www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

apocapsile

Veteran
  • Posts

    760
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    54

Everything posted by apocapsile

  1. E foarte faină, îl va face fericit pe viitorul proprietar! Una dintre cele mai mișto chitare pe care le-am avut!
  2. Se vede uzura în imagini, pe lamele, în rest super ok.
  3. Stare excelentă estetic/funcțional, un tuner foarte mișto.
  4. Stare foarte ok, semne de uzură minimale, merge perfect.
  5. Pachet full, stare impecabilă.
  6. Perfect estetic și funcțional. Răruță și drăguță!
  7. Stare excelentă, ambalaj original și accesorii. Extrem de capabilă și dubioasă, așa cum trebuie să fie.
  8. Stare excelentă, un TS foarte versatil și de bună calitate.
  9. Stare excelentă, cutie completă cu alimentator. Se poate trimite în țară. Cam cel mai mișto și versatil EQ non parametric pe care-l poți lua. Nu colorează tonul, nu aduce zgomot, are ieșire stereo deci poate fi folosit și ca splitter de semnal.
  10. Se mărită un V din 2005, făcut în Coreea de Sud la fabrica Unsung (calitate Samick). Lemne bune, manoperă excelentă. Are doar 3 kilograme, dar sună "greu" și pe lângă metale, cu dozele upgradate la Gibson 496R/500T, rupe la metale, dar face totodată niște cleanuri excelente și livrează și pe zona blues-rock fără probleme. E servisată, dozele au fost schimbate cu cele Gibson menționate, bridge-ul TOM cu unul Gotoh Japan și vine într-un hardcase zvelt Gibson. Semnele de uzură sunt absolut minore, e în stare excelentă! Vine cu un set nou de 11, setată în acordaj C Standard, pot fi folosite coardele lejer și pentru D sau E/Eb. - Corp: Mahon - Gât: Mahon - Prăguș: 43.4mm - Gât: Slim medium - Doze: Gibson 500T & Gibson 496R - Bridge: Gotoh Japan - Cheițe: Grover - Greutate: 3080g - cu hard case Gibson Topor de calitate, are prezență și sustain cât cuprinde. Eu nu mă împac cu forma, dar mi-am făcut ceva inimă rea fiindcă e o chitară excelentă și aparte. Se poate trimite în țară, bine ambalată cu plata în avans (discutăm pe pm ce și cum). Nu vreau schimburi, am de toate.
  11. De vreme ce tot este V day astăzi (LMA tuturor Valentinilor/Valentinelor!), am zis să o sărbătoresc cum se cuvine: Epiphone Goth ’58 Flying V 2005 - Made in Korea. Veche dar ca nouă, doze Gibson 496R/500T și bridge Gotoh. Ușoară la purtat, grea la sunat 😉
  12. Se vinde un set ca nou de string savers pentru strat/tele cu spațierea 52.73mm - 2 1/16" (aia mai îngustă, nu cea vintage lată). Se poate trimite în țară pe cheltuiala voastră. Noi îs 364 de lei (+transport) la Thomann https://www.thomann.de/ro/graph_tech_stringsaver_mex_strat.htm sau 311 (+transport) la muziker https://www.muziker.ro/graphtech-ps-8000-00-string-saver-originals-strat-tele-2-1-16?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA_aGuBhACEiwAly57MefGfD3Lg68ePcV2sVFkOH9l5cE87JNr3fQzHDrhyTJ35RBHCoS2vhoC8p0QAvD_BwE
  13. Versiunea scurtă: PRS CE-3 (24) din 1992, uzuri firești, taste noi, nut din os nou, construcție și echipare superioare CE-urilor contemporane, corp din alder și top full în mod notabil. Gât Wide Thin, quartersawn maple cu tastieră East Indian Rosewood. HFS/VB, electronica originală, cutia originală, hârțoage bara trem, chei, cheiță pentru truss rod. 3.5 kg, echilibrată, ține acordaj, sună demențial. Varianta lungă (săriți jos la poze dacă nu vreți detalii): Cu inima grea, încep curățenia de primăvară cu minunăția asta, destul de rară de PRS din '92. Cred că nu prea are rost să vă explic calitatea materialelor și a construcției, că rezonează de numa' și are un atac și niște armonice fantastice. Construită în vechiul lor atelier din Annapolis, înainte să se mute în Maryland. Modelul era numit pe atunci PRS Classic Electric 3 (CE-3), devenit ulterior CE-24 și trecut printr-o serie de transformări în timp. Spre deosebire de modelele "Bolt-On" de acum, are corpul din alder, nu mahon, iar topul din arțar este întreg, exact ca la seria Custom - și mult mai frumos după părerea mea decât ce vezi zilele astea pe CE-urile contemporane, care au topul dealtfel mai subțire. Gât din arțar quartersawn tăiat în forma Wide Thin, scara 25" ca majoritatea PRS-urilor. O altă chestie care o deosebește de modelele de acum este bridge-ul MIL-COM care echipa PRS-urile până prin 1994/95, tăiat din oțel cu blocul de sustain formând aceeași bucată cu placa pe care