www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Gt8


apocalipsa
 Share

Recommended Posts

propun unui admin legat de acest topic urmatoarele:

 

schimbarea numelui topicului in

 

TOTUL DESPRE GT

 

stergerea tutor posturilor legate de gusturi sau analogvsdigital, in ideea in care sa ramana in topic doar intrebarile/raspunsurile/sfaturile sau ideile strict cu subiectul GT

 

mi s-ar parea f util pt detinatorii de GT si comunitatii RGC in general.

 

thanks!

Subscriu.se poate face topicul asta util,fara cearta?ne-ar fi foarte folositor.mersi

Link to comment
Share on other sites

am cantat azi cu stratul mex pe un Hiwatt head+cab de 200w - head pe mosfete, nu e prima oara cand cant pe el dar azi a sunat ff digital totul din GT8. Imi venea sa-mi dau palme la cat de prost suna totul. deci, un clean de toata frumusetea s-a transfoormat in ceva aproape de overdrive ff sintetic, iar distorsul ei bine suna a componente de calculator amplificate, a chipuri. De asemenea, existau variatii de claritate in semnal nush daca asa fac mosfetele noi sau era din cauza tensiunii... Una peste alta concluzia este ca unele ampuri chiar nu se pupa cu digitalul. In sirul lung de experiente cu statii combori headuri mixere...

GT8-ul s-a dovedit compatibil sau incompatibil si cu:

Blue Devil gx112 60w - cu un preamp fidel - sincer si care scotea in fata cu preampul si volumul la ora 12 un distors de toata frumusetea, avantajul acestui amp gandindu-ma la compatibilitate este transparenta-fidelitatea si faptul ca iese in fata pe frecventele dorite de mine. nu e genul de amp pe care sa canti cu stratul in el dar cu proc face minuni.

Bronx Tube 12 50w - cu GT8-ul pe clean este cel mai carnos clean, cel mai uman, cel mai morgan clean pe care am cantat, lampa aproape ca te facea sa crezi ca nici nu canti tu.

Bronx head+cab, oarecum apropiat de Tube 12 dar mai spatial, asta poate fi si un dezavantaj...

Marshall - pe lampa in f de frecvente-reglaje se cam pupa cu tot... marshallul scoate in fata sunetul si orice ai face suna bine... exceptie seria AVT care pe mine m-a dezamagit f tare.

Fender FM 212R - cea mai galagioasa chinezarie, care cu orice alta statie inclusiv chinezesti, puse fata in fata FM se va auzi scheletic e cuvantul. sunet brut fara personalitate cu tendinta de overdrive sa zicem.

 

CONCLUZIA: nu e suficient sa ai un ton bun in proc. trebuie sa ai un lant de scule care impreuna sa fie tonul tau. personalizat.

Link to comment
Share on other sites

am cantat azi cu stratul mex pe un Hiwatt head+cab de 200w - head pe mosfete, nu e prima oara cand cant pe el dar azi a sunat ff digital totul din GT8. Imi venea sa-mi dau palme la cat de prost suna totul. deci, un clean de toata frumusetea s-a transfoormat in ceva aproape de overdrive ff sintetic, iar distorsul ei bine suna a componente de calculator amplificate, a chipuri. De asemenea, existau variatii de claritate in semnal nush daca asa fac mosfetele noi sau era din cauza tensiunii... Una peste alta concluzia este ca unele ampuri chiar nu se pupa cu digitalul. In sirul lung de experiente cu statii combori headuri mixere...

GT8-ul s-a dovedit compatibil sau incompatibil si cu:

Blue Devil gx112 60w - cu un preamp fidel - sincer si care scotea in fata cu preampul si volumul la ora 12 un distors de toata frumusetea, avantajul acestui amp gandindu-ma la compatibilitate este transparenta-fidelitatea si faptul ca iese in fata pe frecventele dorite de mine. nu e genul de amp pe care sa canti cu stratul in el dar cu proc face minuni.

