www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Duel 63 - Votare Si Comentarii


Cosu
 Share

Duel 63 - Votare Si Comentari  

25 members have voted

  1. 1. Duel 63 - Votare Si Comentari

    • Obogz
      1
    • Arosulescu
      3
    • Seru
      3
    • Cataliz3r
      1
    • Karpi
      11
    • Ntt
      2
    • Ciuci
      0
    • Dgeekoo
      4


Recommended Posts

<object type="application/x-shockwave-flash" width="400" height="170" data="http://forums.rgc.ro/player/xspf_player.swf?playlist_url=http://forums.rgc.ro/player/playlist.php?threadid=11302">'>http://forums.rgc.ro/player/xspf_player.swf?playlist_url=http://forums.rgc.ro/player/playlist.php?threadid=11302">

<param name="wmode" value="transparent"/>

<param name="movie" value="http://forums.rgc.ro/player/xspf_player.swf?playlist_url=http://forums.rgc.ro/player/playlist.php?threadid=11302" />

</object>

 

In urma discutiilor aprinse de la ultimul duel am hotarat ca improvizatia lui livusorescu sa nu fie inclusa ca optiune la votare, deoarece a fost cantata la clapa si nu la chitara. Cu toate acestea puteti sa o ascultati si sa o discutati la fel ca si pe celelalte piese.

Link to comment
Share on other sites

Guest arosulescu

karpi

 

bine ... un ii dintre voi ati ascultat piesa inainte si v-ati apropiat oarecum de tema originala... adica aportul vostru ca si creativitate ... e usor minimalizat de acest fapt dar .. e ok

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa va supar de data asta...

 

Cred totusi ca ar fi fost mai corect sa se fi supus la vot participarea lui Liviu Sorescu in duel , din partea membrilor RGC, pe un thread separat (sau dedicat).

 

Atata vreme cat clapa e un instrument pe care se canta, consider ca improvizatia evidentiaza valoarea celui ce interpreteaza si nu neaparat natura instrumentului.

 

De asemenea, consider ca Liviu a avut bunul simt de a interpreta cat se poate de "chitaristic" in cele 2 dueluri si nu a abuzat de posibilitatile tehnice care fac diferenta dintre o clapa si o chitara.

 

De aceea, din partea mea nu ar fi fost absolut nici o problema ca improvizatia lui liviusorescu sa fie inclusa ca optiune la votare.

 

E doar o opinie... :)

 

P.S.: @admins: Trebuie si unul cu clapa in gif-ul asta: :)

Link to comment
Share on other sites

Guest liviusorescu

Nu e absolut nici o problema ca nu am fost inclus la vot.Am spus si o repet, nu fac asta pentru voturi ci pentru placerea muzicala.Mi-a placut intotdeauna sa ma iau la solouri cu chitaristii, nu vad dece nu as face-o acum.Satisfactia consta in auditia comparata, nu in numarul de voturi.Si cred ca toti stiu asta.

 

Seru, multumesc pentru aprecieri.

Link to comment
Share on other sites

Cam toti o facem de placere...

Da si votul e vot.

 

 

later add:

 

@arosulescu: By the way - am ascultat tema "originala" in varianta Goran - dar n-am improvizat de loc. Am inregistrat dupa partitura GuitarPro ... Dupa aceea am constatat ca partitura este putin diferita... (ritmic).

M-a interesat mai mult sunetul de Telecaster (jucarie noua) - imi pare rau ca n-am avut si tremolo.

Edited by dgeekoo
Link to comment
Share on other sites

dupa mai multe auditii ( incrucisate ..hehe)

 

votat @dgeecoo

 

Foarta reusit "cover"-ula ales cea mai grea cale , spun sincer ca si eu am cantat doua zile vesriunea originala si este foarte greu sa canti corect , pana si @Goran care se ocupa in general de Shadows si de Ventures mai are ezitari in versiunea sa, si nu-i prima .Acum un an era alta versiune .

