www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

New Business Approach


ggg
 Share

Recommended Posts

Interesant  !

https://www.linkedin.com/pulse/why-our-last-namm-show-uli-behringer

 

 

2017 was the very last Namm show we attended as we're building large Customer Experience centers in Los Angeles and many other cities all over the world. Our plan is to also focus on road shows to visit you where you live.

We believe that we can provide you with a much better experience by inviting you to our "house" or visiting you at your place and treating you like a true friend. For us, noisy and stressful trade shows are the equivalent of "speed dating", which does not conincide with our values of building and nurturing relationships.  

In our Customer Experience centers, you are welcome to drop by at any time, spend quality time with us - all in a super-relaxed and friendly "living room" environment and with a warm cup of coffee :-)

Please connect with us on channels such as Facebook, Twitter, Instagram etc. and join our exciting new customer journey.

We love our direct relationship with you and thrive on serving you in the best possible way.

This is the sole purpose why we do what we do.

Thanks for all your support and loyalty.

 

Uli

Edited by ggg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am trimis un mail la Tascam ca am o problema cu driver-ul de la placa de sunet, iar raspunsul lor e ca nu o sa se ocupe prea curand ca sunt la NAMM. De ce m-ar interesa pe mine din estul Europei ca sunt ei la NAMM, nu-mi dau seama ... daca vin cu scuze de SUA atunci sa vanda doar in SUA! 

Foarte bine face Behringer, sa-i duca pe toti la faliment ca asa merita!

Edited by Dan Damian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana una alta, Behringer au cumparat MIDAS, cea mai mare marca de live sound. Si i-au mai cumparat si ii cumpara in continuare si pe altii.

Si calitatea submediocra a produselor Behringer nu e problema, ci calitatea mediocra fara suport si la pret mare a brandurior consacrate. 

 

Spre exemplu, un mixer digital de live sound costa cateva mii de euro. Dupa cinci ani nu mai ai suport la el , iar dupa zece ani il vinzi pe bani de cola. Am lucrat si inca lucrez pe un Soundcraft care are aceasta varsta si nu s-au mai sinchisit sa faca update-uri la aplicatia de control de pe tableta, care este absolut infecta si totodata absolut necesara. Pai daca principiul este "foloseste-l cinci ani si arunca-l", atunci nu mai bine iei un Behringer care este la jumatate de pret?

 

Alt exempu, un mixer de studio Sony digital care a costat prin '2000 undeva la 60.000 - 80.000$. Acum are probleme mari si are nevoie de o resoftare, dar Sony si-au luat complet mana de pe el, nu mai gasesti absolut nimic, nici macar un soft care ar fi incaput pe o discheta. 

 

Cand e vorba de pasiune si hobby amortizarea nu este o problema, in schimb in lumea profesionala nu-ti permiti sa arunci cu banii. Si aici o sa castige Behringer.

Edited by Dan Damian
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am avut niciodata problemne cu echipament behringer. Nici macar cu pedalele de plastic. Tot ce am de la ei merge de ani de zile asa cum m-am asteptat.

Problema oamenilor este ca sunt produse ieftine si le e rusine sa iasa cu ele in lume, nu gadila orgoliul destul.

Ma intreb cati din cei care vorbesc rau de firma asta le-au incercat macar produsele, iar daca da, le-au incercat fara prejudecati din cauza pretului?

Link to comment
Share on other sites

Casti am si eu de la ei si iti dau dreptate in legatura cu protectiile, s-au scorojit si la mine. Le am din 2011 si le-am folosit intens dar plasticele nu s-au rupt. Am si un mic100 din 2009 care a functionat ~6 ore pe zi timp de 4 ani si inca merge fara probleme, un gi100 care tot asa, no problem, un delay d-ala in plastic, no problem, un head de la ei, no problem, un amp de bass no problem, plus mixere si microfoane care mi-au trecut prin maini de-a lungul timpului.

Din auzite de la altii si eu aveam o parere proasta despre ei dar lucrul cu ele m-au facut sa ma razgandesc. E adevarat ca nu stralucesc sau exceleaza dar isi fac treaba fara probleme. Adevarul e ca orice producator are scule care se defecteaza iar daca tu ai avut probleme cu ele, n-am ce sa zic, experienta fiecaruia. Doar ca majoritatea oamenilor stramba nasul fara sa fi incercat vreodata (asta din experienta proprie). Toti o dau p-aia cu pedale de plastic si acolo incheie discutia.