Bronx Tube 12 50w - cu GT8-ul pe clean este cel mai carnos clean, cel mai uman, cel mai morgan clean pe care am cantat, lampa aproape ca te facea sa crezi ca nici nu canti tu.

Bronx head+cab, oarecum apropiat de Tube 12 dar mai spatial, asta poate fi si un dezavantaj...

Marshall - pe lampa in f de frecvente-reglaje se cam pupa cu tot... marshallul scoate in fata sunetul si orice ai face suna bine... exceptie seria AVT care pe mine m-a dezamagit f tare.

Fender FM 212R - cea mai galagioasa chinezarie, care cu orice alta statie inclusiv chinezesti, puse fata in fata FM se va auzi scheletic e cuvantul. sunet brut fara personalitate cu tendinta de overdrive sa zicem.

 

CONCLUZIA: nu e suficient sa ai un ton bun in proc. trebuie sa ai un lant de scule care impreuna sa fie tonul tau. personalizat.

interesant.dar oare nu este mai recomandat sa te duci in linie cu gt8-ul si in general cu procesoarele?

Link to comment
Share on other sites

nu. din 2 motive:

1 tre sa suni plin, iar din punctul meu de vedere acea plinatate pe care ti-o da ampul nu se obtine din altceva

2 tre sa ai scule pe care sa canti fie ca esti acasa sau in alta locatie, daca nu ai scule cu tonul tau te rogi de fiecare data sa te auzi bine; macar cu un rig al tau te rogi mai putin, macar stii ca ce pleaca e ok. ce ajunge la urechile celorlalti e alta poveste.

 

 

 

este f important sa stii ce e compatibil cu ce

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, GT8 este un simulator de amplificatoare si cabinete. A il folosi pe un amp si nu direct in linie, este o greseala. Doi la mana, am fost printre primii care au avut GT8 in Romania, stiu ce rahat mananc. Mai aveti de crescut si de invatat... am trecut si eu prin stadiul asta. Numarul de beculete si optiuni nu conteaza, conteaza sunetul. Iar GT8 nu face nici o exceptie de la regula mult si prost.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, GT8 este un simulator de amplificatoare si cabinete. A il folosi pe un amp si nu direct in linie, este o greseala. Doi la mana, am fost printre primii care au avut GT8 in Romania, stiu ce rahat mananc. Mai aveti de crescut si de invatat... am trecut si eu prin stadiul asta. Numarul de beculete si optiuni nu conteaza, conteaza sunetul. Iar GT8 nu face nici o exceptie de la regula mult si prost.

 

ne-ai facut f clar asta in repetate randuri.e asa gresit sa cer o informatie si mai ales e asa gresit sa cer o informatie despre un produs pe care tu pur si simplu nu il simpatizezi? noi ne maturizam cu procesoarele si tu incearca sa fii matur cu relatiile umane.dc are cineva ceva de zis la obiect va rog asa o luam de la cap cu topicul asta

Link to comment
Share on other sites

iar ma intelege lumea gresit. pt ca nu am linie la mine acasa sau pt ca pana nu canti pe scene care au linie, daca te bagi pe cealalta linie suni prost, prefer sa incerc statii pe la diverse sali si sa experimentez. comentul meu era legat strict de compatibilitatea si gradul de compatibilitate intre gt si diverse statii. fiecare intelege ce stie, nu ce vrea celalalt sa spuna. ca gtul suna prost sau nu dupa unii sau dupa altii nu ma intereseaza. eu nu incerc sa simulez nimik. chiar daca procul o face. eu caut doar insiruire de diverse kestii care sa sune bine si sa ma reprezinte.

 

rog un ADMIN sa stearga topicurile off-topic. si asta e valabil pt tot forumu RGC. deci Felix da lampa e buna, e f buna dar asta nu inseamna ca trebe sa deviem mereu de la subiect.

