www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recording Amp Noise Cancelling


Recommended Posts

Salutari! :)

 

Sunt interesat, venind vorba de recording ce faceti cand inregistrati?

Pe overdrive, cu anumite vst-uri, m-am descurcat. Dar pe clean nu prea.

Ce folositi pentru noise cancelling?

Spre exemplu vreau sa inregistrez un sample unde ciupesc corzile si las notele sa "curga".

In timp ce curg, sunetul de pe fundal devine din ce in ce mai evidentiat, nota se inca se aude, asa ca nu pot taia.

Am incercat tot felul de vst-uri, dar normal ca nu le-am putut incerca pe toate. 
Daca gasesc ceva ok, sunt dispus sa cumpar deoarece nu imi place sa sustin furtul.

Si asa revin la subiect. Ce faceti pentru un recording cat mai curat?

Folositi scule fizice, vst-uri? Altceva? Tips and tricks etc. 

Sunt destul de strict interesat de situatii cu "clean", deoarece din punctul meu de vedere, mi se pare cel mai greu de eliminat noise-ul. 

Daca ma insel, astept cu inima deschisa o lamurire.

Cam atat. Sa vedem ce sfaturi se aduna!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Presupun ca inregistrezi printr-o interfata audio. Ce interfata folosesti? Ce chitara folosesti, e ceva cu doze single coil?

"Recording Amp". Folosesc pe moment:

- un strat cu doze noiseless Fender SCN

- Head + cabinet.

- un microfon Rode NT3 (condenser). Mentionez ca inainte inregistram cu un Shure Beta 58, era dinamic si aveam aceeasi problema.

Acum am incetat pe moment sa inregistrez cu NT3- ul deoarece nu-mi place deloc cum suna in fata ampului. Planuiesc pe viitor sa-mi iau un SM57 si sa-l las eventual condenser-ul pentru "room" daca il mai folosesc in irnegistrearea ampului.

- o placa audio externa prin gama cheap. Un ZOOM S2T. Isi face treaba, cu mixing in scarba suna decent. Pana apuci sa inregistrezi vocea intr-un studio si sa dai banii pe dinastea, e mai mult decat destul pentru demo-uri.

Sunt constient ca placa audio e una din probleme, dar sunt sigur ca NU e singura parte in care gresesc cu mixing-ul.

Chitara e foarte, silentioasa. Amp-ul e mai mult decat silentios. 18W iesire pe lampa, iar in cabinet am un Celestion de 75W. Nu mai stiu ce model si nicinu conteaza. :))

18w intr.-un cabinet de 75W nu genereaza o problema anormala cu zgomotul. Din punct de vedere de scule e ok totul.

Edited by Adinel Berehorschi
Link to comment
Share on other sites

Zgomotul e constant, se aude si cand canti, sau apare doar pe imprimare. Daca apare doar pe imprimare poate e o problema de input level.

Cum a zis si 57, porblema trebuie rezolvata de la sursa.

Mă refer la sunetul constant de le recording. Deoarece amplificatorul chiar și când totul e Off , are puțin sunet de fundal.

Acel sunet de fundal obișnuit mă deranjează pe mine sa zic.

Nu e o problemă de cabluri, dar dacă e până acolo folosesc doar cabluri George's L.

De la microfon la placa audio folosesc ceva medium range. Cam pana în 100 de lei, dar nici de 30 de lei. Un Cordial.

Am făcut postarea analizând problema, să nu vă fac sa citiți degeaba.

Deci problema e doar de recording. Sunetul tipic constant ieșind din amplificator.

Nefiind foarte familiar cu treaba de recording, am zis să apelez la voi.

Deci, în acest caz ce as putea face?

Singura problemă tehnică ce poate accentua sunetul pe recording poate fi placa audio low cost. Dar și cu o placa bună, puțin noise tot ar fii.

Ar fi doar mai ușor de scos poate.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pai tocmai ai zis ca ampul e mai mult decat silentios. Daca are zgomotul ala de fond, e clar ca nu e. Schimba ampu' cu unul care n-are zgomot, gata problema. Daca vrei sa scapi complet de zgomot, foloseste un DI si baga-te direct cu chitara in interfata audio si folosesti un simulator de amp.

Link to comment
Share on other sites

Cel puțin pana acum, nu am întâlnit nici un amp care sa nu aibă zgomot de fundal, iar să mă mut pe digital? Rig-ul actual nu sunt dispus să-l vând.

