FiveseveN

Veteran
  • Content count

    6,248
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    56
  • Feedback

    100%

FiveseveN last won the day on September 30 2015

FiveseveN had the most liked content!

Community Reputation

2,960 Excellent

About FiveseveN

  • Rank
    Silicon Satan
  • Birthday 08/02/86

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi

Contact Methods

  • Yahoo
    FiveseveNp90
  • Website URL
    http://fiveseven.xonedesign.ro

Other Information

  • Nume
    Mihai Florea
  • Scule
    http://xonedesign.ro/ip/

Recent Profile Visitors

50,590 profile views
  1. IEM pentru bas

    Un lucru important e izolarea: monitoarele trebuie să stea mai bine la capitolul ăsta față de ear buds comerciale. În special dacă se face mulaj personalizat. Basul oricum îl "auzi" prin conducție osoasă, de asta nu poți scăpa decât cu o scenă bine decuplată. Al doilea lucru e că sunetul e la fel indiferent de poziția ta pe scenă. Nu depinde de distanța până la monitor sau cab. Cu atât mai util dacă aveți toți IEM. Un model nu-ți pot recomanda, pot spune doar că am mai compensat din mixer dacă n-a fost "corect" răspunsul în frecvență.
  2. Amp pe mosfeti sau lampi?

    Dacă ai fost vreodată la un concert ai auzit MOSFEȚii. Dacă ai home cinema probabil ai și acasă. Notez că n-ai menționat dacă e liniar sau pentru chitara, și dacă trebuie să distorsioneze intr-un anumit fel.
  3. Poze cu chitarele noastre

    Ăla e un Metal Zone?
  4. Footswitch fender bassbreaker 15w

    1. Nu. Observi lipsa unui jack în care l-ai putea băga? 2. Amplificatorul nu are mai multe canale. Ce ar trebui să comuți cu el? Dacă vorbim de modificări, sky's the limit.
  5. Encoder B10K

    Ăla e potențiometru, nu encoder. Ai magazin de electronice în oraș?
  6. Păi vorba aia, Dacă folosești driverul ASIO (ceea ce trebuie) vor funcționa, culmea, doar ieșirile din interfața ASIO.
  7. Uhm... boxele sunt băgate în ieșirea interfeței, da?
  8. Ibanez Vs. Gibson ( Or Other Brands)

    https://www.thomann.de/ro/kemper_profiling_amplifier_powerhead.htm?ref=search_rslt_kemper_304818_8 600 W în 8 Ohm. Nu mai suntem în 1950 când era dificil de construit/găsit un amplificator de 100 W. Dar chitariștii deseori confundă compresia cu "dinamica". În aceeași ordine de idei, cine cântă pe clean fără compresor?! Dacă nu în pedalier/amp, pe mixer în live sau în studio.
  9. Ibanez PF15ece-TBS-ajutor!!!

    Mă refeream la faptul că distanța mai mare duce la mai mult stres asupra lemnului. Am uitat să mă exprim într-un mod ce-l poate înțelege și bluesmenii:
  10. Ibanez Vs. Gibson ( Or Other Brands)

    Aham, precum consistența și consecvența. Când m-oi apuca să debitez bălării despre muzică, tehnică și cum tre să se cânte un blues, te invit să-mi dai peste nas. Până atunci, baftă cu "argumentele".
  11. Ibanez Vs. Gibson ( Or Other Brands)

    Te contrazici literally de la o propoziție la alta, ca s-o dau și eu pe "englezisme". Iar "argumentul" tău a fost "gura mică, că nu te pricepi". Deci tot din categoria "jignire". De două ori. Și apoi tot matale te plângi... PS: Gusturile nu sunt o justificare. Preferințele sunt doar atât, indiferent că țin de sunet, ergonomie, aspect sau de convingerea că Stratocasterul a fost inventat de Zamolxe și construit de Cristos. Discuții gratuite de genul ăsta apar când confundăm preferințele estetice cu alegeri raționale și facem tot felul de gimnastici logice pentru a le justifica. Adică treaba despre care mă plâng pe aici de 11 ani.
  12. Ibanez PF15ece-TBS-ajutor!!!

    Nu se rupe din cauza asta, dimpotrivă.
  13. Ibanez Vs. Gibson ( Or Other Brands)

    Știu și eu un moș cu o chitară:
  14. Ce chitara sa-mi cumpar?

    Vorbim încă de chitare acustice? Că în primul post omul a zis că asta caută.
  15. MOFO e o platformă ce poate fi construită ca pedală, preamplificator, amplificator de putere, head sau combo. Indiferent de configurație, acestea păstrează o serie de facilități comune: Modul de ton: distorsiunea e produsă de un modul interschimbabil ce definește astfel nivelul și timbrul saturației. Cinci module sunt disponibile acum și altele vor fi dezvoltate ulterior. Control FAT: un filtru trece-sus reglabil care controlează cantitatea de joase înainte de distorsiune, oferind o variație continuă între tonuri moderne sau „grase”. Control de amortizare a etajului de putere: variază impedanța de ieșire a amplificatoarelor de putere, pentru a permite interacțiune mai multă (precum aplificatoarele pe lămpi) sau mai puțină cu difuzoarele. Toate sunt produse la comandă, de către mine desigur, și pot fi personalizate cu diverse opțiuni. Mai jos e o listă cu cele de bază: În varianta de pedală, exemplificată de prototipul prezentat mai jos, controalele sunt: Vol: nivelul semnalului de ieșire Gain: cantitatea de saturație Fat: filtru pre-distorsiune descris anterior Footswitch pt. bypass (cu buffer) Footswitch pt. Mod, ce accesează al doilea mod de funcționare al modulului. În general e un boost de saturație. Trimmer intern de prezență, pentru a regla înaltele în funcție de amplificatorul folosit. Această configurație (cu un modul inclus, la alegere) se vinde la 350 lei. Clip introductiv cu pedala în acțiune: Și o comparație a modulelor disponibile acum: Și niște poze: