spune ca nu suna intocmai ca o chitara, desi este aproape de ideea de chitara, ci a mai mult decit atit - suna a metainstrument inspirat de o chitara. Iar ca metainstrument "dupa o idee de chitara" controlat de o mina de meserias, jos palaria! Priceless!

 

Pentru un sunet mai realist de chitara, insa, cred ca Stesco ar face minuni cu citeva patch-uri de chitara de pe Clavia Modular, realizate prin modelare fizica. Am auzit citeva pe net cu citiva ani in urma si m-am c.cat pe mine. Dar, Clavia-ul Modular este dintr-o liga superioara ca sinteza unui Korg M3, iar accesul la parametrii intimi ai fiecarui modul este un plus formidabil. Daca nu ma inseala memoria, si engine-ul de sinteza Oasys de la Korg permite niste nebunii incredibile ca sa obtii un sunet de chitara socant de realist (sint citeva modele facute pentru vechea placa de sunet Oasys - care, ca orice produs genial al Korg, a fost lasata sa moara, numai bine ca sa reapara reambalata intr-o clapa la un pret cretin de astronomic citiva ani mai tirziu, HUOOOOO!!!! Ceea ce imi aminteste si de imbecilitatea Yamaha care a renuntat la o gramada de designuri geniale, cum ar fi FS1R, ca sa reambaleze acelasi AWM2 rasuflat in "noile creatii", in timp ce picul de creativitate zace in citeva PLG-uri si intr-un modul VL ramas monofonic de la Ion Creanga incoace... end of OT rant).

 

Mi se pare mie, sau focusul intilnirii era mai mult chitaristic? E posibil, la chitara are pareri tot romanul, ca la fotbal, dar la clape... trebuie mai mult decit atit. Asa ca oameni care sa fi fost, par egzamplu, interesati de amanunte cu exemple despre engine-ul Karma din M3, par sa nu fi fost pe acolo. Pacat, mare pacat, cit de interesant trebuie sa fi fost un Stetco intrat explicativ in "intestinele" Karma! Acolo este una din manifestarile geniului inginerilor de la Korg...

 

Inca o data, faina prestatie, multumesc pentru link, se retine.

Edited by MMG
Link to comment
Share on other sites

Polymoog e un mare specialist la tonuri de lead. Si mare fan Dream Theater :) Ma bucur mult ca talentul lui e recunoscut de catre oameni "grei".

Cum a zis si MMG, nu trebuie judecat tonul ca unul care incearca sa imite chitara. E mai mult de atit. As vrea sa stiu cam citi chitaristi de aici cinta la chitara chestiile pe care Polymoog le face pe clape :)

Link to comment
Share on other sites

Guest MCMUSIC
"ati trecut usor peste realizarea lui Polymoog"

"Ati reusit sa f---ti o realizare a unui muzician roman, multumiti? Miorita e in noi!"

 

In primul rind, nu e deloc clar ce intelegi tu prin "realizarea lui Polymoog". Intelegi prestatia in sine, sau aprecierile aduse acesteia de catre o tertza parte competenta?

Pai, peste prestatie, pe care o consider admirabila, nu am trecut usor, ci am incercat sa-mi exprim detaliat si in cunostinta de cauza opinia - ce mi-a placut si cum gindesc eu ca poate fi privit ceea ce a facut excelent Polymoog.

Daca prin realizare intelegi aprecierile aduse acesteia de o tertza parte competenta... reactia mea este aceeasi, ma citez:

"Ma doare fix in pix carui mare muzician i-a placut ce a facut omul ala acolo - e perfect irelevant. Cine vrea sa aiba succes cu ceva pe net, sa nu mai vina cu argumente scoase din cretacic, de pe vremea cind nu orice imbecil avea dreptul la o parere valida, sau macar vehement sustinuta online. Cu astfel de argumente rasfirate nu faci verde in portofel. Eventual acumulezi puncte de iritare si de la oamenii pina acum relaxati - bad for business! ROMANII CU MAGAZINE DE MUZICA SA TACA SI SA INVETE PR! Iar apoi sa-i lase pe altii mai buni la relatii publice sa deschida gura pe net."