Edited by danzefirelli
Link to comment
Share on other sites

Tu unde vezi ca am deviat de la subiect? Sunt fost posesor de gt8, deci pot sa comentez ceea ce am avut 8 luni. Am spus eu ceva de lampa ? Eu am spus ca gt8 e prost orice i-ai face iar in mix se ascunde undeva intre bas si premier... adica fix unde nu-l percepi. Daca nu zic de bine de gt8 trebuie sa mi se stearga posturile? De unde pana unde? Gt8 nu e compatibil cu nici o statie pentru ca el simuleaza amplificatoare si o face foarte prost. Este ca si cum ai baga un marshall mgfx intr-un cabinet behringer iar cabinetul il preiei cu microfon si il bagi intr-un fender fm sau mai stiu eu ce chinezarie ieftina (exista si chinezarii bune si scumpe :)). Sa fim seriosi, asa ceva nu poate suna a chitara in vecii vecilor.

Link to comment
Share on other sites

felix te rog macar in semn de respect pt cata munca am depus sa imi cumpar un "amarat" de gt8 nu devia de la subiect.

 

Cred ca m-ai intrebat in PM ce parere am despre Boss. Si ti-am zis-o. N-ai tinut cont se pare.

A, si referitor la topicul asta exploziv: daca GT-8 era procesor bun, nu se facea atat de mult taraboi.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca m-ai intrebat in PM ce parere am despre Boss. Si ti-am zis-o. N-ai tinut cont se pare.

A, si referitor la topicul asta exploziv: daca GT-8 era procesor bun, nu se facea atat de mult taraboi.

have it your way.renunt.certati-va in continuare

Link to comment
Share on other sites

Tu unde vezi ca am deviat de la subiect? Sunt fost posesor de gt8, deci pot sa comentez ceea ce am avut 8 luni. Am spus eu ceva de lampa ? Eu am spus ca gt8 e prost orice i-ai face iar in mix se ascunde undeva intre bas si premier... adica fix unde nu-l percepi. Daca nu zic de bine de gt8 trebuie sa mi se stearga posturile? De unde pana unde? Gt8 nu e compatibil cu nici o statie pentru ca el simuleaza amplificatoare si o face foarte prost. Este ca si cum ai baga un marshall mgfx intr-un cabinet behringer iar cabinetul il preiei cu microfon si il bagi intr-un fender fm sau mai stiu eu ce chinezarie ieftina (exista si chinezarii bune si scumpe :)). Sa fim seriosi, asa ceva nu poate suna a chitara in vecii vecilor.

Felix daca tie nu iti place si l-ai vandut si ti-ai exprimat in repetate randuri parerea lasa-i pe oameni sa judece singuri si sa discute linistiti despre GT8. Inversunarea ta n-o sa faca pe nimeni sa arunce procesorul pe geam si sa bage de 3 ori mai mult in scule care s-ar putea sa sune bine.

Link to comment
Share on other sites

Toata lumea de pe rgc se comporta de parca n-ar fi facut niciodata in viata o mare greseala, dupa ce multi le-au spus sa nu o faca. Squier si-a luat gt8 pentru ca a vrut el gt-8, pentru ca il atrage din nu-stiu-ce motiv. Omului ii place sa invete din experienta lui personala si e si normal, experientele altora poate nu sunt relevante pentru el. Si nu-i urez sa-i vina mintea la cap si sa se dea pe analoage, ii urez sa gaseasca in gt-8 tonul cautat, sa iasa cu el pe scena si sa zica tot rgc-ul ca suna foarte bine, daca sunt capabili sa faca abstractie de faptul ca e scos tonul dintr-un procesor. Si s-a spus de o mie de ori, procesoarele au niste avantaje de necontestat (vezi ce a zis @george mai pe la inceputul topicului)

Recunosc, si eu am mania pedalelor mai mult pentru ca imi place ideea de a-ti construi treptat un rig personalizat, nu sunt un chitarist suficient de bun ca sa fiu demn de ele, dar imi satisfac un moft. Si sunt convins ca tot rgc-ul stie cum e, desi unii au imbatranit prea mult ca sa recunoasca faptul ca au fost si ei odata tineri si prosti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

A incercat cineva metoda celor 4 cabluri la gt6 / gt8, Se merita? De asemenea, am un mare dubiu legat de punearea procesorului gt6 in fx loop la un head.

