• Announcements

    • Cosu

      Noul RGC.ro   21/04/17

      RGC.ro ruleaza acum cea mai noua versiune a Invision Power Board. Versiunea anterioara a Invision Power Board nu mai primeste actualizari de scuritate, acesta fiind motivul principal pentru care am facut upgrade-ul. Functionalitatile cu care sunteti obisnuit ( chatul, sistemul de feedback/rating pentru tranzactii) sunt in continuare functionale dar e posibil ca modul prin care pot fi accesate sa fie usor diferit.   O parte din datele stocate in baza de date trebuie reprocesate si este posbil ca unele informatii sa nu fie imediat disponibile (ratinguri, mesaje private, semnaturi). Reprocesarea va dura aproximativ o zi.   Va rugam sa ne semnalati daca intampinati probleme in a utiliza siteul aici: Cateva modificari/noutati La adaugarea de feedback pentru o tranzactie este necesar sa mentionati un topic. Topicul introduce tastand in casuta aferenta titlul si apo selectand topicul respectiv. In postari se poate folosi caracterul @ urmat de numele unui utilizator pentru a atrage atentia utilizatorului respectiv. In functie de setari, utilizatorul va primi o notificare sau un email. Functia Activity Stream (https://forums.rgc.ro/discover/?do=create) permite crearea de cautari personalizate (topicuri create, postari recente etc).   Va multumim pentru intelegere!   RGC.ro  

karpi

V.I.P.
  • Content count

    9,234
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39
  • Feedback

    100%

karpi last won the day on June 19 2016

karpi had the most liked content!

