www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Tutorial - Programarea Uc Atmel Avr


AnalogSound
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Vreau sa adaug ca mai este inca o platforma buna pentru development - Atmel Studio, este platforma oficiala oferita de Atmel si este gratis plus ca este destul de comod de lucrat pe ea. De asemenea pentru incepatori este mult mai comod de invatat sau de lucrat in C (fata de Bascom sau Assembler) pentru ca sunt mai multe tutoriale, il stiu o multime de persoane si este mai user-friendly. De asemenea, vreau sa adaug ca pentru incarcarea fisierului binar (HEX-file) se poate folosi si AVRDUDESS - o interfata grafica pentru "avrdude", care este destul de usor de folosit, indeosebi pentru incepatori, si inca si mai are o multime optiuni pentru programatoare.

 

PS. Cred ca era mai bine sa faci tutorialul in romana pentru ca in engleza sunt o multime, iar aici in Romania, sunt multi incepatori care nu stiu foarte bine engleza tehnica, in rest, fain tutorial. :)

Link to comment
Share on other sites

Multam fain Ion P. pentru comentariu. Atmel studio este intradevar o platforma gratis oferita de ATMEL (ultima oara cand am folosit era cam plina de buguri ... si am renuntat in favoarea ECLIPSE+Toolchain). In genere fiecare are o afinitate pentru un anumit mediu de dezvoltare  (dar nu despre asta este tutorialul, ci despre cum se foloseste programatorul - BASCOM era doar un exemplu ajutator). Avrdudess nu am folosit dar o sa il incerc cu proxima ocazie :D

 

Vis a vis de limba tutorialului, l-am facut in engleza pentru ca nu se adreseaza celor din romania... din mai multe motive (cu scuzele de rigoare), acest tutorial a fost facut pentru niste grupuri in care activez .

Cu respect,

Gabriel Tudoran

Link to comment
Share on other sites