www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Grifful Chitarei Mele Vibreaza Ingrozitor


Cristian Badea
 Share

Recommended Posts

Hei,nu sunt chiar incepator cant de un an dar am o problema cu chitara mea acustica,de o jumatate de an o am si in ultima luna cand cant corziile groase fac un zanganit perturbator in zona griffului,acesta a inceput sa devina din ce in ce mai puternic pana acum o saptamana cand am schimbat corzile crezand ca e vina lor,dar nu,zanganitul parca este mai puternic chiar si nu stiu ce pot sa fac daca nu are legatura cu corzile,va rog ajutor

Edited by Cristian Badea
Link to comment
Share on other sites

Vezi daca are bara de otel in gat ..poate sa fie slabit surubul ...

La mine la o citara bass fsce la fel  ........poate si la tine esdte la fel ...alt zgomot poate venii de la cheile nestranse ...dar asta aiobserva  ...cheile se acordeaza intotdeauna catre " de jos in sus " pana la inaltimea de ton  corecta .Daca   faci "de sus in jos "  "melcul"  poate sa ramana " liber"( coarda cu timpul va invarti roata dintata si nu se mai rezeama de malc  deci acesta este liber ..are un joc ... ) si zdrangane la anumite inaltimi de sunet  ...

 

Verifica daca nu sunt si alte parti "mecanice " dezlipite , slabite ce  devenind "libere " pot produce zgomot ..

 

Dai jos corzile si ( ca si la rotile de tren ) ciocanesti usor  (cu degetele /podul palmei ) in corpul , gatul chitarei sa vezi i/auzi unde face zgomot ..chele trebuie sa le "amortizezi/fixezi cumva sa nu produca ele zgomot la  testare ..i

 

La mine cum am amintit daca lovesc cu palma gatul   simt /aud bara de otel cum "zdrangane " in interior ...
 

Edited by karpi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share