Community Reputation

1,907 Excellent

About karpi

  • Rank
    Veteran

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TIMISOARA

Other Information

  • Scule
    degete

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.acidplanet.com/artist.asp?songs=386149&T=2253
  1. Tonul ( la chitare "scandura ") de Strat sau Tele si cel de Gibson LP si SG este ceva unic toti si toate celelalte firme "imita ' incearca sa faca ceva asemanator . Deci "retzeta " acestor chitare daca este respectata ai "TON" si o chitara buna . Ibanez au copiat si modernizat Strat-ul doar ca tonul nu este acelasi ton ce aduce , cu un Gibson SG cu Humbucker si cu "Floyd" .au realizat un Power Strat . Ibanez este un BRAND "international " nici nu cred cau ar avea pe undeva o "fabrica mama " , foare abili au exploatat 'bresa" neacoperita de celelalte firme /brand-uri . Daca vorbim de Strat sau Tele sau Gibson LP /SG vorbim de patru tipuri de chitara .cu calitatile "exacte " stiute /asteptate . Daca zici Ibanez ...???? care tip ca au zeci de variante de la ieftin la mai scump cu diferente de calitate foarte mare ..deci nu poti compara astfel cu cele amintite .Fender si Gibson ,..care sunt " repere fixe " si iaca de aici baietii cer si banul .. La Fender sau Gibson stiu la ce sa ma astept , la Ibanez trebuie sa fac sapaturi sa vad daca cea ce vand o fi la nivelul chitarelr lui Steve Vai sau el are facute la comanda speciala doar ptr el cu calitatea "maxima " .... Dar asta nici nu conteaza problema este Soundul ..vreau sound de Strat sau Tele caut sa cumpar aceste chitare vreau Gibson sound caut Gibson sau macar niste "replici " bune , cu un Ibanez nu acopar soundurile dorite Ibanez este OK ca si chitara cu Humbucker si Floyd , ptr scena mai ales ,,ca sa nu strici un SG sau sa dai o avere pe un vibrator scump ce se monteaza "la suprafata " . Ce pot sa observ este ca chitarele Power Strat , tip "ibanez " si cele mai ieftine copii -noname suna cam la fel .deci nu-i musai sa cumperi un Ibanez sa ai "tonul " si avantajele hunbucker +floyd .. In schimb la Strat , Tele si Gibson LP este cam greu sa gasesti acelasi sound la copiile ieftine . In rest este bine sa ai cate o chitara din fiecare tip "principal " daca ai nevoie de mai multe "sounduri " .
  2. Este OK , ai si gusturi bune ce rezulta din alegerea piesei cred ca cea mai buna din repertoriul Allman Brothers Band .Am auzit vazut multe trupe de la noi ce cantau cate o piesa ABB nesemnificativa . OK Trebuie sa -ti instalezi in PC un DAW cum ar fi Cubase .Cu multe efecte pedale se primeste si Cubase LE ce este suficient pentru un " home studio ".Acesta are instrumente MIDI , cel mai important are "tobe " .Inveti sa folosesti "pianoroll" ( editorul MIDI din mixer . Tragi chtara ritm , faci un bas simplu cu MIDI si tobe la fel ."loop-uri " MIDI cu tobe se gasesc si FREE pe net , ba chiar si piese complete in MIDI , unele bune altele mai slabute in functie de amatorul care le face . Asfel ai o baza ritmica pe care sa exersezi ca sa nu "fugi " cu vocea si sa "calci pe "groove '. Armonia piesei trebuie sa o cauti pe net , tu nu prinzi corect in partea cu "whipping post " la tine suna a "minor " si acolo-i acord major , cum vad pe video tii acorduri incomplete . Acestea le corectezi , ai grije la voce asculta cum canta Greg Allman ( la aceasta piesa ) si corecteaza-te , probabil daca o sa cani pe playback ..pe BT-ul realizatde tine sau pe unul facut de altcineva poti sa canti mai lejer ca nu mai ai probleme si cu chitara . Deci ar fi OK sa studiezi cu BT unde ai acompaniamentul complet . In topicul "Tonul " am postat link si explicatii in legatura cu "soft"-uri ptr mixat /prelucrast inregistrarile . Te mai perfectionezi inveti sa-ti faci singura BT sau sa cauti pe net astfel i o sa gasesti mai usor colegi ptr colaborare . As face cateva BT-uri dar ... nu prea am timp .cu toate ca i-mi place piesa aceasta ,si Allman Brothers in general, foarte mult . Spor la munca !
