• Announcements

    • Cosu

      Noul RGC.ro   21/04/17

      RGC.ro ruleaza acum cea mai noua versiune a Invision Power Board. Versiunea anterioara a Invision Power Board nu mai primeste actualizari de scuritate, acesta fiind motivul principal pentru care am facut upgrade-ul. Functionalitatile cu care sunteti obisnuit ( chatul, sistemul de feedback/rating pentru tranzactii) sunt in continuare functionale dar e posibil ca modul prin care pot fi accesate sa fie usor diferit.   O parte din datele stocate in baza de date trebuie reprocesate si este posbil ca unele informatii sa nu fie imediat disponibile (ratinguri, mesaje private, semnaturi). Reprocesarea va dura aproximativ o zi.   Va rugam sa ne semnalati daca intampinati probleme in a utiliza siteul aici: Cateva modificari/noutati La adaugarea de feedback pentru o tranzactie este necesar sa mentionati un topic. Topicul introduce tastand in casuta aferenta titlul si apo selectand topicul respectiv. In postari se poate folosi caracterul @ urmat de numele unui utilizator pentru a atrage atentia utilizatorului respectiv. In functie de setari, utilizatorul va primi o notificare sau un email. Functia Activity Stream (https://forums.rgc.ro/discover/?do=create) permite crearea de cautari personalizate (topicuri create, postari recente etc).   Va multumim pentru intelegere!   RGC.ro  

crazy-b

Active Members
  • Content count

    88
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    0%

Community Reputation

0 Neutral

About crazy-b

  • Rank
    Membru
  • Birthday 17/07/87

Other Information

  • Scule
    copie les paul(J&D Brothers)
    korg ax1000g
    clasica reghin
    clapa yamaha psr-175