sunt instalate saddle-urile. Tunerele PRS Phase I își fac și ele treaba foarte bine, iar electronica este cea originală, cu rotary 5-way și perechea de doze Vintage Bass / Hot Fat Scream. Duce orice, de la metale dezacordate până la muzici de relaxare si meditație, iar spliturile sună cum te aștepți de la un PRS, adică extraordinar. Tastele sunt NOI (instalate și bibilite perfect de Vlad, pe aceeași dimensiune și duritate cu cele originale - https://www.instagram.com/atticstringworks/) și beneficiază de un prăguș din os sculptat cu măiestrie tot acolo, de magicianul Vlad. Evident că e setată perfect cu acțiune medie-joasă și ține foarte bine acordajul. Are pe ea un set de Elixir Optiweb 10-46 aproape noi. Se echilibrează perfect indiferent dacă stai jos sau faci prezența în picioare și cântărește vreo 3,5 kilograme. Se simte lejeră și compactă, dar substanțială și rezistentă. Ca uzură, e "player grade" adică are urme firești adunate în cei 32 de ani de existență. A fost foarte cântată (oare de ce?) dar nu abuzată. Nu am mai multe de spus, e o adevărăciune de chitară care a îmbătrânit frumos și poate fi lăsată liniștit și strănepoților. Aveți poze detaliate, dacă vă mai trebuie informații sau alte cele, trageți un mesaj privat. * Vă rog frumos să nu ne pierdem timpul reciproc, fără oferte de schimburi și negocieri, ce găsiți acum și încă la preț semnificativ mai mare sunt niște modele noi cu mult inferioare calitativ și ca dotări sau modele vechi cu uzuri mai mari. ** Se poate trimite în țară după caz, cu plata în avans, discutăm. Calificativele mele de aici cred că vorbesc de la sine. --------------------- Video (este exact ca asta doar că e Vintage Burst nu Cherry Burst): Poze (cred că sunt exhaustive și exagerează cu mult uzurile față de ce observi pe viu):
  14. Din câte am înțeles funcționează și cea din aluminiu la fel de bine, zic unii chiar mai bine. Important e să aibă continuitate pe întreaga suprafață aplicată și apoi să aibă continuitate cu împământarea / ground pe wiring, la fel ca firul care vine de regulă de la bridge pentru a conecta coardele la împământare. Eu la volum normal și chiar tare nu am simțit vreo diferență notabilă pe acasă nici cu amp pe tuburi dat tare, dar bănuiesc că reduce din probleme în general când ești pe scenă sau dacă stai într-o zonă problematică unde prinzi radio Cassablanca la chitară. Cu zgomotul tipic al dozelor single nu te ajută la nimic folia, nici dacă wiring-ul e executat prost. Cu wiring bun eu personal n-am avut probleme și nici n-am văzut îmbunătățiri remarcabile prin casă dacă avea folie sau vopsea specială care conduce electricitatea. 99% din ce probleme am avut vreodată erau de la piese care trebuiau schimbate sau lipituri reci/proaste/greșite.
  15. PRS CE-3 din 1992: *nicio bucată de mahon nu a fost rănită în timpul fabricării lui, e alder. ** trem mil-com, bloc și baseplate tăiate dintr-o bucată
  16. @AddRienyour turn 🙂
  17. Fă o poză să vedem ce și cum ai conectat. Tu zici că interfața e conectată la pc pe... cablu de 3.5mm? If so... no wonder. În mod normal o legi prin usb...
  18. Cred că are dreptate 57, în cazul tău s-ar putea să fie strict de la USB. Da, altceva voiam să zic cu prelungitorul dar nu se aplică nimic dacă problema lui e de la USB.
  19. Mie amplitube, cât l-am probat, mi-a făcut urât pe Windows indiferent de interfață, setări, drivere. E cam Apple-oriented, probabil merge cu anumite configurații și setări de windows decent dar nu degeaba cam toți fac producția pe mac 🙂 Ce a mers ok a fost BIAS sau Neural DSP. De asemenea, dacă prizele sunt pe același circuit, altfel spus dacă mor ambele când tai aceeași siguranță de pe panou, nu te ajută. Mai bine ceva prelungitor mai răsărit cu ieșirile izolate galvanic.
  20. Păi încearcă și căști, cred că în principal pentru alea e făcut iRig. Să te joci pe căști cu efecte din telefon. Văd că au pus ieșire mare pentru amp dar trebuie să vezi documentația lor. Cu laptop și amp în aceleași prize s-ar putea să ai o buclă pe împământare or something de unde necazuri sonore.. Și or zice ei cross platform dar nu prea cred că merge ok dacă laptopul nu e un mac. Mai bine pe tel/tabletă dacă ai iPhone/ipad. Nu prea înțeleg totuși de ce ai scoate iRig într-un amp de bas, de ce nu folosești ampul direct? Are efecte și el parcă.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.