Mr Vintage

Veteran
  • Content count

    524
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Feedback

    100%

Mr Vintage last won the day on March 10

Mr Vintage had the most liked content!

Community Reputation

936 Excellent

1 Follower

About Mr Vintage

  • Rank
    Veteran

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Other Information

  • Scule
    Ibanez Prestige S 5470 ex Cristi Gram (DiMarzio D-Sonic/ bridge, DiMarzio Air Norton/ neck), Ibanez UV 70 P, Ibanez Prestige RG 2560 ZEX (DiMarzio AT-1, 2xDiMarzio Cruiser), Ibanez RGR 456 M w/t Edge tremolo, Yamaha Pacifica 120 S (DiMarzio Gravity Storm set, JinHo Locking tuning pegs), Seagull Entourage Rustic QI, Aria World Cup 2010 Travel Guitar (Kluson Locking tuning pegs, Seymour Duncan JB Jr.).
    Pedalboard: Palmer Pedalbay 60, Lehle DC Filter, Lehle Parallel M, Lehle Sunday Driver SW, HardWire HT-2, Ibanez Big Mini Tuner, Mooer @Wah, Bespeco VM 14, Boss CS3, Ibanez Mini Tube Screamer, HardWire SC Valve Distortion, EBS Metal Drive, HardWire CR-7, Ibanez Chorus Mini, EHX Small Stone, Seymour Duncan Twin Tube Mayhem, TC Electronic Mini Flashback, Greenhouse Retro Sky, TC Electronic Mini Hall of Fame, Indefinite Pitch Buffer, Pete Cornish SS-2 clone (HGE Contraptions), Pete Cornish G-2 clone (HGE Contraptions), Dan Armstrong Blue Clipper clone (HGE Contraptions), Rocktron MicroHush Pedal. Donner Pedalboard Mini; Powered by 2 x FAME DCT-200, 1 x Budagov Jericho III; Boss GT 100.
    Amplification: Vox Night Train, Vox NT 112 cabinet; Fender Acoustasonic 100 Combo; Yamaha THR 100 H; Power Attenuator 15>1 Indefinite Pitch. Boss Katana Mini, Budagov 5;
    Cables: 2 x Elixir, 2 x Klotz Titanium. Patch cables: Ibanez PSC, EBS Flat. Power cables: Evidence The Source.
    Power conditioner: Samson Powerbrite PB 10.
    Picks: Dunlop Jazz III Ultex 2.0, Dunlop Primetone John Petrucci, Chicken Picks Shredder, Chicken Picks Badazz.
    Strings: Thomastik-Infeld Power Brights 0,09-0,46; Thomastik-Infeld Plectrum AC 111 (0,11-0,50), La Bella Vapor Shield 0,10-0,46, D'Orazio 0,10-0,46.
  1. Intrebare despre model chitara electrica

    Acțiunea chitarei se reglează şi nu prea are legătură cu modelul, iar dozele se schimbă. Nemaivorbind că, dacă e prea joasă, acțiunea poate pune alte probleme (nu ştiu dacă ai remarcat că toate cele 6 corzi vibrează, deci au nevoie de puțin loc).
  2. Vând Pedală BOSS - GT-10B

    Vezi că ai postat greșit. Mica publicitate e în altă parte.
  3. Tehnologia nu inseamna civilizatie

    Vreau să spun că ar trebui să fiu de-a dreptul sifilitic ca, dintre atâtea locuri minunate şi civilizate de pe glob, pentru care nu-mi va fi de ajuns o viață să le văd, să aleg să conduc taman acolo.
  4. Tehnologia nu inseamna civilizatie

    Garantat că, la cât sunt de civilizați nepalezii, nu au nevoie nici de semafor, nici de interdicția claxonatului, ca să claxoneze în voie. De altminteri, fără claxonat nu prea se poate circula prin partea aia de lume...
  5. Emg Hz H4 Vs Chinezarie Fleor

