www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Va cer ajutorul in legatura cu o problema legata de corzi.


Ștefan1231
 Share

Recommended Posts

Detin o chitara fender strat si recent i am inlocuit corzile cu un set ernie ball ultra slinki ( 12-48) . Odata cu acestea a aparut un bazait care ma cam deranjeaza. El apare la contactul corzilor cu freturile. Tin sa mentionez ca setul precedent nu s a comportat asa. Sunt incepator si nu prea ma pricep in a regla chitara. De obicei foloses drop c si standard, in drop c bazaitul fiind accentuat.

Link to comment
Share on other sites

Am mai umblat la ea si problema persista doar la ultimele 3 corzi. din catea am vazut si Daron malakian a folosit fender , pieselel lui fiind in drop c si c#..

 

 

Acum 43 minute, sleepblackheart a spus:

N-ai treaba. Eu ii dau si Drop F pe scale de 25.5"

 Si nu ai intampinat nici un  fel de problema cu bazaitul?

 

Link to comment
Share on other sites

E Fender Fender ? ( sau e Squier sau copie ) , pune pls o poza cu accesul la truss rod.

Orice ar fi, verifica de n ori inainte (google) ce imbus iti trebuie, de ce dimensiune, standard imperial sau european (daca le incurci si l-ai stricat atunci chiar vei fi obligat sa il duci la cineva), sau poate ai truss la care se poate umbla cu surubelnita. Fender-ul meu a venit fara imbus-uri si la multi vine fara, un pic de google si o tura la magazinul de brico cel mai apropiat te salveaza. Tot de imbus vei avea nevoie si sa umbli la saddles.

Edited by Eldrian
Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, Eldrian a spus:

E Fender Fender ? ( sau e Squier sau copie ) , pune pls o poza cu accesul la truss rod.