Nu stiu de ce dar mi se pare ca pur si simplu strica tonul. A incercat cineva treaba asta? Mie unul mi se pare ca gt6 / 8 e un proc care nu prea e destinat folosirii impreuna cu un head / combo ci doar pentru iesire de linie. Sper sa ma si contrazica cineva.

Link to comment
Share on other sites

A incercat cineva metoda celor 4 cabluri la gt6 / gt8, Se merita? De asemenea, am un mare dubiu legat de punearea procesorului gt6 in fx loop la un head.

Nu stiu de ce dar mi se pare ca pur si simplu strica tonul. A incercat cineva treaba asta? Mie unul mi se pare ca gt6 / 8 e un proc care nu prea e destinat folosirii impreuna cu un head / combo ci doar pentru iesire de linie. Sper sa ma si contrazica cineva.

 

intrare de "linie" in general este un standard de sensibilitate , teoretic o intrare ce la 0 dB are volumul maxim ,conventional 0.7 V eff deci aprox 2 Vpp. ( dar exista mai multe "conventii" si nu intotdeauna firmele dau aceleasi date , intotdeauna dau date ce le avantajeaza ca sa pacaleasaca lumea.

 

Daca mai pui un preamp intre efect si etajul final ( intrarea Line /in ) nu-ti ramane decat sa reduci sensibilitatea si sa pui toate potmetrele de EQ pe "0" (ca sa fie linear).Toate simulatoarele de deconectezi , sau rduci efectul lor atat cat sa ai sunetul bun.( convenabil) si sa nu uitam sa reducem nivelul semnalului din "volume" general al procesorului .

 

Simulatoarele acestea se bazeaza pe "combfilter" ce-l realizeaza cu un circuit de intarziere ( acelasi folosit si la chorus) si acesta introduce un "hall" nedorit si nasol.

 

Cica WSP -urile folosite si la VG-99 vor fi folosite pentru simulare mai buna a unor parametri in noile pedale .DAR sa nu fie doar TAM TAM , daca programarea este defectuoasa va suna prost cu tot VG-ul lor.

 

Exista nenumarate soft-uri de simulare , unele foarte complexe chiar un P IV nu prea poate sa le faca sa functioneze in timp real (DX-FX) , deci doar procesare postrecording .

 

Nu stiu daca a-ti incercat dar exista DX REVERB soft plugin, ce pur si simplu blocheaza un PIV de 3GHz cu 2G RAM , si acesta ar fi numai o particica al unui bun simulator !! ce pedala ar fi acea care are un procesor PIV de 3GHz ?

 

DAR luati aceste soft-uri (versiuni de proba pe 1 luna sau cat le dau ) si faceti incercari .Inregistrezi chitara si dupa acea prelucrezi wav-ul cu un soft din acesta destept ,faci mai multe probe ,experiente ca sa vezi ce poate si unde nu este OK un simulator .

Cu experienta dobandita dupa acea poti sa evaluezi o "pedala" din acestea cu "ampsim".

 

Daca i-mi amintesc bine "REVALVER" am avut versiune demo , si am tot incercat si setat , se pot realiza sounduri bune ,DAR, numai postrecording procesare .Suficient pentru a descoperii limitele unui asemenea amp-simulator .

 

Pentru teste tragi chitara cu EQ pe zero.Iar in caz de distors acesta sa fie pe FUZZ (adica fara filtrele din pedala care dau soundurile setate din fabrica ca si "Crunch,Tube,Valve,Higain,...Scoop ..sau alte denumiri fantezista..etc) .

 

FUZZ la maximum de distorsiune da forma de unda aproape rectangulara si contine componente pana la a 21 armonica ( si mai mult ) din acest semnal se pot filtra si realiza sounduri diferite , noi sounduri sau mai bune decat cele facute de pedala.