 

Cind spuneam "Cine vrea sa aiba succes cu ceva pe net" ma refeream la avea succes cu magazinul, deci strict la modalitatea inabila de promovare agresiva pe care ai ales-o, cu argumente ce folosesc aprecierile unei tertze parti competente, si IN NICI UN CAZ la prestatia admirabila a lui Polymoog.

Nu cred ca e cazul sa amestecam promovarea inabila a unui brand cu talentul si munca unui muzician mai mult decit abil.

Nu am ***.t realizarea unui muzician roman, dimpotriva, am incercat sa o feresc de asta, cu slabele mele puteri de nembru, separind una de alta.

 

"Poti sa explici ce ai inteles in cateva cuvinte?"

 

Iti amintesti ce am scris?

"Probabil ca atunci cind a aparut KARMA am fost unul din putinii din tara care asteptau sa-i citeasca manualul, pentru a intelege maniera novatoare de performance pe care o aducea. Cu atit am si ramas, sadly..."

 

Deci, cu asteptarea am ramas. Neavind abilitatile de performer necesare pentru a valorifica engine-ul Karma, am ramas nedumerit partial, si tocmai de aceea am scris mai devreme "Asa ca oameni care sa fi fost, par egzamplu, interesati de amanunte cu exemple despre engine-ul Karma din M3, par sa nu fi fost pe acolo. Pacat, mare pacat, cit de interesant trebuie sa fi fost un Stetco intrat explicativ in "intestinele" Karma! Acolo este una din manifestarile geniului inginerilor de la Korg..." Am regretat din cauza ca nefiind oameni interesati de clapa in sine, Polymoog a fost nevoit sa treaca repede peste o parte foarte interesanta, engine-ul Karma, pentru a ajunge la ceva spectaculos, care sa "ia urechile" participantilor majoritari la workshop, probabil chitaristi. Astfel, exact ce as fi vrut sa vad in actiune ca sa-mi sporesc cultura si intelegerea, nu a putut aparea in mai mare amanunt in acea inregistrare.

 

Afirmatiile mele vin tocmai din dorinta de a-mi largi orizontul in ce priveste instrumentele, nu doar de a ma da pe spate auzind cine pe cine ce.

 

Inca o data, daca nu s-a inteles si la nivelurile superioare, ceea ce am scris eu despre prestatia lui Polymoog este mai mult decit de bine.

1. Topicul a fost deschis pentru a va aduce la cunostiinta ca Polymoog a ajuns in atentia lui Stephen. Pentru multi nu inseamna nimic, pentru muzicieni mult! Tupeul pe care il ai afirmand:

 

"Ma doare fix in pix carui mare muzician i-a placut ce a facut omul ala acolo"

 

denota lipsurile tale.

 

Imi e jena sa merg mai departe...

Munceste pe branci cu job-ul tau, ai grija sa nu-l pierzi si lasa pe altii sa vb despre muzica! E un sfat bun chitaristule de manba a doua cu pretentii de mana intai!

Link to comment
Share on other sites

deci practic tu ai aparut aici ca sa zici 'uitati o chestie, daca nu va place sunteti prosti, fiindca i-a placut lui nu stiu cine, care e super tare'

 

cam trist ca pana la varsta matale n-ai invatat inca cum e cu muzica si gusturile.

 

uite ca nici mie nu-mi place nici tonul ala, nici ce canta claparul de la compact. se vede ca e un profesionist desavarsit samd etc etc dar mie nu-mi place nici ce canta, nici cum canta. asta e.

Link to comment
Share on other sites

"Ma doare fix in pix carui mare muzician i-a placut ce a facut omul ala acolo"

 

denota lipsurile tale.