Cred ca sunt mult mai multe soluții decât sa mă mut pe digital. Cred ca sunt destui useri pe aici ce înregistrează cu un microfon în fața cabinetului și nu folosesc Fractal sau alte minunății.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zău că nu îți înțeleg parcursul logic:
 

amplificatorul chiar și când totul e Off , are puțin sunet de fundal. Acel sunet de fundal obișnuit mă deranjează pe mine sa zic.

Ok, deci vorbim de zgomotul termic al amplificatorului. De bandă largă (fâsâit). În afară de scufundat în azot lichid n-ai ce să-i faci.
Deși mai înainte ai spus că "nu genereaza o problema anormala cu zgomotul" și "e mai mult decat silentios". Apoi zici
 

Deci problema e doar de recording. Sunetul tipic constant ieșind din amplificator.

E sunet tipic constant sau apare doar la înregistrare? Cum poți spune că e "problemă de recording" dacă PROBLEMA VINE DE LA AMPLIFICATOR?!
În rest, nu există "probleme tehnice ce pot accentua sunetul". Echipamentul îți înregistrează ce iese din difuzor. Dacă din difuzor iese și zgomot, de ce te-ai mira că apare pe înregistrare?!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Una dintre metodele de a curata zgomotul de fond este sa il elimini prin "phase cancelation"

1. Fa-ti tonul de chitara sa sune cum iti place tie
2. Trage linia cap coada (o sa il numim track de lead)

3. Fara sa atingi nimic din chain, mai inregistraza un track de "liniste" pe toata durata primului take, intr-un canal separat. Serios, trebuie sa inregistrezi linistea din camaera cu ampul pornint si setat pe acelasi ton. (o sa il numim track de noise)

 

Acesti pasi vor rezulta intr-un track cu linia de chitara si alt track cu linia de "noise" caracteristica tonului tau de chitara.

4. Asigura-te ca cele doua trackuri au acelasi nivel in DAW (0db e ok).

5. Trimite abele trackuri intr-un buss (sa sa modifici vadere de volum sau alte chestii)

6. Pe trackul de noise inverseaza "faza" (phase switch, polarity switch, vezi cum se numeste in DAW)

Tehnica asta merge cel mai bine pe un sunet DRY, fara reverb si fara reflexii ale camerei.

Daca apar artefacte, (scartaieli, fluieraturi sau feedback) pune un highpass filter (cu drop de 98db/octava dar poate sa varieze) pe trackul de noise si fa un sweep spre inalte. poti sa te duci chiar si spre 10-15khz

 

7. Daca esti multumit de rezultat, randeaza buss-ul intr-un wav ca sa ai un track nou
8. EQ/Comp sau Comp/EQ in functie de ce iti place...

9. Have phun!

 

Nu o sa ai mereu rezultate perfecte dar merita sa incerci.

Cheers

Edited by Pane
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Una dintre metodele de a curata zgomotul de fond este sa il elimini prin "phase cancelation"

 

1. Fa-ti tonul de chitara sa sune cum iti place tie

2. Trage linia cap coada (o sa il numim track de lead)

3. Fara sa atingi nimic din chain, mai inregistraza un track de "liniste" pe toata durata primului take, intr-un canal separat. Serios, trebuie sa inregistrezi linistea din camaera cu ampul pornint si setat pe acelasi ton. (o sa il numim track de noise)

 

Acesti pasi vor rezulta intr-un track cu linia de chitara si alt track cu linia de "noise" caracteristica tonului tau de chitara.

4. Asigura-te ca cele doua trackuri au acelasi nivel in DAW (0db e ok).

5. Trimite abele trackuri intr-un buss (sa sa modifici vadere de volum sau alte chestii)

6. Pe trackul de noise inverseaza "faza" (phase switch, polarity switch, vezi cum se numeste in DAW)

Tehnica asta merge cel mai bine pe un sunet DRY, fara reverb si fara reflexii ale camerei.

 

Daca apar artefacte, (scartaieli, fluieraturi sau feedback) pune un highpass filter (cu drop de 98db/octava dar poate sa varieze) pe trackul de noise si fa un sweep spre inalte. poti sa te duci chiar si spre 10-15khz

 

7. Daca esti multumit de rezultat, randeaza buss-ul intr-un wav ca sa ai un track nou

8. EQ/Comp sau Comp/EQ in functie de ce iti place...

9. Have phun!

 

Nu o sa ai mereu rezultate perfecte dar merita sa incerci.

 

Cheers

That's what I'm talking 'bout! 