 

ca si "pedalele" si softurile pot fi performante sau de slaba calitate .Dar o cale de a experimenta unele efecte este aceasta cu simulare soft .Unele efecte sunt net superioare celor din efectele din "pedale" chiar sunt multe ce concureaza efecte de "rack" din studiouri profi dar acestea sunt foarte scumpe plus necesita un PC cu putere de prelucrare foarte mare.

Link to comment
Share on other sites

Unde sa se angajeze, la Gheorghieni? Sa fim seriosi. Vad ca acum vand pedale la proguitar. Au renuntat sa mai vanda pe portbagajul masinii? Boss in Romania? Hai serios Cristi, parca am fi din filme diferite. Stii si tu foarte bine ce oameni mici suntem cu totii ca nu mai esti un pusti naiv dar ne place sa ne dam mari si tari.

Edited by Faust
Link to comment
Share on other sites

Domnu' Karpi...am ceva relatii la Roland/Boss. Poate va intereseaza sa va angajati la ei. Au nevoie de specialisti. Si cred ca se plateste bine.

LOL

 

Na-r fi rau dar nu mai investeste nimeni in babalici , vin tineri se specializeaza si duc mai departe treaba .

 

Iar in cea ce priveste tehnologia se vede ca totul este de mult inventat si dezvoltat doar alegerea momentului cand sa arunce pe piata este problema firmelor .

 

Azi m-am uitat la video cu prezentarea VG-Stratocaster aceasta mi se pare ceva super .

Link to comment
Share on other sites

intrare de "linie" in general este un standard de sensibilitate , teoretic o intrare ce la 0 dB are volumul maxim ,conventional 0.7 V eff deci aprox 2 Vpp. ( dar exista mai multe "conventii" si nu intotdeauna firmele dau aceleasi date , intotdeauna dau date ce le avantajeaza ca sa pacaleasaca lumea.

 

Daca mai pui un preamp intre efect si etajul final ( intrarea Line /in ) nu-ti ramane decat sa reduci sensibilitatea si sa pui toate potmetrele de EQ pe "0" (ca sa fie linear).Toate simulatoarele de deconectezi , sau rduci efectul lor atat cat sa ai sunetul bun.( convenabil) si sa nu uitam sa reducem nivelul semnalului din "volume" general al procesorului .

 

Simulatoarele acestea se bazeaza pe "combfilter" ce-l realizeaza cu un circuit de intarziere ( acelasi folosit si la chorus) si acesta introduce un "hall" nedorit si nasol.

 

Cica WSP -urile folosite si la VG-99 vor fi folosite pentru simulare mai buna a unor parametri in noile pedale .DAR sa nu fie doar TAM TAM , daca programarea este defectuoasa va suna prost cu tot VG-ul lor.

 

Exista nenumarate soft-uri de simulare , unele foarte complexe chiar un P IV nu prea poate sa le faca sa functioneze in timp real (DX-FX) , deci doar procesare postrecording .

 

Nu stiu daca a-ti incercat dar exista DX REVERB soft plugin, ce pur si simplu blocheaza un PIV de 3GHz cu 2G RAM , si acesta ar fi numai o particica al unui bun simulator !! ce pedala ar fi acea care are un procesor PIV de 3GHz ?

 

DAR luati aceste soft-uri (versiuni de proba pe 1 luna sau cat le dau ) si faceti incercari .Inregistrezi chitara si dupa acea prelucrezi wav-ul cu un soft din acesta destept ,faci mai multe probe ,experiente ca sa vezi ce poate si unde nu este OK un simulator .

Cu experienta dobandita dupa acea poti sa evaluezi o "pedala" din acestea cu "ampsim".

 

Daca i-mi amintesc bine "REVALVER" am avut versiune demo , si am tot incercat si setat , se pot realiza sounduri bune ,DAR, numai postrecording procesare .Suficient pentru a descoperii limitele unui asemenea amp-simulator .