Edited by kovu_tlk
Link to comment
Share on other sites

Nu am timp sa citesc toate posturile , doar o remarca sau doua fac

 

casti --

 

posed patru perechi AKG    ...toate "de studio "   una dintre acestea ceva foarte scump cu 4 drivere  !( nu-i stiu pretul am primit castile cadou  ca sa dau 300+ Euro pe casti nu prea merge ), restul le-am gasit in talcioc relativ ieftin...de obicei aveau cablul  intrerupt ..

OK ...din .cele cu patru drivere au " murit "  doua drivere   pur si simplu s-au intrerupt firele de iesire din capsuule  chiar langa sub membrana ...din aceasta cauza am cautat in talcioc  casti AKG ca sa inlocuiesc ..capsulele .etc etc ...pana la urma am pus de la alte casti "noname " doua capsule ce s-au potrivit ca si dimensiune ..diferenta nu este sesizabila intre cele originaale de pe o parte si cealalta parte cu cele inlocuite ..pana nu gasesc  in talcioc o casca AKG cu drivere care se potrivesc ca si dimensiune si impedanta ..

Aceasta caca cu 4 drivere are impedanta de 64 Ohm deci pierd 3dB  dar castig +3dB din cauza dublarii  driverelor  cea ce inseamna ca la volum "maxim" an numai jumatate de putere deci "jumatate " de cursa a membranei ..si am bass prfund fare distorsionare limitare in membrana suprasolicitata si bineinteles si intermodulatie mai redusa intre joase -inalte ...

 

In consecinta ..de ce sa cumpar casti de studio cu peste 300Euro care apoi se intrerup ..? nu am finante sa inlocuiesc cu capsule ce as putea comanda de la AKG  caci probabil sunt prea scumpe .

 

Alt aspect ...din cele 4 perechi NU suna la fel niciuna !!!  CALITATE STUDIO ? toate figureaza ca si casti de  "REFERINTA "    care o fi dintre ele cea de referinta ?

 

Pana la urma am ales K141 cu doar un driver pe cate o parte .. dintre toate caci mie mi-se pare ca este " cea mai de referinta "  adica cea ce mi-se pare mie OK este referinta ... , pai asta inseamna ca e o porcarie "Gonflata " toata mitologia cu "referinta"  lor .scump platita .

 

BEHRINGER .. sunt ieftine deoarece au redus din pretul de productie si probabil fac si "dumping" si cer si pretul "mai corect " .

si asa castiga mult !

 

Sa facem o comparatie in alt domeniu care este de fapt apropiat .. ..un micro computer Raspberry PI  CPU ARM 4 x1GHz Core 4 ,Video 8x .., RAM 1G costa 35$  .fara cutie  cutie de plastic ma pui 30 RON ...ceva asemanator Microsoft costa 200$ ????  cam asa-i si cu acareturile audio ..ptr muzica ..

 

Singura pedala Behringer ce nu-mi place este cea de volum ( mai vintage ) ce are un fasait   asa ca n-o  pot folosi  imediat dupa chitara  ci doar dupa toate efectele intre ecestea si amplif ..oricum de mult nu mai am nevoie deaceasta pedala de volum am cumparat-o odata ptr un concert ca sa am volum ptr( dupa ) ecou si a fost OK .a costa cam 100Rn ..este stereo si are si ceva  iesire "digitala " ptr sinteizatoare , mare robusta ..nu-mi convine cursa prea lunga ...de fapt .

 

Am avut tot felul de pedale si procesoare ..de ex unele la   KORG   se distrug microswitch-urile   , atunci le-am inlocuit /adaptat cu microswitch-uri scoase de la "mouse" vechi care a suferit zexi de mii de "click"-uri si inca erau perfecte ...

 

Zoom ..la fel se distrug micro switchurile de doar greoi mai poti seta cate ceva ...de ex la Zoom H4 s-a distrus un micro selector ce are trei pozitii ptr "gain al microfoanelor " ...switch lpe  care nu stiu daca l-am masnevrat de 5 ori ! Tot asa este bolnav si switchul de ON/OFF ....cu grije din mai multe incercari pornesc aparatull ca apoi sa ma rog sa nu se intrerupa de la  vre-o zguduire ...caci este portabil si ...