Sfaturi de recording dragi colegi. Duap cum a zis FiveseveN, am doar pe fundal fasaitul clasic, de banda larga.

Ce-l are orice amp. In timpul unei ciupeli mai "sensitive", fasaitul se combina cu nota atinsa mai incet. 

Vreau sa scap doar de fasait, daca se poate cu ce scule am.

Voi incerca ceea ce mi-ai zis si ma voi uita pe forumuri despre phase cancelation.

Multam fain!

Inca astept cu inima deschisa si alte idei. :) Daca imi reuseste ceva, voi incerca sa fac un tutorial video despre asta.

Special pentru recording-ul amp-ului in limba romana. Pentru toata lumea de pe aici.

N-ai zis pe ce înregistrezi !

Dacă folosești Reaper ai un vst acolo de Gate si il poți seta la minim, astfel încât să-ți dispară broom-ul când nu atingi corzile.

Ca si DAW folosesc Fl studio. Am si acolo un fel de gate.

Imi voi lua si reaper sa vad cum merge vst-ul de acolo, sau voi incerca sa iau vst-ul din Reaper sa-l pun in Fl Studio.

Link to comment
Share on other sites

Raport Semnal/zgomot

 

Semnalul util trebuie amplificat cat se poate  astfel zgomotul este "mic"

 

Daca inregistrezi dintr-un amplif ce are zgomot propriu  "fasait"  trebuie sa  fie semnalul util cum  am scris si eventual un sistem reducator de zgomot "DOLBY"  ce automat  cu scaderea volumului la "Release"  intra in functiune si taie inalte etc astfel mascand zgomotul ce se amesteca cu semnalul util .

 

 

Regleaza din Gain si din  EQ amplifului  nivelul de "fasait in gol " .sa fie cat mai mic ..ar fi singura solutie ..alege un sunet optim  di EQ si nu exagera  oricum chitara intre 100 Hz si maxim 7KHz in cazul unei chitare acustice .De obicei peste 2,5KHz  se si reduce cu 3dB sau mai mult ..se foloseste si un De-Esser

ca sa nu sune chitara prea "tzarait " chiar si la acustica ,,

 

Multe depind de reglajul corect al parametrilor sculelor  de  preamp , EQ etc ..

 

Deci !!! atentie la Gain si la Inalte  nu exagera   ..dai + doar pana cand nu ai zgomot /fasait !!!

 

Intotdeauna trebuie sa mergi cu volumul mediu la 70%  ca zgomotul placii de sune ( daca are )  sa nu  fie "mare ' fata de sunetul instrumentului .

 

Microfon electret este OK dar sa fire unul cu amplif  in el sau cu un preamp extern ca sa ai raport S/Z bun .

Exista microfoane -capsule  electret ce au in ele in afara de FET-ul de adaptare  si preamplif ..acestea dau semnal mare cu zgomot mic ..

 

Preamplifurile de microfon din placile de sunet de obicei "fasaie" daca  selectezi =20dB ca sa inregistrezi chitara acustica ..deci nevoie de un preamplif extern unul de calitate .

 

..

Phase cancelling   este OK dar  unde vrei sa faci acest lucru  cu un zgomot de banda larga  venit din amplif .?

 

Gasesti Open Surce FREE VST  de toate , le incerci si care i-ti convine folosesti .

 

PS.

Ptr niste " sample " ce sa utilizezi apoi in sequencer VST player etc

exista " si cauti " noice reduction soft ".Cu acestea  se  prima  data  achizitionezi zgomotul   ce-l tragi in recorder /daw ..cu aceasta analiza apoi se "scoate " zgomotul din Sunetele inregistrate cu aceliasi reglaje de inregistrare .

De obicei la o reducere "prea adanca " denatureaza  sunetul ..deci este bine sa il folosesti atent numai in partea finala ( Release)..al sunetului unde zgomotul apare tot mai tare   ..

 

Este bine sa utilizezi un compresor ca sa ai amplitudine mare  cat mai lung timp ..apoi  aplici pe capat noise reduction ..sau daca sunetul este suficient de lung poti sa faci tu "fade out " pe patrea cu semnal /amplitudine mare unde raportul S/Z este bun .

Edited by karpi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum că știm care-i buba ai primit cam toate sfaturile relevante. Voi încerca adăuga doar un rezumat și niște completări:

1. Reglarea nivelului semnalului pentru SNR optim: Nivel cât mai mare la intrare (e.g. pot de volum de pe chitară la maxim), astfel încât semnalul să fie cât se poate de puternic față de fundal. E valabil pentru fiecare etaj de amplificare, dar mai important la începutul lanțului. De exemplu vei dori volum cât mai mare din amp (în limite practice) și gain cât mai mic din preamplificatorul de microfon, dar zgomotul adăugat de acel preamp probabil nu e semnificativ pe lângă cel inerent amp-ului de chitară.

