www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Albume românești


art vandalay
 Share

Recommended Posts

“Zalmoxe”, Sfinx.

Chiar acum, Mr V. a spus:

“Zalmoxe”, Sfinx.

Precizez că posed vinilul original, caseta audio originală și cd-ul din anii ‘90.

Pentru cel mai prost candidează mai multe, chiar dacă facem abstracție de existența unor formații de tip Savoy. Este un album din seria “Formații Rock”, cu Autostop MS/ Miorița, tras parcă în bătaie de joc de Electrecord, apoi ProMusica, “Rockul baroc”, în care mixajul vocii lui Tic Petroșel face praf o muzică foarte bună, altminteri.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cred ca albumul "Post Scriptum" (Post Scriptum – Post Scriptum (1983, Vinyl) - Discogs) este foarte bine inregistrat si mixat. In plus, si muzica mi se pare foarte buna.

Pentru cele mai prost inregistrate, pe langa cele deja mentionate mai sus de catre Mr. V, as adauga si "Iris II/III/IV", unde tobele suna absolut odios :)))

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, gigimarga a spus:

Cred ca albumul "Post Scriptum" (Post Scriptum – Post Scriptum (1983, Vinyl) - Discogs) este foarte bine inregistrat si mixat. In plus, si muzica mi se pare foarte buna.

Pentru cele mai prost inregistrate, pe langa cele deja mentionate mai sus de catre Mr. V, as adauga si "Iris II/III/IV", unde tobele suna absolut odios :)))

Așa e, “Post Scriptum” e un album foarte bine lucrat. Și albumele Mircea Baniciu cu Post Scriptum, și Alifantis cu Doru Căplescu (“Piața Romană nr. 9”). De asemenea, “albumul albastru” al lui Sfinx sună foarte bine.

Sub nivelul muzicii este mixat și produs “Tainicul vârtej”, al lui Florian din Transilvania (Mircea Florian și trupa), deși nu e atât de rău lucrat ca ălea rele de tot.

Iris-urile alea sună nasol, într-adevăr. Dar nu știu dacă numai mixajul e de vină. Aș zice că muzica, versurile și interpretarea nu promiteau nimic bun.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Mr V. said:

 De asemenea, “albumul albastru” al lui Sfinx sună foarte bine.

da, dacă reușești să faci abstracție de tobele alea electronice care trebuie să fi fost tare in vogă la momentul acela :)

si mi se pare că totul este un pic distorsionat

 

Edited by art vandalay
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, art vandalay a spus:

da, dacă reușești să faci abstracție de tobele alea electronice care trebuie să fi fost tare in vogă la momentul acela :)

si mi se pare că totul este un pic distorsionat

 

Pe casetă sună mai rău. Discul a avut cel puțin două tiraje, unul cu copertă albastru-deschis, plastifiată, și unul cu copertă bleu-marin. Cel de-al doilea sună mai rău decât primul.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Mr V. said:

Pe casetă sună mai rău. Discul a avut cel puțin două tiraje, unul cu copertă albastru-deschis, plastifiată, și unul cu copertă bleu-marin. Cel de-al doilea sună mai rău decât primul.

Cred ca eu am a doua varianta, deoarece suna destul de prost. Iar tobele electronice nu mi-au placut niciodata :)

Din cate imi aduc aminte, primul Progresiv TM ("Dreptul de-a visa") suna destul de bine. Din nefericire, "Puterea muzicii" suna destul de prost, desi muzica este chiar buna. 

Edited by gigimarga
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred că primul tiraj, pe care eu l-am cumpărat din Sibiu, într-o excursie cu liceul, va fi fost un lor “pentru export”, cum se făceau pe atunci. Altfel nu se explică plastificerea copertei, care nu arată rău.

Tobele electronice… erau la modă. Ca și pantalonii de Spandex și chitarele Charvel… Ce să facem?! Timpul trece nemilos.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Mr V. said:

Cred că primul tiraj, pe care eu l-am cumpărat din Sibiu, într-o excursie cu liceul, va fi fost un lor “pentru export”, cum se făceau pe atunci. Altfel nu se explică plastificerea copertei, care nu arată rău.

Tobele electronice… erau la modă. Ca și pantalonii de Spandex și chitarele Charvel… Ce să facem?! Timpul trece nemilos.