  3. Am incercat cu alt PC cu Win7 ca acela pot sa ascult mp3-ul de pe rgc.ro , acesta care este ptr "muzica/mixaj " este cu XP Profesional ..si nu stiu de ce nu functioneaza tot in Firefox ..redarea mp3 de pe rgc.ro In speranta ca alti pot sa redea iata o proba cu Synth 9 de la EHX Bass , chitara ritm ,( doar cu un singur ton nu acorduri ) si restul cantat la chitara prin sintetizator .. The Sad Clown .mp3 PS. oare ce ma blocheaza in XP ?
  4. Incerc un mp3 o proba de mixaj sa vad daca acesta il pot audia BT i220 bpm 17 B.mp3 Tot nimic nu misca ..
  5. Sunt doua voci , una principala si alta cu "tertza " cum se zice .Adica vocea a doua ( harmonie ) Asa o explicatie "babeste " : exact ca si cand canti pe doua "voci" la chitara pe langa lnia melodica prinzi si al doilea ton de obicei "in jos " care tonuri sunt din "armonizare " , practic pe fiecare ton poti construi un acord din gama ) , sau tii tonuri lungi ( pedala armonica ) sub linia melodica ..Vezi acordurile din progresia piesei si identifici tonurile comune din miscarea acordurilor ..acele tonuri comune din progresie se pot tine .. Sau linia principala "sta repetitiv pe o singura nota iar vocea a doua se "plimba " in gama . In clip doar in cateva locuri cantareata are vocea "dublata " in unison ( de ex cu un chorus ,sau ceva scula de defazaj + delay foarte scurt eventual si modulat ) iin majoritatea celorlate parti exista efectiv a doua voce probabil cantata tot de vocalista . Live trebuie sa fie inca o cantareata ptr vocea a doua , sau exista scule ce fac automat ( intr-o gama preselectata ) a doua voce ( tertza cum se zice mai popular ) .Aceste scule pot fi si care "iau armonia " de la chitara ritm sau orga ..astfel nu mai esti legat de preseturile din efect ..ci orice acord prinzi va face una sau doua voci din acel acord peste vocea principala . Ptr efect mai trebuie sa intervii cu niste scule de "separare " .., exact ca si la "chorus ' sse poate modula a doua voce ..in pitch , in amplitudine , in imbru foarte discret astfel se creaza dintr-o singura voce doua la unison . Deci pentru unison poti sa faci dintr-o singura voce inregistrata sa sune "dublat " cu chorus cu delay-modulat ( acesta are sunetul intarziat modulat ca si la chorus doar ca exista si efectiv o intarziere mai mare ,,un scurt ecou ptr dublare . Daca tu canti vocea poti sa canti vocea a doua pe un alt canal . Oricum ptr soundul din clip peste toata vocea este efect ..reverb+chorus pe dublura , EQ modulat ..etc Cauta "Melda Production" FREE VST au oferit gratis un set de scule VST in care ultimul efect din lista de fapt o colectie de vre-o 250-300 de efecte multe de acelasi tip dar diferiti programatori si diferite calitati . Acolo gasesti zeci de efecte ptr si voce unele bune altele mai slabute .. Ce am oibservat este ca unele din efecte din cand in cand intrerup ..( adica sunt demo-uri si probabil vor sa le comanzi dupa ce le incerci ..hehe , dar nu toate fac asa ...si sunt muulte ), https://www.meldaproduction.com/MFreeFXBundle Apoi le incerci siinveti ce si cum ..( trebuie un DAW ce are suport ptr VST)
  6. RET si langa este RUBIN Ei probabil au piezo ..., cel putin au avut .. Se gasesc in unele telefoane "buzzer"-ele , ce "piuie" . Alarma de fereastra sau usa cu un magnet si cealalta parte unn releu REED ce porneste un oscilator alimentat cu o baterie ce da semnal la un piezo urla tare de tot .. In carti postale "cele muzicale " ....etc etc ... difuri mici de inalte cu piezo erau in magazinele "chinezesti " ( cele cu 1$ sau asa ceva )