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. eu pana acum il ascultam de 3 ori...prima oara ascultam prima jumatate si apoi o notam...a2-a oara cealalta jumatate...si a3-a oara verificam.... ma gandesc ca e ok si asa....dar na....auzisem de chestia cu retinerea melodiei.....si mi-am dat seama ca m-ar fi ajutat in cazurile in care nu prindeam din prima una dintre masuri...sau note...ma gandesc ca o sa se dezvolte cu timpul....un fel de "reportofon" la mansarda
  2. am citit despre strategii de optimizare atunci cand scriem un dicteu. am dat peste un pdf in care scrie ca e mai eficient sa incercam sa retinem "melodia" si apoi sa trecem notele pe foaie. am auzit si cand eram pe la sc populara de arta chestia asta dar mi se pare f dificil de realizat. ba mai mult cel care a scris chestia respectiva spunea ca in cazul in care un dicteu nu e abordat in felul asta ar fi total lipsit de eficienta...ceva de genul...ca si cum ai invata un solfegiu pe de rost... dicteul se canta de 3 ori nu?sau care e procedura standard?eu folosesc auralia si am inceput de la tempo 40 cu 1,2,4 apoi 8 masuri complicand bineinteles si ritmul si adaugand treapta urmatoare din gama dupa ce precedentele mergeau bine. cu toate astea mi se pare aproape imposibil(la nivelul la care sunt acum) de a asculta "melodia" in prima faza facand abstractie de duratele si treptele care figureaza acolo. intrebarea mea ar fi care e maniera cea mai eficienta de a aborda un dicteu...
  3. m-a pus pe ganduri link-ul dat de cyfer pt aprofundare...nu stiam ca exista atata geometrie in chestia asta....dar e f inteligent prezentata treaba acolo....probabil ca atacul optim e undeva intre...si putina rotatie si o miscare cat mai perpendiculara pe planul in care se misca mana in mod natural... ..... cat despre tipul cu handicapul respectic...m-a lasat masca...daca se poate asa cva inseamna ca se poate orice....
  4. modern e cum arata nenea justin sandercoe in dvd-ul ala cu "beginners...etc" daca il are cineva....se tine oarecum intre buricul degetului aratator si interiorul degetului mare.....aratatorul e "deschis"...am vazut la mai multi ca tin asa si sunt chitaristi respectati....pare-se ca avantajul consta in o mai usoara relaxare a incheieturii si a intregii maini....asa zicea pe dvd....am mai citit in link-urile postate aici si am constatat ca pe site-urile respective se sustine exact contrariul...desi logic...o mana deschisa e mai relaxata....o mana stransa cum tinde sa se inchida daca tii "oldschool" e mai incordata...acu.... ...pe cine sa cred?? aia oldschool e cu aratatorul "inchis"....pana sta intre partea laterala a degetului aratator si interiorul degetului mare..... eu o folosesc pe a2-a...mi se pare ca sta mai bine pana asa, poti face flajeolete si degetele stau "la cutie" si nu ating corzi, butoane, comutator de doze atunci cand strum-uiesti ...etc....doar ca am vazut folosindu-se si prima metoda si am vrut sa vad niste pareri....
  5. pareri pro si contra...metoda oldschool...metoda moderna...avantaje si dezavantaje...eventual...metode hibrid...stiluri la care unul din cele 2 moduri ofera un avantaj....
  6. intr-adevar nu reflecta...dar sunt...ca in orice facultate....vreo 5-10% care intr-adevar isi merita locul de frunte... si vice versa....degeaba esti talentat si ai tehnica la instrument daca tu te prezinti si canti impecabil si solfegiul sau dicteul il pici....conteaza in primul rand sa fii bun dar cand urmatorul pas depinde de o nota....
  7. desi nu sunt din bucuresti si nu am prea multe cunostinte in domeniu pot spune ca o diploma nu te face neaparat profesionist. am si eu de gand sa urmez un conservator dar vreau ca asta sa se intample dupa ce acumulez un oarecare volum de cunostinte/experienta scenica/cantat cu formatie, sa vina ca o desavarsire a studiilor muzicale. sectia de jazz si muzica usoara de la unmb ma atrage cel mai mult pt ca se potriveste cel mai mult cu latura pe care doresc eu sa o descopar intr-un final. un viitor muzician "average"(absolvent de liceu de muzica) in momentul in care promoveaza examenul de bacalaureat si se indreapta spre o facultate are deja ceva ani in spate si de asta mi se pare aiurea sa te duci la conservator "ca sa mai prinzi ceva si de acolo" in contextul in care tu nu ai un liceu de specialitate. nu incurajez nici atitudinile unor profesori care sustin ca daca nu le-ai facut la timpul lor nu o sa le mai faci niciodata cum trebuie si nu vei mai canta niciodata la nivel profesionist. parerea mea e ca depinde la ce raportezi...dar cine pune problema cum o pun profesorii care il iau pe nu in brate se raporteaza la niste standarde pe care probabil nici ei nu le-au atins.... nimeni nu se jeneaza sa iti dea o diploma, ba chiar vei primi si felicitari pt ca probabil...pasionat fiind vei depune mai mult efort decat odraslele de muzicieni aterizate pe acolo carora li se rupe de fenomen....insa atata vreme cat te arunci direct in apa adanca nu o sa faci nimic cu diploma aia.... in ziua de azi nivelul e scazut...de asta daca iti place munceste si ridica-te...dupa ce te pui bine la punct cu instrumentul....canti o vreme pe unde gasesti "post"...mai castigi experienta...gandeste-te cu cate auditii in picioare vin aia din liceul de muzica....chiar daca e vorba de un nivel ideal tu incearca sa ajungi cat mai aproape de el...nu conteaza ca in facultate is verze....tu iti impui un ritm care sa te aduca cat mai repede acolo unde iti doresti.... mai ia eventual ceva ore....din cand in cand....grosul oricum il muncesti tu.....si dupa cativa ani te poti duce frumos la unmb si sa te tii de treaba mai departe.....cred ca pt asta este un conservator...pt a ii cizela pe cei care deja au ajuns la un nivel/pt a-i perfectiona pe profesionisti.....nu pt a invata sa canti propriu-zis.... spor si multa bafta