Posibil sa fi fost un lot pentru export. Altfel, majoritatea discurilor autohtone inainte de 1989 arata foarte rau, din cauza hartiei foarte proaste utilizate. 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 49 minute, gigimarga a spus:

Posibil sa fi fost un lot pentru export. Altfel, majoritatea discurilor autohtone inainte de 1989 arata foarte rau, din cauza hartiei foarte proaste utilizate. 

 

Părerea mea e că Electrecord își cam bătea joc, și nu numai din cauză că “băieții” folk-rock erau mereu umiliți de cenzură. Câștigurile cele mari veneau, totuși, de la Dolănescu, să nu idealizăm epoca aia… eram în minoritate și atunci… Iar ăia cu Dolănescu nu făceau diferența între coperte, nici nu văzuseră în viața lor cum arată un disc adevărat. Conta doar șprițul și să audă din boxele lor de tablă “Banii mei munciți cu gura/ Mi i-a luat Procuratura…”

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Mr V. said:

Părerea mea e că Electrecord își cam bătea joc, și nu numai din cauză că “băieții” folk-rock erau mereu umiliți de cenzură. Câștigurile cele mari veneau, totuși, de la Dolănescu, să nu idealizăm epoca aia… eram în minoritate și atunci… Iar ăia cu Dolănescu nu făceau diferența între coperte, nici nu văzuseră în viața lor cum arată un disc adevărat. Conta doar șprițul și să audă din boxele lor de tablă “Banii mei munciți cu gura/ Mi i-a luat Procuratura…”

Eu nu am idealizat niciodata epoca respectiva, ci, din contra, sunt de aceeasi parere cu tine. Mi se pare o stupizenie sa aud ce casetofoane/amplificatoare/piese electronice excelente faceam noi in intreprinderile comuniste cand, in realitate, erau niste semi-rebuturi jenante. Prin 1985-1987 am vazut la cineva o linie Akai, inclusiv un maret magnetofon, si am ramas socat mult timp :)

Nu am nimic cu nenea Fredy Negrescu, dar nu cred ca poti sa pui acelasi inginer de sunet si la Dolanescu si la Iris. In plus, chiar daca omul poate era priceput, avea niste scule de 2 lei, cu care nu cred ca putea sa faca minuni nici Alan Parsons sau Eddy Offord :P 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum 15 ore, gigimarga a spus:

Eu nu am idealizat niciodata epoca respectiva, ci, din contra, sunt de aceeasi parere cu tine. Mi se pare o stupizenie sa aud ce casetofoane/amplificatoare/piese electronice excelente faceam noi in intreprinderile comuniste cand, in realitate, erau niste semi-rebuturi jenante. Prin 1985-1987 am vazut la cineva o linie Akai, inclusiv un maret magnetofon, si am ramas socat mult timp :)

Nu am nimic cu nenea Fredy Negrescu, dar nu cred ca poti sa pui acelasi inginer de sunet si la Dolanescu si la Iris. In plus, chiar daca omul poate era priceput, avea niste scule de 2 lei, cu care nu cred ca putea sa faca minuni nici Alan Parsons sau Eddy Offord :P 

Nici nu am presupus că o idealizați.

A fost o epocă tristă și absurdă. De ce să nu cumperi un mixer ca lumea, la unica ta casă de discuri?! Asemenea măsură nu se justifica nici economic, nici ideologic: doar pura prostie a unor dobitoci pe care regimul îi punea să se ocupe de chestii la care nu se pricepeau.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Mr V. said:

Nici nu am presupus că o idealizați.

A fost o epocă tristă și absurdă. De ce să nu cumperi un mixer ca lumea, la unica ta casă de discuri?! Asemenea măsură nu se justifica nici economic, nici ideologic: doar pura prostie a unor dobitoci pe care regimul îi punea să se ocupe de chestii la care nu se pricepeau.