    Sper că nu veți pretinde că nici Gelvin nu ştie ce spune şi că vinde ulei de şarpe..
  6. Emg Hz H4 Vs Chinezarie Fleor

    Cred că nu ți-a scăpat amănuntul că tehnicile de înfăşurare, care există (în pofida negației tale vehemente) asigură tocmai spirele în plus, de care vorbeai. După cum e evident că poți înfăşura mai strâns sau mai larg, intenționat sau din întâmplare. Ceea ce, repet (chestie de bun-simț) face ca doze cu magneți şi sârmă identică să sune complet diferit. Atâta tot.
  7. Emg Hz H4 Vs Chinezarie Fleor

    Ce zici tu e teorie curată, dar, din păcate, cu unele mici clivaje. Neîndoielnic că, la blană, costul materialelor dintr-o doză e pe acolo. Deşi există şi doze care folosesc materiale scumpe: crezi că formvar-ul ăla NOS cu care lucrează Lundgren costă fix cât lița chinezească din bazar? Atenție, nu zic nici că formvar-ul ăla e chiar din 1950 toamna, nici că e neapărat mai bun. Aici vorbim doar de costuri. Te asigur că Lundgren plăteşte considerabil mai mult decât Fleor. Apoi mai uiți un mic detaliu: costul forței de muncă şi taxele. Muuuuult mai mari în SUA, Germania sau Suedia decât în China. Deci nu, nu ai, de fapt, deloc dreptate. "Aceeaşi" doză (ca materiale) costă 2-3 dolari în China şi 20-30 în Occident. Iar dacă adaugi şi factorul economic al scalei (chinezii vând milioane de doze, DiM doar câteva zeci de mii), ajungi cu chinezăria pe la 25 de dolari şi cu chestia adevărată pe la vreo 50-60. Restul până la 100, corect, e brandul. Care brand nu e doar ce spui tu (şi anume, certitudinea unor caracteristici anunțate). O doză nu înseamnă numai materiale, ci şi tehnica de înfăşurare. Două doze cu magneți identici şi sârme identice, dar înfăşurate diferit, vor suna complet diferit. Ei bine, fie că sunt înfăşurate manual sau cu o maşină, cu cât tehnica de înfăşurare e mai complicată, cu atât doza va fi mai scumpă. Am mari îndoieli că amicii chinezi sunt atât de scrupuloşi cu înfăşurările. Repet: nu vorbim dacă e chiar nevoie de o înfăşurare complicată pentru ca doza să sune bine, vorbim doar de costuri. Nu în ultimul rând, problema cu chinezăriile nu e că nu ştiu ce caracteristici să afişeze. Am măsurat odată DC-ul unor doze chinezeşti dintr-o Stagg Strat, care anunța foarte clar DC-ul dozelor. NICI UNA dintre cele trei doze nu se apropia măcar de valorile anunțate. În rest, tot ce spui e adevărat. Probabil că nu fac diferența, ascultând o chitară, între o DiM şi o SD similare. Dar te asigur că fac cu uşurință diferența între o doză bună şi una proastă. Iar asta e tot ce contează.
  8. Poate nişte bongos mici... Am văzut unele cât o cănuță, la Senia.
  9. Gibson Bankruptcy

    Eu nu vorbeam de salarii şi de politicile lor în raport cu angajații. Spuneam doar că, într-o logică economică oarecare, nu asta a provocat falimentul. Ci produsele îmbătrânite, care nu se adresează nici marii mase de instrumentişti (în special amatori), nici virtuozilor. Dintre amatori, sunt unii care ar cumpăra, în amintirea lui Page, pe care-l ascultau în tinerețe, un LP de 1500 de euro. Dar atât. Câți amatori îşi cumpără 5 Gibsonuri? Nici pe mine nu mă tulbură problemele cu inovația ale lui Gibson, o marcă şi nişte chitare care (exceptând SG) nu mi-au plăcut nici când credeam că tot ce zboară se mănâncă.
  10. Gibson Bankruptcy