Zoom R8 ..rotitza ."dial" sare ..in loc sa mearga pas cu pas sare cateodata 30 de cifre ....deci abea mai pot seta parametrii , doar cu grije apasand excentric etc ...si este singurul mod de setare la 80% din parametrii..

 

Ibanez "Mostortion"  are carcasa de metal dar potmetrele sunt de tot rahatul ..

 

La Behringer cu noua generatie de efecte  cu procesor de tip nou ..se simte o mare imbunatatire  in  calitatie, ca au cutie de plastic ....pai si Zoom , si Korg si altele au cutie de plastic ..

 

Digitech ....totu-i frumos ..cutie de metal ..dar unele ( nuu toate ce le-am avut )  au niste "mama jack" de toata jena !!  daca cumva ai un jack "defect "( si am cumparat numai jack-uri bune /scumpe ) ramane "varful" in interior ca apoi sa te chinui sa desfaci scula ca sa scoti cumva varful ramas in interior ....La Zoom la fel au unele conectoare de toata jena ..

 

In acest caz de ce sa dai de 6-10 ori pretul pe o "firma " cand nu se justifica in nici un fel diferenta de pret .

 

Chitaristul trebuie sa fie apreciat dupa cum canta si nu dupa ce scule de firma are ca nu-i muiere care se duce la bal in tzoale de

ultima moda cele " ma mai "

 

Fiecare sa-si achizitioneze ce vrea ce-l multumeste .

Dar unele firme au doar renumele si cer bani multi  de fapt doar pe brand-ul la moda . 

 

De fapt  fiecare sa mearga la magazin si sa incerce ce cumpara  sa faca comparatii si sa judece el ce si cum merita .

Din pacate nu te prea poti orienta dupa spusele unuia si al altuia odata ce nu ai avut ocazia sa incerci sute de "device"-uri ...poate am avut eu ghinionn la sculele mele si la altii 10000 nu au aparut defectele amintite .

Nici cei din magazine nu au cum sa stie ce fiabilitate are cate o scula .nou aparuta ..

Edited by karpi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma iertati, n-am nimic cu Behringer si asa, e treaba lor ce fac pe piata, cum se pozitioneaza, ce brand cumpara, cu ce se mai asociaza, se-ntimpla doar sa dau de produsele lor peste tot. Asta inseamna ca au lichiditati si forta de distributie. Ok, si Transilvania Import Export au. Le cumparati cumva produsele? Nu-mi spuneti ca beti Adria! Ignor si gata. Insa:

- acum multi ani ma uitam la un mixer de-al lor. La efecte scria "Award winning ..." fara vreo referinta la cine, cind a premiat, in competitie cu cine etc. Zau? E cam ca vinul "Premiat", nu poti sa nu te-ntrebi cine dracu a premiat posircile alea. Nu-i vorba, la capatul opus al pietei sint destule scule muzicale scumpe si indoielnice (nu doar) calitativ la fel cum exista si posirci scumpe gen Vodka Cirok. Google for it and you'll have a surprise. Trust me, nu merita sa dati banii pe ea, e doar un rachiu de tescovina. Hennessy. Ati citit bine, Tescovina Hennessy. Bea cineva normal la cap asa ceva?

- ori de cite ori citesc "Customer Experience" am certitudinea ca voi da peste ceva gonflat, bla bla de marketing, de-astia cu "Relatii Publice si Comunicare". Lucru mare, dom'le, in cite feluri poti sa spui "femeie, cumpara detergentul meu si nu altul, l-am facut mai bun. De 40 de ani incoace il tot fac mai bun chiar daca nu schimb nimic la el."?

Nu sint deloc interesat sa am "o experienta de client" indiferent ca incerc un Porsche sau un T-Bone. Sint insa interesat ca marfa sa corespunda intocmai specificatiilor tehnice, sa-si faca treaba in timp/fiabilitate/chestii de client old fashion. Si sa sune dracului si altcumva decit ca un file de merluciu.

Restul e doar Curba lui Gauss.