In aceeasi oranduire comunista, polonezii aveau grija de Czeslaw Niemen si ungurii de Omega. Discurile lor sunau mult mai bine ca ale noastre, ca sa nu mai vorbim de faptul ca imprimau destul de multe trupe occidentale, "decadente". Eu am avut mai multe discuri iugoslave (Jugoton) cu Deep Purple, Iron Maiden, Queen si Scorpions care sunau chiar bine. Ei au avut la conducere oameni mai inteligenti, se vede treaba :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, mijloace putine, spartane, comunism etc...dar, inainte de 90 si chiar un pic după, toti au inregistrat in aceleași condiții. Cu toate astea, unele trupe sună foarte prost. Eu cred că si instrumentiștii din trupele respective aveau vina lor, pur si simplu nu stiau ce să ceară omului de la butoane. Și cel mai important, cred că nu existau producători de meserie, adică oameni cu talent si cu fler care să stie să spună"tobele trebuie să sune așa", "chitara e prea in față", "acolo e prea mult reverb" s.a.m.d. Bieții artiști erau de cele mai multe ori  instrumentiști, impresari și producători in același timp.

 De exemplu, "Celelalte cuvinte", care aveau piese foarte faine și care au schimbat fața rock-ului românesc, mi se pare că și-au sabotat singuri productiile. Cred că dacă aveau un producător de meserie, discurile lor ar fi sunat mult mai bine.

In aceeasi perioadă, Pro Musica a scos fata aia de disc "Formatii rock nu stiu cat". Păi aia sună mult mai bine si mai omogen, deși au inregistrat tot la Electrecord. Faceti o comparatie intre cum suna tobele pe un album si pe celălalt.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, art vandalay said:

Ok, mijloace putine, spartane, comunism etc...dar, inainte de 90 si chiar un pic după, toti au inregistrat in aceleași condiții. Cu toate astea, unele trupe sună foarte prost. Eu cred că si instrumentiștii din trupele respective aveau vina lor, pur si simplu nu stiau ce să ceară omului de la butoane. Și cel mai important, cred că nu existau producători de meserie, adică oameni cu talent si cu fler care să stie să spună"tobele trebuie să sune așa", "chitara e prea in față", "acolo e prea mult reverb" s.a.m.d. Bieții artiști erau de cele mai multe ori  instrumentiști, impresari și producători in același timp.

 De exemplu, "Celelalte cuvinte", care aveau piese foarte faine și care au schimbat fața rock-ului românesc, mi se pare că și-au sabotat singuri productiile. Cred că dacă aveau un producător de meserie, discurile lor ar fi sunat mult mai bine.

In aceeasi perioadă, Pro Musica a scos fata aia de disc "Formatii rock nu stiu cat". Păi aia sună mult mai bine si mai omogen, deși au inregistrat tot la Electrecord. Faceti o comparatie intre cum suna tobele pe un album si pe celălalt.

Si eu cred ca lipsa unui producator "scolit" este cauza multor inregistrari proaste. Nu mi se pare deloc usor sa stii cum sa "regizezi" instrumentele :) 

Link to comment
Share on other sites

Zeci de ani am injurat virtos la sunetul Electrecord si la trei personaje de acolo. Nu zic nimic de Zalmoxe si de Cantafabule, alea sint monumente. Pot insa sa compar muzici/albume auzite in concert cu ce suna pe disc, ascultate la vremea aceea pe un picup NAD in linia mea Akai. Albumul albastru Sfinx a sunat foarte bine in concert (Ploiesti, 1984, cred, Casa Sindicatelor - sala jumate goala), mult mai bine decit discul care, in opinia mea suna si el foarte bine. (Exceptional Doru Apreotesei). Am vazut Zalmoxe la Casa Sindicatelor din Oradea (da, cu regretatul Dan Aldea demiurgic pe scena) insa nu eram suficient de "copt" sa judec sunetul asa ca ma abtin - bine a ramas discul ala si cele doua single-uri - le am si azi impreuna cu Phoenixurile pe care mi le-a facut cadou un vecin in ziua in care i-a iesit viza de State, sa fi fost 1978). Dar pe scena Dan batea tot, habar n-am pe ce janghina o fi cintat, avea forma de Aria Pro II TS 600, insa si daca ar fi cintat la caval cu gusa si tot ar fi vrajit sala.