 

2. Limitarea bandei de frecvențe: fâșâitul deși are cam aceeași putere de-a lungul spectrului e mai deranjant în zona înaltelor. În special când semnalul util nu conține foarte multe înalte care să-l mascheze. Cel mai simplu poți aplica un lowpass relativ abrupt în DAW; Arpi a menționat 7 KHz, poți pleca de acolo și vezi unde începe să-ți taie prea mult din prezență.

 

3. Metoda substractivă (phase cancellation) nu e ideală pentru genul ăsta de zgomot, dar probabil nu strică să încerci. Iar Reaper conține o unealtă care automatizează nițel procesul: http://podcasternews.com/2014/04/04/noise-reduction-reaper-plugin/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Oricum, dacă ai situația așa cum zici tu in primul post ( " sunetul de pe fundal devine din ce in ce mai evidentiat, nota se inca se aude, asa ca nu pot taia"), orice vst îți va tăia din soundul setat, așa că un prim pas ar fi să mai tai din Gain , cum a zis cineva mai sus.

Eu cred că ai o problemă la amplificator. Ce amplificator e ?

Link to comment
Share on other sites

Oricum, dacă ai situația așa cum zici tu in primul post ( " sunetul de pe fundal devine din ce in ce mai evidentiat, nota se inca se aude, asa ca nu pot taia"), orice vst îți va tăia din soundul setat, așa că un prim pas ar fi să mai tai din Gain , cum a zis cineva mai sus.

Eu cred că ai o problemă la amplificator. Ce amplificator e ?

Devine din ce in ce mai evidentiata deoarece nota se diminueaza ca si sunet, iar fasaitul constant, ramane constant. Prin urmare, noise-ul nu creste, dar sunetul, devenind mai slab, se "imbiba".

M-am exprimat si eu destul de prost...

Un head facut de Dan Paraschivescu de 10/18W :) L-am de nici un an de la Razvan S si a ramas in aceeasi stare. Deci tind sa cred ca e un amp relativ ok din punct de vedere tehnic. Cabinetul e un fost combo. Cu difuzorul cumparat nou, din shop, un Celestion G12T-75, de 75W.

Link to comment
Share on other sites

Cabinetul, difurile, sunt ultimele de care să te legi, si nici cablurile nu cred că îți pot face așa mult zgomot de fond sau fâsâit , cum zici tu. Ampul poate fi ok, dar îl setezi tu probabil prea "nervos", plus ca poate ai niște single coil pe chitară, care accentuează toată treaba , presupun.

Link to comment
Share on other sites

Cabinetul, difurile, sunt ultimele de care să te legi, si nici cablurile nu cred că îți pot face așa mult zgomot de fond sau fâsâit , cum zici tu. Ampul poate fi ok, dar îl setezi tu probabil prea "nervos", plus ca poate ai niște single coil pe chitară, care accentuează toată treaba , presupun.

Cablurile le-am testat. Gen, mi-am petrecut vreo 2 ore facand teste si tot felul cu tot cu sample-uri. Sunt George's L. Sunt relativ calitative. Gain-ul amp-ului e la maxim 1 si volumul nu-l dau mai tare de 2 ca-mi bubuie camera (stau la bloc). De obicei si volumul tot undeva intre 1 si 2 sta. 

Ca si doze, folosesc Fender SCN = noiseless. Da, sunt single, dar noise nu prea. 

Dar problema care a elucidat-o FiveseveN mi se pare ca e cea cu bube. Acel zgomot ce-l are efectiv orice amp, cu tot cu volum la 0. Ce nu e zgomot, e un fasait. 

Voi incerca zilele astea, dupa ce termin cu zilele aglomerate de la facultate. :)

Link to comment
Share on other sites

 

Ca si doze, folosesc Fender SCN = noiseless. Da, sunt single, dar noise nu prea. 

Dar problema care a elucidat-o FiveseveN mi se pare ca e cea cu bube. Acel zgomot ce-l are efectiv orice amp, cu tot cu volum la 0. Ce nu e zgomot, e un fasait. 

