www.rgc.ro Web analytics

Jump to content
Sign in to follow this  
Rastislav Svarog

vând Corp Squier Jaguar

Recommended Posts

Posted (edited)
Pret: 250 RON
Localitate: Bucurest
Contact: 0762344375
Stare: Uzura normala
Accept schimburi: Nu accept schimburi

Am un corp Squier Jaguar HH. Sunt crapaturi de cand am scos piesele pentru bridge, dar par se fie doar in lac.

 

Se poate pune si un grif de Stratocaster  in loc de unu de Jaguar, dar in acest caz trebuie pus bridge-ul in alt loc. Un grif de Jackson nu se potriveste.

 

Este inclus tot ce e in poza, mai putin covorul. Se poate vinde si covorul, dar se vinde separat.

 

jg1.JPG

jg2.JPG

jg3.JPG

jg4.JPG

jg5.JPG

Edited by Rastislav Svarog
  • Haha 1
  • Sad 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, tie iti ''par''.

Mie,in schimb, imi ''par'' total rupte bucati de lemn...E clar ca ziua. Ffs man really? E rezolvabil frumos chiar dar totusi... Inserturile alea se scot exercitand fortat DOAR de tragere ...Bag mana in foc ca you ''wiggled it'' ca sa iasa, de unde si minunea.

Hai , bafta, ia-o ca de up, e bun la pretul asta si rezolvabil.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu puteam sa le trag, am  incercat si  smecheria cu un surub  in gaura sub surubul mare  si nu a mers.

Am utilizat un patent si am pus ceva sub patent ca sa am un unghi mai bun. Nu mai stiu ce era, parca era si ceva mai moale dar oricum s-a spart lacul. S-a si indoit surubul mare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat mai cu atentie, si pare ca partea aia intre crapaturi este miscata. Dar e foarte ciudat, pentru ca e numai partea de sus, 1 mm sau 1,5 mm. In plus corpul nu este din placaj.

Nu sunt complet scoase bucatelele si nici nu am incercat sa le fortez afara.

 

Depinde ce vrea  sa faca cine cumpara corpul . Se poate pune un Schaller ca asta:

Schaller_Non-Tremolo_Roller_Bridge_sm1-7

cu un grif de Jaguar trebuie taiata placa. Pentru grif strat nu e nevoie.

 

Sau ceva asa:

http://www.chguitars.co.uk/tremolos/classic-trems/tk11-jaguar-and-jazzmaster-style-tremolo-system.html

http://www.chguitars.co.uk/bridges/jag-mustang/b84-jag-j-master-style-bridge-with-vintage-threaded-saddles.html

http://www.chguitars.co.uk/bridges/jag-mustang/b83-mustang-jag-j-master-style-bridge-with-solid-barrel-saddles-2563.html

In cazul asta probabil trebui rupte si lipite bucatelele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Doar pe viitor, când faci asta trebuie să:

- folosești un obiect metalic atât de lat cât poate intra în insertul ăla, lung cam 2/3-3/4 din adâncime; dur, dar plat pe cât se poate, un șurub de bună calitate e ideal

- folosești șurub de stop tail, nu stâlpul de bridge, fiindcă ăla de stop tail e mai țapăn; înainte să-l bagi, trebuie dat cu foarte puțin WD-40 ca să nu opună rezistență la întors în filet

- folosești șurubelniță care să aibă un cap care intră la fix în șurubul de stop tail. eventual pui ceva material să nu zgârii șurubul cu ea și să mai umpli

- folosești o șaibă mare ca să ții contra exact în jurul insertului ca să nu fie prea ușor să sară finișul dacă e lipit de insert

Dacă nu merge ușor, iei letconu, încălzești puțin insertul și reîncerci. Ar trebui să meargă.

Cheers!

Edited by apocapsile
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaurile nu erau pentru un bridge de o bucata, ci sistemul Danelectro, si suruburile erau doar pentru a ridica corzile.

Chitara asta era scumpa noua, nu mai stiu exact cat dar in jur de 1200-1500 de lei.

 

Hai 175 pentru corp sau covor, si 300 pentru amandoua.

 

gaura1.JPG

gaura2.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.