Sint doua discuri al caror sound mi se pare reusit: Alexandru Andries - Interioare si, wait for it, Holograf 2 - discul galben. N-am vazut in concert Interioare insa am vazut Holograf 2 in concert cu Nick Krakowski a doua chitara (o chitara galbena la care ma uitam ca la alta aia, Jackson? Charvel? Nu stiu). Au sunat foarte bine insa poate ar trebui spus ceva: Nutu Olteanu a avut intotdeauna sunet. Nu stiu cum, nu stiu de ce, are sunet si pace, si pe disc si live. (Cine mai avea sunet "in mina"? George Patranoiu).

Am vazut vreo 3 concerte Metropol, unul si cu Luca Marius inainte s-o stearga. Sunau mult mai bine decit ce apare pe Voua. Dar i-am vazut si cu Metropol III (cu Ildiko Fogarassy-Iordanescu la bas si au fost meh. Iar discul suna exact ca dracu.

Iris II vazut in concert a sunat mult mai bine decit albumul si dupa concert am povestit la o palinca cu MIhai Alexandru care s-a cam plins de instalatie. Eu i-am spus ca am auzit din Marshall niste armonice artificiale scoase voit de el insa in fata nu s-a auzit nimic.

Nu stiu ce sa zic de Cuvinte. E multa muzica misto de tot acolo insa albumele au un sound nu stiu cum. Nu cred deloc ca e de la sunetul specific al chitarei negre a lui Calin cu distorsul ala ce-o fi fost el. Care in concert suna misto insa depindea foarte mult de sala. Au cintat Ispita intr-o sala de Casa Sindicatelor (sa fi fost 1988) si a fost traznet, discul inca suna binisor. Insa la Timisoara in 1991, cred, nu i-a ajutat sala deloc. Ca si la Sala Olimpia in primavara lui 1991 - cu Armaggedon - unde n-au sunat bine (sonorizarea festivalului a fost asigurata de ei). Iar tobele alea electronice ... Zau, cineva si-a batut joc de ei in studio. Pacat Armaggedon nu e deloc un album rau. Nu e de la sala, in aceeasi sala vazusem cu 10 ani inainte un concert zdavan cu Rosu si Negru (cu Ordean si cu Tudan solist vocal - nu stiu cine a fost basarul) si cu Semnal M absolut memorabil si ambele trupe au sunat excelent. Mi-aduc aminte ca acuma cum au facut "Noi mai avem multe de facut" intr-o varianta extinsa, cu mult peste cea de pe disc, cu foarte mult peste. Dar tot concertul a sunat foarte bine. Discurile? Asa si asa, cu un plus pentru seria aceea cu Ordean (care mi-a spus acum 20 de ani ca regreta ca a vindut Fenderul ala) si care suna bine. O fi productia mai buna ca astia doi stiau ce si cum.

Am vazut Compact cu Csuci in concert cu albumul cu tobe electronice. A sunat foarte bine, aici si doar aici discul se apropie bine de sunetul din concert.

Cred ca s-ar contura ideea ca oamenii de la butoane erau mai potriviti pentru Paslarita si Dolanescu decit pentru rockaiala. Iar cind sunetul vine gata facut, ca pe albumul Loredanei Groza facut de Adrian Enescu (bun album!) atunci Electrecordul merge. Altfel da cu virgula.

Edited by Posho
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@Posho: Un post de nota 10!!!

Chiar asa era: majoritatea trupelor romanesti sunau mai bine live decat pe discuri :) 

Mi-am adus aminte acum de un super-concert cu Vali Sterian si Compania de Sunet, in care au sunat extraordinar de bine. Discurile lor nu suna rau, dar nici foarte bine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Posho said:

 Nu zic nimic de Zalmoxe si de Cantafabule, alea sint monumente.

Sint doua discuri al caror sound mi se pare reusit: Alexandru Andries - Interioare si, wait for it, Holograf 2 - discul galben. N-am vazut in concert Interioare insa am vazut Holograf 2 in concert cu Nick Krakowski a doua chitara (o chitara galbena la care ma uitam ca la alta aia, Jackson? Charvel? Nu stiu). Au sunat foarte bine insa poate ar trebui spus ceva: Nutu Olteanu a avut intotdeauna sunet. Nu stiu cum, nu stiu de ce, are sunet si pace, si pe disc si live. (Cine mai avea sunet "in mina"? George Patranoiu).