 

Chiar ca lipseste vibratorul caci Marvin da ritmul la notele lungi cu vibratorul ,totusi ai rezolvat destul de bine si fara . Tonul putea fi mai deschis si atuncea fiind mai penetrant se poate cobora nivelul si suna soloul mai" in piesa".Din pacate in acest BT "viorile" sunt un pic prea in surdina , nu dau destul de pregnant raspunsul la chitara solo,plus ritmul este diferit ce schimba un pic pulsatia piesei asa timingul trebuie adaptat.

( chitara noua? mi se pare ca nu ai reglata bine octava )

 

@Obogz ......nu ai rabdare ? sfatul a fost sa treci prin arpegii sa ai grije la ritm si la schimbarea acordurilor , trebuie sa stai sa ai rabdare sa exersezi si sa postezi ULTIMUL dupa doua saptamani de exersat si lucrat cate ceva .Sa inveti melodia sa o canti ca nu-i de luc grea , interpretarea este foarte grea dar exersand inveti.Nu te mai grabi sa postezi.

 

 

@arosulescu ...SUPER inovativ , progresii si lickur fantastice si bine integrate in progresia armonica DAR s-a plictisit si nu a finisat nimic .Poate nu a avut timp ,pacat ca nu a finalizat, finisat.

 

REPET adaptare si schimbare de stil extraordinara ( si eu am avut o pornire in aceste doua saptamani sa prelucrez stilul dar cunoscand piesa originala am renuntat sa fac schimbari prea radicale).Daca avea rabdare iesea cea mai buna varianta..

 

@liviusorescu ....tehnica excelenta , timing excelent .frazare excelenta.......mai lasa si un pic de pausa...si pausa se canta...incearca sa canti mai dozat trebuie sa ai contrast ptr un solo furtunos daca incontinu e pe shred nu mai ai unde sa cresti .Atentie ca sacrifici "forma" puteai sa faci cel putin doua parti ditincte , in plus la un synth ai posibilitati sa folosesti acorduri largi , tonuri cu sustain cat vrea muschi tai.Sau dedica fiecare parte a piesei altui organist vestit cu stil propriu , de ex. o parte K.Emerson,o parte Jan Hammer o parte Jimmy Smith, sau care-ti place tie.

 

@seru foarte buna prelucrare , suna frumos , doar in cateva locuri a cantat in gama pentatonala minora si nu a fost atent la progresie (Eb-->C)

 

@Catali3zer .. trebuia un pic de rabdare lickuri bune si..arpegi cantate cu gust..chit distorsionata suna prea depaerte de soundul piesei......nu ai dus pana la capat , piesa este scurta

 

@karpi dupa multe idei si versiun am ramas doar la o mica schimbare a manierei de interpretare ( si fara aer la capetele de fraza , hehe incontinu ma atingeam de alta coarda si suna ca dracu in pausa...),viorile din BT au nivelul destul de mic si nu raspund soloului asa ca am mai tras doua chitare sa compenseze .Tonul nu este ce am vrut caci trebuia sa cumpar o garnitura de corzi de 0,11 ,corzile mai subtiri nu au "TWANG"-ul vestit .

 

@NTT Alta lucrare inspirata , inovativ practic o piesa noua compusa pe BT , foarte buna , atentie la progresia armonica la chorus si in improvizatie .

 

@ciuci Frumos , atentie la timing , am sesizat o "pedala" care daca era cantata cu timing bun suna bine asa a iesit un pic disonant la rtespectiva parte (verse)...si atentie la gama pentatonica minora .Excelenta partea inainte de coda..

 

concluzii : de laudat interesul si curajul de a canta o piesa atat de greu de interpretat ,precum si inovatiile prelucrarile .

Link to comment
Share on other sites

@seru foarte buna prelucrare , suna frumos , doar in cateva locuri a cantat in gama pentatonala minora si nu a fost atent la progresie (Eb-->C)

 

Multumesc pt. aprecieri. B)

 

Textul rosu de mai sus nu-l inteleg... ;) Cu rusine trebuie sa recunosc ca sunt urechist... :) Pe bune.

 

seru: de si nu e piesa ta e interesanta. O inovatie heavy la Atlantis . jale ;) . cand ai postat-o am zis ca pe tine te votez :)

 

Thanks!!! Ei bine, acum inteleg corect ce e "jale" - nu mai comentez.