  7. O "toba electronica " ieftina la care-i faci /montezi tu intrari ptr Pad-uri .. De ex la Alesis Pad Pro am 8 paduri si doua intrari ..de Bassdrum su HH ...dar ! numai cu "contact " ..pana ce padul este "dinamic " ..asa ca am dat patru gauri si am montat intrari in paralel cu "piezo" -urile interne ..asa pot sa pun pad-uri externe "dinamice " plus pedala de BassDrum care astfel este dinamica . Piezo extern nu influenteaza sensibilitatea celor interne in plus a trebuit sa le pun celor externe rezistoare sa pot reduce nivelul de "trigger " ca sa fiu in plaja dinamica ..este foarte sensibila treaba pot sa bat usor si doar cu degetele astfel nu innebuneste lumea din casa cat fac eu pe tobarul ..hehe Deci un drummachine cu paduri sau intrari ptr paduri . Daca este drummachine ai nevoie la "picior" de "snare" si de "crash" ca sa dai accente la un ritm de baza . Un "Drum Module " cu intrari "trigger" este mai profi .. Beat Buddy ar fi ceva mai OK dar este cam piparat .. cauti " foot drums for guitarists " http://gizmodo.com/a-drum-machine-in-a-guitar-pedal-is-a-genius-idea-1501258642. http://www.musiciansfriend.com/drums-percussion/shadow-stompinbass-percussive-bass-drum-instrument http://www.drummerworld.com/forums/showthread.php?t=84338 https://www.google.ro/search?q=foot+controlled+electronic+drum+module+for+guitarists&sa=N&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ved=0ahUKEwiUlvqS9JPUAhWsJ8AKHXgCBTI4ChCwBAgq&biw=1024&bih=646&dpr=1 Pe aici cauti sa gasesti multe .. Cel mai ieftin ar fi cum am scris un "multidrummpad " ieftin la care ii faci intrari de trigger ..triggerul il poti realiza cu piezo "buzzer"-e . .si ale inovatii Sau acustice "DownBeat pedals " gasesti in lista de videouri ce apar langa idei si prezentari ..
  8. Toata taina este sa te tii de acest hobby si sa tot studiezi sa inveti ceva nou asa incetiosor .cu rabdare . Problema cu varsta de peste 20 de ani nu este din cauza ca ai prinde mai greu decat un tanar la 14 ani ci ar fi problema cu extinderea ariei de ocupatii "obligatorii " .. La 14 ani ai de umblat pe la scoala inveti cat ai chef doar sa treci clasa si cu unul sau do prieteni te ocupi numai si numai de cantat la chitara ( exersat ,invatat teorie ..etc ) , apoi cu timpul se formeaza o trupa si tot asa pana treci cu greu bacul apoi intri la faculta si tot de chitara te tii ..in majritatea timpului liber . Deci problema este cu timpul ce-l poti acorda ptr chitara ., O tanara domnisoara o sa se marite si problema-i ca nu are nevasta ci sot .! Cat eu eram ocupat cu chitara si cantam , exersam ,repetam , turnee ,,,,nunti , restaurant , cluburi .....nevasta gatea ,spala , tinea casa apoi a crescut copilul ... Acest lucru ptr o femeie casnica este mai greu de realizat . Totusi daca-ti faci un orar de "chitara " si il respecti , studiezi dupa "un calendar " bine stabilit poti invata multe si maxim dupa un an te poti acompania cu chitara , chiar daca inveti mecanic acordurile si folosesti "armonia " pieselor luata de pe net sau diferite publicatii . Pe langa daca doresti mai mult poti studia teoretic ca sa intelegi cam ce se intampla cu acele "armonii ". asttfel vei putea sa -ti faci singura "armonia" ptr piesele care vrei sa le canti . Probabil cam atat te intereseaza si nu doresti sa devii un solist virtuoz sau un super aronist de jazz .., dar cu timpul daca vrei si asta se poate .https://www.youtube.com/results?search_query=female+guitarists Timpul este problema .( timpul posibil de acordat ptr studiat cantatul la chitara + teorie )
  9. FirefoX Am gasit .."New Private Window " am accesat rgc.ro ...> mp3 si nu misca nimic . Altceva cu "private " nu stiu .. Nu-i o problema de "Plugiins" caci atunci ar aparea " fereastra de "Save / Play " si eventual "playerul WMP " ar incepe sa caute " convertoare .." etc ..dar nu apare si nu misca absolut nimic cand facc "click " pe linkul "mp3" . Multumesc ptr ajutor , maine o sa incerc si de pe alt PC sa vad daca si acela face la fel ..
  10. + o Dioda ..presupunand ca "becul" era alimentat cu corent alternativ .altfel se pate sa se distruga LED-ul daca primeste tensiune inversa "mare"