Voi incerca zilele astea, dupa ce termin cu zilele aglomerate de la facultate. :)

Nu stiu cu "noiseless"-urile cum stă treaba, dar nu-i o regulă cu "orice amp are zgomot". Am si eu unul, tot fulltube, tot de 18 și n-am ! Și cu ocazia asta o să-ți ofer să testezi un atenuator, să vezi, poate îți găsești o soluție pe calea asta, e tot pt ieșiri de 18 W si poți încerca și prin semnal de linie și prin cabinet, cu ajutorul lui, să vezi, poate te ajută calea asta. Când ieși din aglomerația cu școala . Ne auzim !

( Numa' să-l întreb pe badea Viobio, să nu cumva să nu se potrivească atenuatorul cu ce iese de la tine din output si să mi-l faci varza, ca te-am spart ! :P )

Link to comment
Share on other sites

PS : doar așa , ca o chestie, am văzut că ai făcut upgrade cu dozele alea pe chitară. Nu e nici o mică "șansă" să fi dat peste cap circuitul chitarei si sa ai acolo ceva bubă ? Zic si io...

Rewiring făcut de Răzvan S.

Am mai specificat și mai sus. Am acel fasait de bandă lângă și când volumul și Gain-ul sunt la 0.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dupa replica ta de mai sus, problema mai mare cred ca e faptul ca inregistrezi la volum prea mic si esti prea aproape de palierul ala de zgomot. Ar trebui sa dai un volum mai sanatos din amp. Numai ca aici ar interveni alte probleme legate de reflexiile din camera ta care ar putea sa strice treaba. Pentru inregistrat acasa, fara intentii de antifonare, eu raman la parerea ca cea mai buna solutie consta in simulatoarele de amp.

Link to comment
Share on other sites

Dupa replica ta de mai sus, problema mai mare cred ca e faptul ca inregistrezi la volum prea mic si esti prea aproape de palierul ala de zgomot. Ar trebui sa dai un volum mai sanatos din amp. Numai ca aici ar interveni alte probleme legate de reflexiile din camera ta care ar putea sa strice treaba. Pentru inregistrat acasa, fara intentii de antifonare, eu raman la parerea ca cea mai buna solutie consta in simulatoarele de amp.

Am burete pe pereți. Însă nu în toată camera. Plănuiesc sa fac un suport care sa facă un semicerc în jurul Amp-ului și deasupra lui.

Nu am luat prea ok în considerare distanta fata de sunet, am experimentat, însă prea puțin. Mulțumesc de sfat!

 

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 Cu sau fără bureţi, tot în zona aia eşti. Cred că a punctat bine manbearpig, ai un amp de 18 şi tu nu reuşeşti să îl foloseşti decât cu Volumul şi Gainul la 1. Deci ori îţi iei un atenuator, ori îl vinzi şi-ţi iei ceva compatibil cu locaţia, de 1-5 W

Link to comment
Share on other sites

Deci , ai fazait din amp cu Gain "0" si EQ TOATE LA  Ora 12 ?

 

Nu ar trebui sa ai !

 

Ampliful , respectiv preampliful are banda de trecere  prea larga ptr amp de chitara electrica , cum am scris si ptr o acustica 7 KHz este suficient ,Ptr chitara electrica 5KHz ,

Cum diful de chitara nu ar trebi sa redea cu randament mere peste 4500Hz inseamna ca tu dai volum minim in apartament  deci semnal util mic ! iar gomotul .fasait mic si el devine comparabil la "release"  cand   scade semnalul catre zero .

 

deci semna, /zgomot !!!

 

Daca dai +20dB semnalul de chitara acel fasait va "venii" mult mai tarziu pe tronsonul de :"release" .

 

Dar nu ar trebui sa ai fasait de nici un fel ,,,

 

Reduci din gain si EQ pna la fasaitul minim-minim !

De obicei fasaitul vine din preampliful ieftin cu zgomot propriu + reglaj de inalte exagerat.

Semnal mare din chitara si vei avea un ton cu durata OK

 

Inregistrezi sunetul cu EQ al amplifului  setat "liniar " adica toate pe ORA 12 (PROBABIL ) A[POI DACA VREI O CORECTIE O FACI DIN EQ .. al DAW-ului post recording !

 

 

Ar fi util un preamplif calitativ fara "fasait " fara IMD din care sa ataci finalul amplifului tau sau  direct placa de sunet .

 

Mai toate sculele acestea "semipro"  la setari extreme in inalte  au fasait ,,dar nu prea ai ce sa cauti pe acolo nici cu microfon de voce  nici cu chitara ,,

 

Am avut probleme numai cand am fost nevoit sa dau Gain maxim sa inregistrez greierii ce cantau  pe terasa ,,,dar era cu un magnetofon Polonez  Unitra acum 35 de ani ...