 

sorry seru.

Asta e parerea mea. :( Nu vreau sa aud comentarii de genu: "Da cine esti tu sa critici ce am facut noi, esti un incepator..."etc. Mi s-a mai intamplat odata pe forum cand mi-am dat cu parea :) .

 

Poti te rog sa dai un "quote" sa stiu cand s-a intamplat asta?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt. aprecieri. :)

 

Textul rosu de mai sus nu-l inteleg... :) Cu rusine trebuie sa recunosc ca sunt urechist... :) Pe bune.

Thanks!!! Ei bine, acum inteleg corect ce e "jale" - nu mai comentez.

Poti te rog sa dai un "quote" sa stiu cand s-a intamplat asta?

 

pai chestia cu "jale" pe vremuri insemna "vai si amar ".." a-ti vine sa plangi " , si " belea" insemna "..ai dat de belea...ti-ai dat foc la valiza.."

 

in partea de "intro" la rezolvare este Eb--->C . (Eb6 suna ca si Cm7 poate avea acelesi note doar rasturnarea difera).Asa in piesa apare un efect de Cm--->C major dar pratctic este Eb--->C .Daca ramai cu Eb in solo ( terta mica a lui C major ) nu suna bine , precum nu suna bine " blue note " luand ca fundamentala tonica dominantei .Se schimba centrul sonor de parca ai modula si canti piesa in Cmaj in loc de Fmajor.Iar gama de blues minora nu se potriveste la o piesa in major .Intr-un Blues in gama majora se poate canta cu un timing si frazare buna si Pentatonic major cat si minor , dar nici in blues nu se schimba gama dupa progresia armonica .

Link to comment
Share on other sites

pai chestia cu "jale" pe vremuri insemna "vai si amar ".." a-ti vine sa plangi " , si " belea" insemna "..ai dat de belea...ti-ai dat foc la valiza.."

 

Exact asta stiu si eu ca inseamna "jale". Am intrat intr-o mica polemica duelul trecut si mi s-a explicat atat in topic cat si pe PM ca "jale e de bine" :) , numai ca are conotatii diferite in functie de provenienta regionala a celui care foloseste acest jargon. De-acum inainte stiu ca trebuie sa dau click pe user, vad de unde este si dupa aia inteleg ce-a vrut sa zica. Simplu... am mai invatat ceva. :)

 

in partea de "intro" la rezolvare este Eb--->C . etc... till the end.

 

No dragã Karpi, io ț-am zîs cã-s urechist, da' nu m-ai crezut pe cuvânt. Mã uit în continuare ca mâța-n calendar ºi nu pricep o iotã. Dacã-n triºpe ani de chitarã nu m-o convins nime' sã-nvãț teorie muzicalã, n-apãi nu mã vei convinge dumneata tocmai acuma. Pentru mine ori e bun ce cânt - ori e prost; altceva nu mã intereseazã. No amu sã nu te superi pe mine, da' ț-am zis aºa ca sã ºtii numa'.

Link to comment
Share on other sites

No dragã Karpi, io ț-am zîs cã-s urechist, da' nu m-ai crezut pe cuvânt. Mã uit în continuare ca mâța-n calendar ºi nu pricep o iotã. Dacã-n triºpe ani de chitarã nu m-o convins nime' sã-nvãț teorie muzicalã, n-apãi nu mã vei convinge dumneata tocmai acuma. Pentru mine ori e bun ce cânt - ori e prost; altceva nu mã intereseazã. No amu sã nu te superi pe mine, da' ț-am zis aºa ca sã ºtii numa'.

:) ARDEAL :)

Link to comment
Share on other sites

No dragã Karpi, io ț-am zîs cã-s urechist, da' nu m-ai crezut pe cuvânt. Mã uit în continuare ca mâța-n calendar ºi nu pricep o iotã. Dacã-n triºpe ani de chitarã nu m-o convins nime' sã-nvãț teorie muzicalã, n-apãi nu mã vei convinge dumneata tocmai acuma. Pentru mine ori e bun ce cânt - ori e prost; altceva nu mã intereseazã. No amu sã nu te superi pe mine, da' ț-am zis aºa ca sã ºtii numa'.