  11. Poti trage cum vrei in studio apoi cu amplifuri virtuale etc se face soundul cum vrea mixeristul .el oricum vrea numai soundul clean ,doar chitaristul insista cu "SOUNDUL" sau .asa ca mixeristul din studio din motive financiare lasa pe chitarist sa-si faca damblaua ...ba unii pun la dispozoitie o colectie intreaga de amplifuri de toate felurile ca sa-l multumeasca sufleteste pe chitarist ..dar de fapt nu-i intereseaza ba chiar ii incurca ..dar clientul are dreptate ...asaca inginerul de sunet ii da dreptate cu tate aiurelile cu mitologia Soundului ... si ii pune la diispozitiie "scule magice cu sound transparent /organic ...blablabla ..ia banul si moare de ras . Problema ar fi ca tu ca si chitarist nu poti sa interpretezi cu acel sound " clean /sec " ai nevoie de macar un compresor si un distors /overdrive ca sa "simti coarda " ..apoi pe inregistrare poate sa mearga doar soundul "Clean/Dry" ce apoi il fprocesezi cum vrei tu postrecording ,cu sutele de simulatoare efecte ..etc .ca sa se integreze in mix si sa isi pastreze si caracteristica dorita . Deci se alege un "sound " convenabil ptr monitorizare directa si se inregistreaza doar clean /dry .apoi sau se face "reamp" trimitand semnalul la un amplif din care vrei extern si inregistrand cu microfon soundul dorit sau se utilizeaza amintitele softuri care sunt o multime . Muilte ce apar in legatura cu "soundul " sunt doar povesti de ale "studiourilor " (sau/si ale producatorilor de efecte /preamplifuri /amplifuri ) .trebuie cumva sa prinda clientii cu ceva exclusivist .ce numai la ei se poate realiza . La ra actuala in studiouri au posibilitati sa faca cam ce vor cu soundul ., exista deja multe scule ptr live ce pate au mici deficiente dar cele postrecordin de studio sunt sa zicem perfecte . Ca si exemplu pot aminti acea chitara "VG Stratocaster" ce cu simulator /formator "hardware " ce live suna ca vre-o 7 tipuri de chitara plus diferite acordaje ... Gandeste-te ce calitate pot avea scule asemanatoare de studio hard sau soft .. nu prea conteaza o mica neadapptare de impedanta si pierderea a ceva inalte ce oricum sunt in plus . De fapt nebunia cu inaltele a aparut cu "humbucker"-ele ce nu aveau ca si cele singlecoil asa ca au inceput sa scoata capacul din metal ca sa devina o moda dozele fara capac protector cu toate ca puteau sa le faca capac din plastic ...hehe ..etc etc La humbucker-e nu se simte atat de mult efectul Potmetru+cablu +Z intrare ampli caci din start nu are acele inalte ele fiind taiate de insasi doza . La Strat ca sa scapi de "tzarait " reduci din Volum 10% si practic accentuezi efectul de taiere ale inaltelor produs de circuit potmetru de volum +cablu +Zintrare amplif . in rest ampliful +diful taie si el .... Astea asa in general dar chestiunea este mult mai complexa dar vorbim doar de necesitatea acelor inalte sau de fapt pare-se ca ne incurca .
  12. Presupun ca daca are consum mai mare acest bec poate sa "forteze" infasurarea dedicata . De bicei firmele fac trafurile ca si alte componente exact la limita din considerente de economie dimensionarea se face la limita . ( daca are separat o infasurare doar ptr beculetz ) ."fortare " insemnand o incarcare mai mare ce duce la incalzirea acelei infasurari ...in unele cazuri cand diferenta este mare se poate si arde respectiva infasurare .este Ce se poate face sa limitezi curentul cu un rezistr deoarece oricum nu ai nevoie de luminozitate mare .Rezistorul trebuie calculat dupa curen/tensiune si sa fie de aprox 2-3W ca sa nu se incalzeasca pre tare si sa nu se arda . Mai simplu ai putea lega in serie inca un bec astfel reduci curentul consumat la 1/2 daca este spatiu se poate inlocui becul cu un LED de catre un electronist priceput ..este nevoie de un rezistor , o dioda redresoare si un LED ce cansuma doar apox 20-30mA ....dar si LED-urile " bright " consuma pe la 100mA (0,1A).. Ar trebui schema amplifului tau .. Poate nu este circuitul din amplif afectat prea tare de un bec cu consum mai mare ..dar depinde de unde-i alimentat . .( de fapt cat scrie pe becul cumparat de tine A si V ? sau Wattaj .?) Alta posibilitate sa gasesti bec de 24V ce automat va consuma mai putin si va lumina mai slab .