 

Pentru teste tragi chitara cu EQ pe zero.Iar in caz de distors acesta sa fie pe FUZZ (adica fara filtrele din pedala care dau soundurile setate din fabrica ca si "Crunch,Tube,Valve,Higain,...Scoop ..sau alte denumiri fantezista..etc) .

 

FUZZ la maximum de distorsiune da forma de unda aproape rectangulara si contine componente pana la a 21 armonica ( si mai mult ) din acest semnal se pot filtra si realiza sounduri diferite , noi sounduri sau mai bune decat cele facute de pedala.

 

ca si "pedalele" si softurile pot fi performante sau de slaba calitate .Dar o cale de a experimenta unele efecte este aceasta cu simulare soft .Unele efecte sunt net superioare celor din efectele din "pedale" chiar sunt multe ce concureaza efecte de "rack" din studiouri profi dar acestea sunt foarte scumpe plus necesita un PC cu putere de prelucrare foarte mare.

 

Domnul Karpi , poate nu am inteles eu bine dar ati scris mai sus ca simulatoarele se bazeaza pe cob filtere , va referiti la simulatoarele de statii pe tuburi pe mossfet si altele sau?...

 

Daca la asta va referiti atunci imi permit sa va aduc aminte ( deci nu va contrazic ... he he he...) de faptul ca comb filterul este un filtru armonic si nu e de ajuns doar o filtrare drastica pe diferite armonici ca sa simulezi curba de transfer a unui amplificator... marefer si la caracteristicile dinamice ale ampului nu numai la raspunsul in frecventa ... ca sa nu mai spund de nivelul de distorsiuni si tipul lor in functie si ded armonici (pare si impare)... ma rog ... ma intelegeti ce vreau sa spun. Adica nu se poate simula un amp ( spre exemplu un Marshal full tuburi ) din citeva filtre fie ele si combfiltere.

 

Sper ca nu am suparat pe nimeni!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 14 years later...

Never say never! Mda, acum iei tub decentuț uneori la 2-350 de euro și proc rezonabil și mai ieftin :w00t:

Pe de altă parte (eu am avut unele doruri tehnologice foto nesatisfăcute de digitale până a scos Fuji seria X și s-a închis la pâine):

Când aveți drum, treceți pe la Muzeul Civilizației Urbane din Brașov și mergeți la etajul I - aparatul de mai sus e intr-o sală dedicată. Uitați-vă cu ochii vostri ce scotea și spuneți apoi cu mâna pe inimă că ați fi bănuit vreodată că asta era calitatea cu procesul și substanțele de atunci sau că ați mai văzut frecvent portrete statice de calibrul ăla. Eu unul am fost șocat.

 

 

Edited by apocapsile
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, art vandalay said:

Unde s-au dus, când au apus
Anii de sus ai gloriei lor?
Unde-s pistoalele? Unde-s pumnalele?
Caii şi flintele haiducilor?

priceless

Nu e ca si cum nu avea dreptate. Iata-ne acu, dezgropati dupa 14 ani, au tot aparut digital toys si de fiecare data aceleasi discutii. Toob is king!

Edited by SKU
Link to comment
Share on other sites

On 24/10/2007 at 06:38, art vandalay said:

 

+1.

 

Va asigur ca daca s-ar posta niste sample-uri facute cu un modeler(Line6/Boss) si cu niste tonuri elaborate si gandite cat-de-cat, 70% din membrii RGC nici nu si-ar da seama daca e vorba de tube-amp sau de procesor. Hai sa terminam cu vanatoarea de vrajitoare, in cele din urma "digitalul" va inlocui "analogul" si il va depasi calitativ(asta nu e o sentinta, doar o parere personala :) ).

Cum va putea vreodata o model digital sa intreaca obiectul pe care il aproximeaza. Un model perfect necesita o rezolutie aproape infinita si rezultatul consta in "clonarea" obiectului modelat - un procesor care se ouã amplificatoare :D 
 

Edited by SKU
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.