No, ii bun, nu-i prost. Sezi calm! :)

Link to comment
Share on other sites

@liviusorescu

 

mie mi-a placut mult interpretarea lui Liviu Sorescu. f frumos. se simte mana lucrata. si sincer a imprimat o nuanta si mai vesela la piesa. daca eram in localul unde canta, imi luam fata de pe scaun si dansam. :)

in alta ordine de idei, salutare si de Rãzvan mai stii ceva? mai traieste? :)

 

@arosulescu - apreciez ca mereu incerca sa faca altceva, sa se mai abata de la partitura. si nu i-a iesit rau deloc.

 

@karpi - frumos, simplu, curat, dar prea conservator. o fi varsta si naravul. :)

 

@seru - daca te tii de treaba, in cateva dueluri te batii cu lupii batrani. f buna impresie ai facut.

 

@dgeeko - nice e clean. in lipsa lui Liviu din clasament, votul merge la tine.

 

ps: is curios cum se aleg temele, sau cum se cauta o anumita tema. e pur si simplu preferinta personala?

Link to comment
Share on other sites

Votat Seru, mi-a placut tonul si lickurile. Pacat ca poti sa votezi doar una :) Si abordarile celorlalti au fost frumoase cu unele mici "neatentii" la unii. Obogz la un moment dat ai intrat in come/gherle, dar probabil te-ai grabit sa tragi piesa si n-ai stat de ea. Data viitoare cu siguranta daca ai chef va fi super.

Link to comment
Share on other sites

Guest liviusorescu
@liviusorescu

 

mie mi-a placut mult interpretarea lui Liviu Sorescu. f frumos. se simte mana lucrata. si sincer a imprimat o nuanta si mai vesela la piesa. daca eram in localul unde canta, imi luam fata de pe scaun si dansam. :)

in alta ordine de idei, salutare si de Rãzvan mai stii ceva? mai traieste? :)

 

@arosulescu - apreciez ca mereu incerca sa faca altceva, sa se mai abata de la partitura. si nu i-a iesit rau deloc.

 

@karpi - frumos, simplu, curat, dar prea conservator. o fi varsta si naravul. :)

 

@seru - daca te tii de treaba, in cateva dueluri te batii cu lupii batrani. f buna impresie ai facut.

 

@dgeeko - nice e clean. in lipsa lui Liviu din clasament, votul merge la tine.

 

ps: is curios cum se aleg temele, sau cum se cauta o anumita tema. e pur si simplu preferinta personala?

 

Razvan e bine si canta.Eu nu mai cant cu el din 2004.Se descurca.Are in proiect sa scoata un album dar nu stiu cand exact, ca tot aud de el de ceva vreme.Ma bucur ca tia placut ce am facut acolo.

Link to comment
Share on other sites

Votat Seru, mi-a placut tonul si lickurile.

Thanks igorr! :)

From that day I said fuck rules :)

:) Hmm... chiar aºa nu cred cã-i bine. Sper sã nu fi avut ºi eu vre-un aport ca sã crezi chestia asta.

Eu mai degrabã aº spune "Forget the rules. If it sounds good, it is good."

Chestia asta mã face sã regret rãspunsul dat lui karpi, el a fost un gentleman iar atitudinea mea a fost deplasatã.

Uite, Musaro Adriano în duelul trecut a explicat mult mai clar cum stã treaba în legãturã cu regulile ºi teoria:

http://forums.rgc.ro/index.php?s=&show...st&p=124209

 

Atunci, permiteți-mi sã-mi revizuiesc atitudinea ºi sã rectific:

Let's say that the "blue note" is like the blue jeans. Pur ºi simplu considerat cã e O.K. dacã vin în blugi la piesa Atlantis. :(

Link to comment
Share on other sites

Thanks igorr! :)

 

:) Hmm... chiar aºa nu cred cã-i bine. Sper sã nu fi avut ºi eu vre-un aport ca sã crezi chestia asta.

Eu mai degrabã aº spune "Forget the rules. If it sounds good, it is good."