  13. Teoretic si in unele cazuri este corect ce zici dar practic in multe cazuri nu conteaza si poate chiar este OK sa pierzi di anumite frecvente fapt demonstrat la chitaristii cu cel mai vestite sounduri .. In unele cazuri vrei sa "schimbe / limiteze " anumite plaja de frecvente in altele nu , in functie de ce sound doresti . Da , cred ca nu am mentionat "BUFFER:" -ul ca si o rezolvare atat ptr ambeofonie cat si adaptare de Z , am vrut dar am uitat dupa ce am scris despre interfata externa USB .Cu placa interna cu compressor si distors ar fi suficienta o interfata cu doua rezistoare ptr a intra cu semnalul Mono in ambele canale (L si R ). . Cateva observatii personale . Vorbim de o singura intrare /un singur preamp. cel de intrare restul din "train" este adaptat si intervin numai probleme de plaja dinamica daca exista dinamica mare ..respectiv sa nu iesi din "decor" ( supramodulatie/clipping etc ) . Persional de muilte ori uit sa schimb de pe Low Z pe Hi-Z pe recordere si constat ca diferenta este nesemnificativa pentru soundul dorit daca vrei ton plin ..si asta cu un Strat sau un Tele , cu humbuckere aproape ca nu se simte diferenta. Apoi cu toat acel "tone socking " trebuie de cele mai multe ori sa reduc inaltele pe unde se poate chiar cu Tone al chitarei alltfel am un ton "tzarait " . Ptr ton clean ( am montat in Strat un condensator ce compenseaza taierea inaltelor cand reduc din volum cu potmetrul de pe chitara acesta i-mi da un sound bun dar mai mult pentru corzile groase apoi din Tone reduc cat se poate usor din inalte ca sa fac un compromis sa nu sune prea tzarait corzile subtiri .Se pot "cmbina" si sounduri bune ptr overdrive astfel atunci se poate reduce din Tone chiar mai mult si ai un ton plin si pe corzile groase scapi de "vuit" ramane caracteristica soundului de pe clean ...asta regland din cele doua potmetre ..de Volum si de Ton de pe chitara Sau cu un EQ inainte de distors ( in cazul chitarelor cu humbucker sau doze cu impedanta mare la care efectul cablului +plus "pozitia " potmetrului de volum nu prea are efect mare de taiat inale .. ) , sunetul trebuie oricum prefiltrat taiat din inalte puternic dar si limitat in bass inainte de distors apoi dupa distors poti sa refaci o "culare " cu un EQ . Chiar tu ai dat sfat unui coleg ca pe langa "amplif virtual " este important " simulatorul de boxa' cu care la fel dupa ce alegi un "impuls" ce de fapt da o banda intre maxim 100-4000 Hz mai are si reglaje de ton cu care de fiecare data trebuie sa reduc inaltele cat se poate si usor si din bass daca este prea "boomy" . Ptr chitara acustica "filtrata " cu un stop banda pe medii este nevoie de inaltele respective dar ptr chitara electrica in bannda de 100-4000 Hz nu prea ..si cei 4000 Hz sunt doar ptr culoare in anumite cazuri de obicei "varful este pe la 1200Hz si peste se atenueaza in functie de cate inale vrei dar sa nu "tzaraie " . Ptr Strat si Tele mai utilizez cateodata ca si "efect" ton filtrat intre 250-5000 Hz cu mediile reduse puternic ce de obicei nu este un ton de solo ci doar de "culoare " in ambiental ce sa treaca si peste "strings " cu atacul mare. Trebuie sa se ieie in calcul banda de trecere reala al unui amplif de chitara fata de banda audio "intreaga " ca sa sune chitara ca si pe un amplif real . Deci ton de Strat cum suna dim Marshall sau VoxAC30 ( Hendrix si Hank Marvin ) nicidecum nu au avut soundul cu "acele inalte " care sunt afectate .si fiecare si-a filtrat soundul cum a crezut ca suna bine in piesa .La Hank Marvin de obicei acea o banda ingusta pe medii ,Hendrix cand avea full range cand "crying dying tone " filtrate , gatuite ,supra distorsionate ptr efect ..plus amandoi aveau cabluri lungi si proaste drept care au avut acele sounduri fenomenale . Asa ca nu vad nici o problema cu "tone sucking" la o singura intrare Low-Z . Altceva este cazul unui device din lantzul de efecte care din cauza de proiectare gresita limiteaza /taie din frecvente /coloreaza nedorit .