Edited by Posho
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din punct de vedere al business, cred ca tipul este un vizionar. Noi ca si consumatori avem dreptul sa ne plangem de calitatea sau fiabilitatea unor produse. In schimb cei care le produc isi proiecteaza produsele considerand reglementarile pietei .Daca piata impune un termen minim de garantie , ei nu se gandesc sa-l faca sa functioneze mai mult decat atat . La niste discutii cu niste amici de prin UE, mi s-a spus despre X32 (spre exemplu) ca daca se strica nici nu se obosesc sa-l mai repare. La cat costa ,cumpara altul si nu-i mai doare capul. Cumva, pe undeva si feedback-ul consumatorilor are un rol in a indrepta un busniess intr-o anumita directie . Este adevarat ca intr-un mediu profesionist sau chiar elitist , Behringer nici nu exista. Dar si-au facut un brand exploatand piata muzicienilor amatori si acum cred ca se pregatesc sa intre si pe segementul pro.

Iar in ceea ce priveste distributia ,cred ca omuletu' s-a prins ca intr-un viitor nu prea indepartat on-line-ul va fi la putere si incepe sa se pregateasca temeinic pt asta. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pare-se ca se repeta fenta utilizata Fender- Squier si Gibson- Epiphone ..

 

Este ciudat ca tot ce apare Boss  apare imediat si Behringer  de 6 ori mai ieftin si nimeni nu-i da in tribunal  plus ce citesti in comentarii si auzi in  posturi pe youtube  se r3efera doar la carcasa de plastic ...si sistemul greoi de a schimba bateria , in functionare nu auzi observi diferentele de  6 ori ,,

 

Este o afacere desteapta ce aduce  mai  mult decat Brandurile mult laudate ce tin preturile sus cred ca mai mult ptr "elitism" si probabil  maiu incaseaza castig frumos de la firma mai saraca ,(?) altfel de ce nu fac nimic ca sa opreasca concurenta ?

 

Pe de alta parte am mai scris cum ca exista deja free  Oppen Source   ptr sintetizatoare si efecte cate vrei 

incet toate firmele mari vor trece la efecte "upgradabile sau configurabile dupa ce doreste utilizatorul. altfel vor pierde enorm..

 

Este o porcarie cum vand EHX  aceiasi procesor -sintetizator , aceiasi cutie cu aceiasi procesor  separat cu cate 200$...Super Ego , B9 ,B?(tot orga ) ,K9 ,Mel9  cai de fapt in mare probabil doar "modelul" de " impulse file" este schimbat ce face "convolution" in rest este acelasi " grain synthesis "....dar asa fac de N ori bani ...cinstit ar fi sa aiba conector USB  prin care sa poti incarca ce "sounduri " doresti ...dar ..

Edited by karpi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Este ciudat ca tot ce apare Boss  apare imediat si Behringer  de 6 ori mai ieftin si nimeni nu-i da in tribunal  plus ce citesti in comentarii si auzi in  posturi pe youtube  se r3efera doar la carcasa de plastic ...si sistemul greoi de a schimba bateria , in functionare nu auzi observi diferentele de  6 ori ,,

 

 Pentru ca de multe ori nici Boss nu exceleaza la capitolu' originalitate, deci nu poate sa aplice pt. un patent care sa-i protejeze pedalele. Chiar daca la calitatea sunetului diferenta nu-i de 6 ori mai buna, probabil la fiabilitate ii de vreo 3-4.

 

 Tangential, pe un forum de constructori ce copiaza pedale s-a pus in discutie legalitatea acestui aspect. B. Wampler, membru cu state vechi pe forumu' respectiv a zis ca nu-l intereseaza faptu' ca unii ii copiaza pedalele, insa daca le comercializeaza s-o faca sub alta denumire decat cea originala pt. a nu crea confuzii.

 

 Acuma, initiativa Behringer ii ok, insa ciudat de implementat. Ca sa fac o paralela cu un producator de bere naspa ce merge intr-un bar pe modelu' Behringer:

 - Bun, baieti, gustati berea asta Noroc si spuneti cum s-o facem sa fie pe placu' vostru!