 

 

Total de acord.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sunt importante sculele, dar si mana - urechea sunetistului.

Am prins Sfinx in concerte saptamanale (sau lunare?) la Casa Armatei, cand erau in armata, apoi premiera Zalmoxe la Polivalenta parca 1978.( Am o inregistrare pe magnetofon a acelui concert). Anuntau ca vor incepe inregistrarile in ziua urmatoare. Peste 4 ani a iesit vinilul… Au sunat demential.
Am ascultat si Puterea Muzicii tot la Polivalenta live, se numea Zburatorul. Circula o varianta pe tube… Pacat de compromis, dar totusi astfel a ramas acea muzica initial compusa pt alte vorbe, pe care chiar se potrivea incredibil. Vinilul insa numi-a placut niciodata cum suna…

In ‘84 am prins concertul cu Boomtown Rats tot la Polivalenta, au camtat pe sculele Sfinxului, Rosu si Negru si ale Polivalentei la un loc. Au dat afara orice picior de romanas si au reglat sunet 4 ore inainte de concert! Au sunat… ca pe CD, desi nu se inventase… Auzeam clar fiecare instrument din pachetul de suflatori, chitara, pianina, etc… pe aceleasi scule pe care cantau si ai nostri. Nimeni nu suna insa ca ei.

Iar cu vinilul… mare tehnica si aici. In timpul unui festival Enescu la Atheneu se vindeau viniluri cu concertul din seara precedenta de festival. Imprimarea se presa peste noapte! Sigur difera mixajele fata de rock, dar… se putea! Avea si cine si chiar se faceau. Nu suna rau, mai am inca un asemenea vinil.

Altfel spus, e bine ca exista scoli si pt asa ceva!

Link to comment
Share on other sites

Am prins si reversul. I-am vazut pe Phoenix! Insasi aparitia lor prin oras a creat stupoare, erau imbracati cum se vede pe Mugur de fluier, cel cu coperta dubla si lucioasa . Blugi - raritate absoluta, cizme pina sub genunchi, plete si barbi, imbracati in bituse (in traducere haine ciobanesti din blana lunga de oaie pe dinafara, asa cum vedeti azi uneori la ciobani pe munte si prin reclame la ceva covrigarie). Sa fi fost 1974/5. La tobe sint aproape sigur ca a fost Costin Petrescu si deja tema caprelorde colind deasupra tobelor era prezenta. A fost si un solo la ele cu Kappl la bas. Sidenote: prin 1979/80 vazindu-ma prin oras cu plasa cu discurile Phoenix m-a oprit un domn si mi-a oferit 1200 de lei si un disc cu Mother of Inventions pe ele. Nope, nu pot sa le dau, sint cadou. Intre timp am lichidat cei 3 metri si ceva de LP-uri insa discurile Phoenix si Aldea sint inca in biblioteca. Toate)

Nu pot sa spun nimic despre concert, a fost intr-o sala mica, vreo 250 de persoane si sunetul a fost atit de tare incit n-am auzit nimic. Dimpotriva, dupa concert m-a durut capul si mi-au tiuit urechile vreo zi jumate, cind am iesit am incercat sa vorbesc cu baiatul cu care fusesem si chiar daca strigam la el nu cred ca ma auzea. El striga la mine si poate ca auzeam jumatate din ce spunea. Concertul Phoenix de pe Stadionul CFR Timisoara, primavara lui 1991, cred, a fost ceva traznet. A si sunat tare si bine, birfea Timisoara ca linia de amplificare era ucrainiana. Dar nah, cind au cintat "Sirena" jumate de stadion era in lacrimi ...

 

Despre sunet de concert trei amintiri importante:

- prin 1991 ceva concert Back Sabbath sau Uriah Heep sau asa. Sonorizarea Ordean. Acuma, orice trece prin mixerul lui suna a Compact. Asta-i situatia. Si-mi povesteste ca a facut probe cu instalatia nu stiu cite ore si tralala. Cind au venit ei la soundcheck la mixer s-a instalat o fatuca si primul gest pe care l-a facut a fost sa-si puna antebratele pe potentiometre si sa le traga pe toate la zero. Dupa aia zice ca fatuca a lucrat vreo doua ore cu ajutoarele ei, muzicienii fiind pe scena dar complet neinteresati de ce se aude in fata, nu e treaba lor, pe ei ii interesa sa se auda/simta bine pe scena, treaba pentru care era un sunetist separat cu care lucrau intens.