  8. asta e mai mult filozofica...la urma urmei....conteaza cum blochezi....indiferent care ar fi...starea asa zis initiala....de asta mi-am si propus sa blochez cat mai eficient...pt ca pe o statie "de apartament" e insesizabil dar cum maresti volumul sau treci la o statie mai puternica...banuiesc ca e mult mai suparator.... chestia cu mana care tine pana mi se pare aproape imposibila...mai ales la pasaje de strumming...mai blochez si cu pana cand folosesc corzi libere...si pasaje...sa zic melodice....si pana merge in sus deci nu pot bloca cu interiorul palmei....dar cand e bataie de armonie cum sa blochezi cu mana dreapta?
  9. gustul meu tinde spre un sound cat mai curat...daca eviti corzile suna mai curat ca nu e chunk-ul ala....ce da o tenta de funk....dar e pericolul sa le atingi pe cele libere....sau sa intre in rezonanta.... daca le blochezi suna curat dar totodata mai percusiv.....sper sa ma pot hotari.... cautam insa niste sfaturi, indrumari....si probabil...maniere avizate...daca la ch electrica exista asa ceva... de aia dintr-un punct de vedere imi place mai mult pianul/instrumentele cu clape...acolo nu ai treaba cu asa ceva....
  10. problema mai mare e la corzile de deasupra....cele de dedesubt sunt oprite oarecum implicit.....degetul 1 oricum sta acolo....schimband putin unghiul reuseste sa si opreasca corzile cu un drum..... chestia cu degetul mare mi se pare si mie cea mai ok...cel putin la acordurile din prima pozitie ce necesita oprirea corzii 6 sau 6 si 5....desi nu imi place sa folosesc thumb-ul...o consider oarecum o exceptie....ceva de genul degetul mare pe clape negre la pian... m-am inspirat din video-ul lui frusciante...el zicea ca indiferent de intervalul cantat...sau numarul de sunete din acordul x....e cel mai bine sa faci strumming pe toate cele 6 coarde si cele nedorite sa le opresti....printr-o metoda sau alta....de asta am si pus intrebarea....pt ca mi se pare inutil sa "eviti" corzile nedorite...mai devreme sau mai tarziu tot intra in rezonanta si murdaresc acordul....sau daca nu intra le atingi...nu stiu daca se poate dezvolta o asemenea precizie incat sa dai doar pe primele 4 coarde...sau pe cele 3 "din mijloc".... acum sunt pareri si pareri...am vazut in unele metode ca in cazul in care in cifrajul acordului nu apar acele x-uri coarda trebuie evitata si nu "dampen-ita".... e ok de exemplu daca la un G pe coardele 4,3,2 prinzi notele cu degetele 3,2,1....si cu 1 opresti coarda de dedesubt si cu 4 le opresti pe cele de deasupra?
  11. care e cel mai chitaristic mod de a bloca corzile nedorite dintr-un acord gen D(xx0232) sau Dm(xx0231)? nu doar pentru a evita notele care nu fac parte din acord sau rasturnarile neplacute ci si pt a elimina o eventuala rezonanta? dar cand vine vorba de un acord cantat pe corzile din "mijloc"? sa zicem un G in stare directa luat pe corzile 4,3,2 sau ceva similar....
  12. felicitari autorului si sa speram ca aparitia va constitui un imbold pt scoala romaneasca de ch electrica.... am luat-o miercuri si pot sa zic ca e foarte bine scoasa. imi plac mai ales sfaturile de la sfarsit. modurile au fost abordate putin diferit fata de ce stiam eu dar daca asa e mai corect si mai simplu atunci imi voi corecta cunostintele. bravo inca odata!
  13. da varianta asta e mai plauzibila vad ca are ce are matematica cu muzica. nu am avut ocazia sa il vad decat cu banica dar am auzit ca e f bun. ieri l-am vazut pe tvr cultural cu platonicul. am ramas cu gura cascata cat e de versatil omul ala....si m-am intrebat cam cati ani i-a luat sa ajunga la nivelul ala citisem pe un blog ca inca din armata isi uimea camarazii cu mici reprezentatii pe la unitate.
  14. cati ani are nicu patoi? am cautat peste tot si nu am gasit nici un "bio"...
  15. pentru electrica. nu cred ca au relevanta intrebarile tale. eu am pus intrebarea sperand ca vei intelege ca doresc sa aflu cum se poate schimba sound-ul din atacul mainii. de acolo porneste totul. daca schimbi statia si pana evident ca se schimba si sound-ul. e de ajuns sa umbli la egalizator sau la selectorul de doze si deja suna cu totul altfel. pe orice amplificator si cu orice doze ai canta un crescendo tot se aude. intr-o masura mai mica sau mare...calitativ...dar problema era de ordin "tehnic"...nu tehnic.... accentele suparatoare se refera la "fluctuatia" sunetului atunci cand incerci sa cresti intensitatea notelor si sunetele nu mai sunt egale. e ca si cum incerci sa canti ceva mai repede decat poti...incepe sa plescaie na...cum sa zic....