  14. Ce doresti tu , inregistrare o poti face linistit cu placa de sunet "onboard " . Singura problema ar fi sa faci un cablu "MONO -> STEREO " de fapt pptr doua canale L si R ca sa se auda chitara in casti in centru si nu numai pe una din parti L sau R . Cu intrare Hi-Z nu=i asa o mare problema nu te afecteaza la "tone" la chitara electrica oricum nu prea ai nevoie de "inaltele pierdute " din cauza impedantei mici si oricum va trebui sa tai inaltele in DAW . deoarece de obicei sunt prea multe .Chitara electrica cu sau fara distors se pune intre 100-5000 Hz ce apoi tai intre 150-2500 Hz ..deci cum se vede nu prea ai probleme cu inalte pierdute ci chiar sunt prea multe .Ptr o simulare de acustica se poate regla intre 150-7000Hz ptr un strumming "cetzos ' ,de fundal dar altunde nu prea ai nevoie de inalte peste aprox 3000 Hz si astea sunt reduse la capat . Ce ar fi necesar ca sa poti canta solouri "fluid " mai usor ar fi un " Compresor de dinamica " si eventual un "Distors/Overdrive " restul efectelor le faci i in DAW .. O placa de sunet dedicata cu diferite reglaje si cu efecte ( mai ales compresorul pe intrare ) este mai OK din punct de vedere al "protectiei" in "limitarea automata " ptr semnalull de intrare ce astfel greu il duci in distorsiune al A/D-ului prin "depasire ".De obicei placile onboard nu au limitatorul ( cel putin eu cate am avut cele onboard ytrebuia sa am grije la reglat nivelul de intrare ca sa nu ajung la "depasire ' caci altfel apare depasirea limitei de lucru al convertorului A/D"...pacanituri ce nu se pot "scoate ' pe inregistrare ." Deci cu placa onboard grije la reglajul nivelului de intrare . Altceva sunt "interfete" ptr chitara pe USB micute foarte OK ..doa ca nu cred ca sunt Stereo , dar stereo poti intra in placa onboard cu un viitor procesor cuiesire stereo ca sa utilizezi efectele "spatiale " ale procesorului ...dar poate sunt si stere ( dual in ) vezi aici : https://www.google.ro/search?q=usb+guitar+interface&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi96YC93fLTAhVDJ5oKHckpDAkQ_AUICigB&biw=1024&bih=646
  15. Perfect . Dar totusi mai scriu ptr altii care in viitor pot avea probleme asemanatoare . Se poate verifica si in schema electrica ,, acolo ar trebuie sa scrie ceva ..daca nu V si A atunci un cod de fabricatie .ca sa identifici componenta .. La majoritatea amplificatoarelor se gasesc schemele pe net ..cu GOOGLE ....." XYZ amplifier schematics " . Ma bate gandul ca ptr far de motor sau masina pentru pozitia "lanterna " se utilizeaza beculetz de aprox 5W .ce poate are un consum cam marisor pentru un bec de control .Sa verifici dupa scema sa vezi daca nu ar fi necesar alt bec cu aceleasi dimensiuni fizice dar cu consum mai mic (Wattaj mai mic ). Pe langa acest aspect poate sa se foloseasca bec cu tensiune de lucru mai mare de ex 12V sau 24V ca filamentul doar sa "licaie " ca ptr control nu ai nevoie de "farul de la Constantza "..plus unele nu trebuie sa produca caldura mare daca sunt in montura din plastic . Unele amplifuri au bec de control "Neon "..( in postul anterior am scris GRESIT "HALOGEN " !! scuze ) adica bec tip "Glimm" .acesteaa au consum mic chiar sub 1 W nu produc caldura mare astfel se pot monta in interiorul comutatoarelor din plastic http://www.ebay.ca/itm/Glimmlampe-mit-Linse-230V-E10-fur-Kontrollleuchte-NEU-/232113058327?hash=item360b043217:g:sTwAAOSwe7BWxjOv Amplif pe tuburi are traf cu infasurari pentru filamentul tuburilor de obicei nu conteaza consumul unui bec de control , dar este bine sa verifici ce bec a fost acolo ..