Chestia asta mã face sã regret rãspunsul dat lui karpi, el a fost un gentleman iar atitudinea mea a fost deplasatã.

Uite, Musaro Adriano în duelul trecut a explicat mult mai clar cum stã treaba în legãturã cu regulile ºi teoria:

http://forums.rgc.ro/index.php?s=&show...st&p=124209

 

Atunci, permiteți-mi sã-mi revizuiesc atitudinea ºi sã rectific:

Let's say that the "blue note" is like the blue jeans. Pur ºi simplu considerat cã e O.K. dacã vin în blugi la piesa Atlantis. :)

 

il inteleg pe @obogz

 

si eu ai invat pe elevi mei sa fie ei insisi , sa faca cum vor ei si ce vor ei ...DAR ...I in cadrul unor

"reguli" , sau sa combine "reguli" .Unele lucruri ce par a fi la intamplare pot fi foarte studiate si incadrate in anumite "reguli ' , dar incepatorul nu vede acest lucru , nu vede cati parametri are cate un mod de exprimare muzicala , nu vede relatia dintre acesti parametri cum ar fi ritm , ritmicas , timing, pich, bend, atac, sustain release , gama , progresie , arpegii , fraze .....etc

 

Toate acestea chiar cand par ca sunt ceva haotic de obicei sunt conduse pe un model pe niste " reguli" muzicale. daca nu au aceste "legaturi" intra totul la categoria de "zgomot" aleator.

 

Asa ca daca cineva cu experienta a-ti spune , foarte bine fa cum vrei ( si nu ati arata cum este cu facutul care este CADRUL in care poti sa faci ce vrei !! ) eu zic ca vrea sa scape de tine , si te lasa de izbeliste ....".mai canta tu cum vrei apoi tot iese ceva"... dupa ce te prinzi singur de unele "reguli"

 

Sa presupunem ca ajungi sa-ti faci regulile tale ....hehe.....pai ajungi la aceleasi reguli care s-au facut deja.

 

Sa faci experiente prima data trebuie sa inveti regulile existenta ca apoi sa le poti exclude din viitoarele inventii..

 

Vechile reguli le "tai" complect de pe lista ( dupa ce stii care sunt)caci ce rost are sa reinventezi ceva ce deja exista?

 

Daca faci ceva total original trebuie sa ai grija caci vin critici si a-ti arata ...aici copiezi asta ....aici seamana cu....deci prima data trebuie sa cunosti absolut totul despre muzica ca sa nu reinventezi roata...

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de chef, e vorba de fustrare. Sunt incepator(cant de un an si ceva) si nu retin decat ideeile(ce am vrut sa exprim in melodie) din incercarile anterioare. Daca stau sa scriu pe partitura ce vreau sa cant imi ia mult sa o fac si imi ia si mult si sa invat ce am scris acolo(incepe alt duel ;) ). Daca incerc sa cant direct ,din cauza stresului ca ma inregistrez si ca ma gandesc ca trebuie sa iasa bine, gresesc si pierd controlul asupra ideii pe care vreau sa exprim(pentru mine asta inseamna improvizatie sa redai un... "sentiment" :(). Cand incercand sa ating din nou relaxare pierd si mai rau controlul. In schim daca nu tin cont de nimic si ma relaxez fara sa imi pese ca inregistrez sau sa imi pese de ritm mintea mea canta fara ca eu fiu constient(e o particica din melodia mea ,care suna cunoscut, de care nu stiu cum mi-a venit in minte... :) sau cum am cantat-o) dar nu cant corect(mere la gagici). Inconstient mi s-a intamplat in duelul trecut sa imi dau seama ca am gresit gama(cand vroiam sa finalizez ceva si introduc fundamentala do(era do maj) degetul meu se ducea spre re)-. Ma gandesc ca daca invat mai multa teorie mintea mea o sa "cante" mai bine. B)

Stiu ca e ciudat ce am spus... dar asa fac eu... :)

Cred ca ar trebui sa trag singur concluzia ca in modul asta ar trebui sa cant doar la gagici, iar la melodii si compozitii adevarate sa studiez mai mult si mai bine... sa ajun ca Karpi si Joe Satriani ;). (yeah right... :o I'll never be god dam it)