 - Fa-o Heineken!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Behringer nu vrea sa inoveze, vrea sa ofere produse dorite de catre cei care nu si le permit, facand clone ieftine. Si asta nu e neaparat un lucru rau; daca esti la inceput si ai nevoie de doua pedale si un amp ca sa te apuci de treaba, ei iti ofera solutia. Apoi, pe masura ce te dezvolti iti iei chestiile scumpe. Satriani, Clapton si altii nu folosesc Behringer pentru ca nu au de ce, nu li se adreseaza lor.

 

P.S. Apropo de scule scumpe de calitate pe care le foloseste Clapton, nu uitati ca la noi daca te sui pe scena esti preluat de un Shure SM57 de 100$ care a cazut pe jos de 100 de ori, care intra intr-un Behringer X32, care este manuit de cineva care nu are nici o pregatire formala in domeniu. Sunt si exceptii, dar nu toata lumea e Smiley sau Stefan Banica ...

Edited by Dan Damian
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  B. Wampler, membru cu state vechi pe forumu' respectiv a zis ca nu-l intereseaza faptu' ca unii ii copiaza pedalele, insa daca le comercializeaza s-o faca sub alta denumire decat cea originala pt. a nu crea confuzii.

Nu-l deranjeaza pt. ca nimeni nu i-a aflat "shpilu" iar pedalele lui suna total diferit comparativ cu clonele in discutie. As zice chiar ,  ca i se face un mare serviciu  :)

Link to comment
Share on other sites

Ok. Daca topicul tot a deraiat...

Modelele RS sunt evolutiile lui Quatro . Este drept cu tot felul de motorizari care nu sunt potrivite participarii la raliuri pt ca Audi nu a mai fost interesat de asa ceva.

 

 

P.S. 57 ! Eu stiu ca tu stii ca toti condensatorii sunt la fel . Problema cu electronul este ca daca nu-l antrenezi pt campionatul de sarit coarda, nu e bun .

Dar vorbind serios : lucrurile pe care nu le cunosti nu le poti ignora motivand ca de fapt , ele nu exista ;)

Edited by ggg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Man ! Mai schimba si tu cliseele alea.

Dar poate nu intereseaza pe nimeni ceea ce stii tu. Eu am spus despre ceea ce stiu eu ca stii...

Orice profesionist stie cum functioneaza , cum este construit  si prin ce parametrii se masoara un condensator .

Enjoy...

 

Edited by ggg
Link to comment
Share on other sites

Nah...acu' fiecare cu ce-l doare . Nu prea ma intereseaza cate medii inferioare se aud acolo sau cat de alterate sunt frecventele high , comparativ cu ce a imprimat PGS. Youtube le comprima pe toate la fel. So,..este evident cat de tare "bâzâie" clona . Only the timbre's matter ;)  Ala este sunetul ....restul, se rezolva .

 

P.S. Man ! Dar nu te mai incrancena asa. Nimeni nu vrea sa-ti ia titlul de guru cu care te etalezi pe aici. SIngura treaba ar fi sa realizam ceva mai mult si sa vorbim mai putin .

Sa fi sanatos ! :)

Edited by ggg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mi-am amintit acum ca mi-a atras la un moment dat atentia un amplificator mai putin cunoscut de la ei.

Este vorba de Bugera BVV3000, un amp de bas full tube copiat dupa Ampeg SVT. Eu l-am auzit intamplator la magazin cand voiam sa probez un bas, dar ampul mi-a atras atentia imediat fiindca suna foarte cald si bogat si punchy. Ulterior am lasat-o moale cu cantatul la bas in trupe asa ca n-a mai avut rost sa-l iau, dar ma gandesc si acum la el. Intreband pe talkbass despre pareri si fiabilitate, absolut nimeni n-a avut probleme cu el, iar un tip din Germania mi-a raspuns asa:

 

As I see you're from Romania: it is as reliable as my beloved Dacia. Any more questions? clear.png;)

Edited by Dan Damian
Link to comment
Share on other sites

Nu am probat amplificatoare de bass de la Bugera. Dar amp-urile de chitara imi plac foarte mult .Foarte versatile , suna "properly" (ca sa nu zic "bine" ca se interpreteaza)  pt orice stil de muzica . In privinta fiabilitatii, pretul spune totul. Dar ca orice obiect , daca-l menajezi , va functiona fara probleme .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.