 

Domnul Polymoog , cit si aprecierile aduse acestuia , sunt ale lui. Nu cred ca ar fi vrut pe cineva asa , sa-i cinte realizarile peste forumuri. Sa se alature forumului atunci, sunt destui clapari pe aici. Sa ne spuna EL realizarile lui, iar peste 30 de ani, poate noi o sa fim cei care o sa-l "remarcam" pe Rudess. Iar Rudess o sa se laude ca l-am remarcat.

Pina atunci, discutia este jenanta. Polymoog este un muzician foarte bun, si este absolut normal sa primeasca laude de la colegii "din bransa" .

Credeti ce vreti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest MCMUSIC

Iata un fragment din ultimul newsletter ( de ieri, 29 Februarie 2008 ) transmis de KORG Headoffice catre distribuitorii din toata lumea, inclusiv din State:

 

"....In the meantime, many people have been working on new sounds and to our complete happy surprise, a great developer in Romania called Dan Stesco has done some great organ, guitar and synth sounds which he generously uploaded for free use on the Karma-Lab website:

 

http://www.karma-lab.com/forum/showthread.php?threadid=11572

 

http://www.karma-lab.com/forum/showthread.php?threadid=10942

 

http://www.karma-lab.com/forum/showthread.php?threadid=10849

 

Our Sound Development team checked these out and were thrilled at how good they sound. Please check these out as soon as possible and a special thanks to Calin Ilie at M&C Music, our wonderful Romanian distributor, for finding Dan and supporting his work."

 

 

Edited by MCMUSIC
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 2 years later...

nu sunt chitarist, dar imi plac chitaristii cu atitudine si care transmit cu adevarat, nu sunt claviaturist, dar am ascultat zeci de pianisti, organisti si pe altii din categoria lor...

 

L-am auzit pe Polimoog prima data folosind aceste sunete de chitara pe clapa, in urma cu vreo 6 ani... la un concert Compact la Tg. Jiu. habar nu am ce clapa era aia... ce model...

 

la un moment dat, cand eram in spatele scenei, am auzit un solo de chitara care m-a lasat mut, cu un sunet cum rar auzisem pana atunci...

 

m-am gandit... bai fratioare, ce bine canta Paul Ciuci cu chitara... dar dupa nici 20 de secunde am realizat ca ceva "NU E IN ORDINE"... :lol:

 

ca treaba aia nu suna ca fiind cantata de Paul. m-am dus in fata scenei si l-am vazut pe Dan cantand de mama focului.

 

nu stiu cum dracu facea treburile alea pe clapa, dar vreau sa va spun ca m-au lasat mut ! si ce m-a uluit si mai mult a fost faptul ca a folosit vreo 3 tonuri diferite in acel solo, de parca schimba dozele chitarei...

 

oricum, tehnica lui de a lucra din benderul clapei este foarte buna. eu unul nu am putu sa-i gasesc vreun cusur ! daca nu vedeam ca este un claviaturist puteam sa jur ca ascult un chitarist de exceptie !!!

 

deci, tot respectul pentru el !

Link to comment
Share on other sites

 

L-am auzit pe Polimoog prima data folosind aceste sunete de chitara pe clapa, in urma cu vreo 6 ani... la un concert Compact la Tg. Jiu. habar nu am ce clapa era aia... ce model...

 

la un moment dat, cand eram in spatele scenei, am auzit un solo de chitara care m-a lasat mut, cu un sunet cum rar auzisem pana atunci...

 

m-am gandit... bai fratioare, ce bine canta Paul Ciuci cu chitara... dar dupa nici 20 de secunde am realizat ca ceva "NU E IN ORDINE"... :lol:

 

ca treaba aia nu suna ca fiind cantata de Paul. m-am dus in fata scenei si l-am vazut pe Dan cantand de mama focului.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.