 

Eu zic ca numai reglajele sunt problema ta .!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

reble

Link to comment
Share on other sites

Deci , ai fazait din amp cu Gain "0" si EQ TOATE LA  Ora 12 ?

 

Nu ar trebui sa ai !

 

Ampliful , respectiv preampliful are banda de trecere  prea larga ptr amp de chitara electrica , cum am scris si ptr o acustica 7 KHz este suficient ,Ptr chitara electrica 5KHz ,

Cum diful de chitara nu ar trebi sa redea cu randament mere peste 4500Hz inseamna ca tu dai volum minim in apartament  deci semnal util mic ! iar gomotul .fasait mic si el devine comparabil la "release"  cand   scade semnalul catre zero .

 

deci semna, /zgomot !!!

 

Daca dai +20dB semnalul de chitara acel fasait va "venii" mult mai tarziu pe tronsonul de :"release" .

 

Dar nu ar trebui sa ai fasait de nici un fel ,,,

 

Reduci din gain si EQ pna la fasaitul minim-minim !

De obicei fasaitul vine din preampliful ieftin cu zgomot propriu + reglaj de inalte exagerat.

Semnal mare din chitara si vei avea un ton cu durata OK

 

Inregistrezi sunetul cu EQ al amplifului  setat "liniar " adica toate pe ORA 12 (PROBABIL ) A[POI DACA VREI O CORECTIE O FACI DIN EQ .. al DAW-ului post recording !

 

 

Ar fi util un preamplif calitativ fara "fasait " fara IMD din care sa ataci finalul amplifului tau sau  direct placa de sunet .

 

Mai toate sculele acestea "semipro"  la setari extreme in inalte  au fasait ,,dar nu prea ai ce sa cauti pe acolo nici cu microfon de voce  nici cu chitara ,,

 

Am avut probleme numai cand am fost nevoit sa dau Gain maxim sa inregistrez greierii ce cantau  pe terasa ,,,dar era cu un magnetofon Polonez  Unitra acum 35 de ani ...

 

Eu zic ca numai reglajele sunt problema ta .!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

reble

Multumesc mult de sfaturi, domnule Karpi!

Practic am pornit postarea denuntandu-ma ca am incercat diferite metode de mixing, nefiind foarte experimentat in aceasta arie, cu siguranta nu destule si nu cele bune.

Deci pe putin 70% sunt ferm convins ca e vina mea din setari. 

Chiar din acest motiv am facut aceasta postare. :D

In momentul de fata nu am timpul necesar sa fac teste, deoarece ajung seara de la facultate, iar seara, stim si noi cum sta treaba la apartament.

Dar am primit destule sfaturi utile ce le voi valorifica si le voi pune in practica.

Va multumesc tuturor ca sunteti niste colegi de breasla si vi-ati luat din timp sa-mi ganditi si comentati problema!

Chiar ma ajuta. Acum stau in dau cu castiel pe urechi si ma joc cu Phase Cancelation. Intre timp am primit si niste sfaturi de vst-uri si cum imi permite ora, ma voi juca cu toate pe rand.

Link to comment
Share on other sites

Inregistrare ,formare ton , mixare , masterizare  este o meserie este arta daca vrei sa-ti faci demourile singur va trebui sa inveti incetisor cum si ce plus experimentari ,incercari ...nervi ,,etc ..trebuie rabdare ,pierzi mult timp din cel pentru efectiv cantat /compus muzica dar daca trebuie si ai interes este OK

 

Eu tot invat  ,din 1995  cand un prieten mi-a aratat cum foloseste Cackewalk  apoi mi-a  facut si un sistem un Pentium 1 la 100MHz cu 256 RAM...!!( prietenul avea o minune de K6 !! )si asta dupa 10-15 ani si ani de sonorizari/concerte si vre-o 25 de studiat electroacustica incepand de prin 1966. 

 

Deci rabdare si tutun !!! si ceva bani , daca mu-i un hobby iesi mai ieftin sa platesti inregistrarea etc la  un studio si i-ti folosesti tipul ptr muzica ,

Eu am avut conditii sa fac numai aceste doua hobby ale mele //electronica si muzica + combinatia dintre ele , deoarece am avut "day job " in ambele domenii . .

 

Vezi tu mai incolo ce prioritati o sa ai si o sa alegi cum este mai bine .

Edited by karpi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.