 

Vorba noastra, a profilor, "branza buna in buduf de caine" sper ca stii expresia. Talentul mai trebuie ajutat si de rabdare. Tu vrei sa-ti iasa din prima totul. Nu se poate asa. Nu stiu cum inregistrezi tu, ce scule ai, dar daca ai un soft multitrack pune BT-ul si trage-ti ideea din prima cum iti vine, si nu te gandi ca gresesti sau ca inregistrezi. Apoi asculta ce ai tras, identifica unde gresesti, si mai trage o data. Pana la urma vei reusi sa-ti pastrezi si ideea si sa executi si corect dar iti trebuie...RABDARE. Nu cred ca exista chitarist pe RGC care are un BT de 1 ora si trage din prima perfect si e si multumit de ce a facut si mai castiga si duelul ( si un Grammy eventual). Daca exista asa ceva as vrea sa-l cunosc...sa mai invat si io lucruri noi...:drunk: Ai grija cu gagicile ca pe masura ce imbatranesc devin mai pretentioase...asa trebuie sa fie si muzica ta :)

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de chef, e vorba de fustrare. Sunt incepator(cant de un an si ceva) si nu retin decat ideeile(ce am vrut sa exprim in melodie) din incercarile anterioare. Daca stau sa scriu pe partitura ce vreau sa cant imi ia mult sa o fac si imi ia si mult si sa invat ce am scris acolo(incepe alt duel B) ). Daca incerc sa cant direct ,din cauza stresului ca ma inregistrez si ca ma gandesc ca trebuie sa iasa bine, gresesc si pierd controlul asupra ideii pe care vreau sa exprim(pentru mine asta inseamna improvizatie sa redai un... "sentiment" :)). Cand incercand sa ating din nou relaxare pierd si mai rau controlul. In schim daca nu tin cont de nimic si ma relaxez fara sa imi pese ca inregistrez sau sa imi pese de ritm mintea mea canta fara ca eu fiu constient(e o particica din melodia mea ,care suna cunoscut, de care nu stiu cum mi-a venit in minte... :) sau cum am cantat-o) dar nu cant corect(mere la gagici). Inconstient mi s-a intamplat in duelul trecut sa imi dau seama ca am gresit gama(cand vroiam sa finalizez ceva si introduc fundamentala do(era do maj) degetul meu se ducea spre re)-. Ma gandesc ca daca invat mai multa teorie mintea mea o sa "cante" mai bine. :(

Stiu ca e ciudat ce am spus... dar asa fac eu... :)

Cred ca ar trebui sa trag singur concluzia ca in modul asta ar trebui sa cant doar la gagici, iar la melodii si compozitii adevarate sa studiez mai mult si mai bine... sa ajun ca Karpi si Joe Satriani ;). (yeah right... ;) I'll never be god dam it)

 

Am o sugesie pentru tine. Sper sa te ajute. Cand te apuci sa canti (sau sa inregistrezi) FACI CEL PUTIN 10 MINUTE DE INCALZIRE NU?

Daca nu, trebuie sa te gandesti la asta sa vezi ce bine iti prinde.

Fa incalzirea cantand game cu note lungi si eventual cu un metronom. Ca sa nu te plictiseasca aceasta activitate de rutina, incearca sa o faci cu diferite "tonuri" (clean, overdrive, superdistorsion, cu reverb, lung scurt, cu delay, chorus, procesat, neprocesat etc...)

Gamele te ajuta sa iti formeszi "memoria degetelor" sau "memoria mainii".

Atunci cand vei da drumul la improvizatie (dupa un timp) vei constata cu surprindere ca mana se duce singura acolo unde trebuie - adica - sa zicem - daca ajungi cu melodia intr-un punct mort degetul (mana) se va opri pe o nota corecta.

Incearca.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest arosulescu

cred ca acest vot e pe ultima suta de metri asa ca vreau sa le multumesc celor care m-au votat si ascultat in general si ... ne mai auzim la urmatorul

Edited by arosulescu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.