    Ai perfectă dreptate, cu mai mult timp în urmă am spus acelaşi lucru: brandul nu va da faliment, se va vinde şi va continua. Fără legătură cu vechiul Gibson. Ca şi Fender, de altfel. Din păcate, chitare nu mai fac de mult. Nostalgie, cât cuprinde. Hai să nu mai vorbim de costuri şi salarii. Ce, am uitat că Gibson are un brand ieftin, lucrat în Extremul Orient, care vinde destul de mult şi compensează cheltuielile salariale mari din SUA? Epiphone nu e tot Gibson? Problema e strategia mărcii, care din 1952 încoace a investit zero cenți în inovație, ba chiar a ucis inovația, când a avut-o în mâini. Să nu uităm că Gibson a cumpărat Kramer, cea mai inovativă marcă la începutul anilor '80: a cumpărat-o şi a omorât-o. Apoi a cumpărat Valley Arts, una dintre cele mai respectate firme boutique: a cumpărat-o şi a omorât-o. Steinberger de-abia a scăpat de parteneriatul cu Gibson, altfel dispărea şi el de pe piață. Oamenii vor să vândă în 2018 tot Chevrolet Bel Air din 1956. Nu pot fi împiedicați. Până acum le-a mers.
  11. Gibson Bankruptcy

    O mare parte din companiile care fac modele de tip LP au rezolvat unele dintre problemele enunțate, de la unghiul headstock-ului la dunga superioară şi de la joint la electronica fistichie. Deci de model şi de design e vorba, nu de brand. ESP-urile (cele adevărate) sunt la fel de scumpe ca un Gibson Custom Shop, iar LTD-urile mai pricopsite costă cât un Gibson obişnuit. Stratocaster-ul e o chitară mult mai deştept concepută, de-aia instrumentele actuale sunt, într-un fel sau altul, Superstrat-uri, nu SuperLP-uri. Repet, asta nu are de-a face cu faptul că Gibson are mulți fani şi mulți mari chitarişti cântă pe LP.
  12. vând Marshall Code 25

    E categoric Marshall Code 25. Dacă ai ochi buni, pe poză, în colțul din dreapta-sus, scrie. Lângă jack.
  13. Gibson Bankruptcy

    Unghiul greşit al headstock-ului, care face ca gâtul de Gibson să se rupă mult mai des decât cel de Fender sau Ibanez, şi care face ca sol-ul să se dezacordeze frecvent (asta se rezolvă cu locking tuners, e drept), joint-ul absolut de porc, muchia superioară a corpului, care îți face dungă pe antebraț, şi răspunsul "leneş" al dozelor, din cauza construcției "cu capac" de arțar a corpului de mahon. Nota bene: n-am spus nici o secundă că ar fi o chitară proastă, lipsită de fani sau pe care nu ar cânta mari chitarişti. Am spus doar că, din punct de vedere constructiv, e la fel de actuală ca un Porsche 356.
  14. Gibson Bankruptcy

    Iubitorii de LP nu mai sunt atât de mulți încât să asigure rentabilitatea companiei. Şi dacă ar fi lucrat mai bine, LP ar rămâne o chitară primitivă, cu probleme structurale irezolvabile şi, câteodată, nefolosibilă în anumite contexte muzicale recente.
  15. Gibson Bankruptcy

    Gibson nu mai face chitare de cel puțin 30 de ani. Vinde nostalgie. 90% din clientela Gibson e formată din tipi de 40-60 de ani, care când aveau 15 ani visau la un Les Paul sau Flying V, n-au făcut muzică, iar când au făcut bani şi-au luat chitara la care visau în tinerețe. Nu poți rezista pe piață la nesfârşit cu design din 1952, 1958 şi 1961.