- concertul Eric Clapton de pe Stadionul Arcul de Triumf. De departe cel mai bun dar si mai ciudat sunet live pe care l-am auzit vreodata (si-am vazut cite ceva, de la Monsters of Rock la Budapesta si pina la Transatlantic la Paris - pfff, dar ce trupa si-a tras mai nou Neal Morse cu Eric Gilette si Bill Hubauer pe linga Portnoy si Randy George. La concertul lui Clapton sunetul a fost ceva extrem de bizar. Line array. Nu am intilnit niciodata asemenea sunet live. A sunat CD! Asta desi cintarea a fost asa si asa si mie nu-mi place Winwood. Dar, nah, e Clapton! Eu am stat la VIP (gresit pozitionat in fata scenei, acolo trebuia sa stea rockerimea nu noi, astia la costum cravata asezati la mese. Ma rog. Oricum, bizareria cea mare a fost ca sunetul era puternic (si foarte bun) insa in acelasi timp puteam purta o conversatie cu voce normala, exact cum vorbesc in mod normal. Nu pricep cum s-a facut asta.

Sidenote: concertul lui Waters din Piata Constitutiei, un must see, a sunat bine, a fost spectaculos insa sunetul n-a avut "vina". Nici chitaristii for that matter.... Gilmour si gasca stiu niste chestii in plus.

 

Pentru mine ramine esential pentru calitate si pentru musicianship concertul Transatlantic pe care l-am vazut la Elysee Montmartre. Programul a fost cam acelasi cu asta, la Londra la citeva zile dupa. Concert de 3:45 cu o pauza de 14'. Am avut acces la ei si am povestit oleaca, cel mai mult cu Collin Leijenaar care era managerul turneului care m-a intrebat daca exista o piata pentru asa ceva in Romania. I-am spus ca ascultatori exista insa ma tem ca nu se umple o sala de 400 de locuri. Asa ca pe mine sa dati vina daca pentru gasca asta+Neal Morse Band trebuie sa zburati undeva in Olanda/Germania/Franta/Anglia.

 

 

Edited by Posho
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Revenind la albume: mai sunt câteva care sună binișor. Mă gândesc la Antirăzboinică, al lui Valeriu Sterian (cu același Dan Andrei Aldea la chitară) și Metrock, albumul omonim de debut al formației. 
La minusuri, albumul din 1988 al lui Mircea Vintilă acompaniat de Roata: muzică bună spre foarte bună, orchestrații deștepte, dar discul arată și sună lamentabil.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu un comentariu, sper, la obiect.

Întrucât întrebarea inițială nu preciza o limită cronologică, e interesant să remarcăm că, oricâte neajunsuri ar fi avut albumele românești de dinainte de ‘89, în primii ani de după 1989 ele au sunat și mai rău. Reascult chiar acum, după mulți ani, albumul Roata - “Va fi, Lazăre, va fi!” și… ce să zic… e mai prost tras decât Sfinx – “Albumul albastru”. Discul în sine, produs privat (pe el scrie Valah Prod), e făcut din cel mai ieftin vinil cu putință, s-a uzat mult mai repede decât discurile Electrecord din anii ‘70-‘80, iar coperta e praf (pe lângă că e oribilă).
Deci… de vină sunt oamenii, cel puțin la fel de mult ca epoca…

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Mr V. said:

Reascult chiar acum, după mulți ani, albumul Roata - “Va fi, Lazăre, va fi!” și… ce să zic… e mai prost tras decât Sfinx – “Albumul albastru”. Discul în sine, produs privat (pe el scrie Valah Prod), e făcut din cel mai ieftin vinil cu putință, s-a uzat mult mai repede decât discurile Electrecord din anii ‘70-‘80, iar coperta e praf (pe lângă că e oribilă).
 

Ai dreptate, sună oribil chit că trupa avea piese faine, i-am vazut in concert iar Chifiriuc chiar era incandescent live. Eu cred că înregistrările astea sunau prost deja cand erau pe banda de mixaj, inainte chiar de a fi transpuse pe vinil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.