www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/24/19 in all areas

  1. Chitara a stralucit pe scena la propriu si figurat in mainile unui chitarist de exceptie, Alex Gavril #Oaie in deschiderea concertului Bon Jovi din Bucuresti. Sunt bucuros de fiecare data cand instrumentele construite de mine isi gasesc "sufletul pereche".
    4 points
  2. I-l cumpăr eu dacă nu-i mai trebuie, bine?
    3 points
  3. Salutare, am terminat o noua chitara... construita integral de mana. Dozele sunt Gibson BB3 / BB2, corp si neck din mahon, fretboard din abanos cu insertii din scoica naturala. Lacul este nitrocelulozic cu metal flake, chitara cantareste 3.7kg. Pentru intrebari, va stau la dispozitie. Multumesc
    2 points
  4. D'angelico Premier Doublecut https://www.thomann.de/gb/dangelico_premier_dc_champagne.htm Upgrades: doze GFS Retrotron (70's Rickenbacker feel) si capacele de la potentiometre transparente . Set-up facut de Augustin (intonatie, fret dressing & leveling, nut tusq) Exceptand stiluri foarte agresive chitara se preteaza cam la orice fiind foarte versatila, mint condition, din primele serii care aveau QC-ul in US. Vine cu husa D'angelico foarte strasnica si dozele originale
    1 point
  5. 1 point
  6. Un " head " cu un singur dif scoate o putere "acustica = "P" Acelasi " head " cu doua difuri scoate o putere "acustica = "P + 3dB" cea ce suna de parca ai avea puterea electrica dublata ( puterea electrica debitata de amplif in difuzor ) Acelasi " head " cu 4 difuri ai +6 dB Acelasi " head " cu 8 difuri ( double stack ) ai +9dB ce se aude dublu de tare ( putere acustica dubla ) Pus 1 dif aduce doar + 3dB ce nu se aude dublu de tare dar se simte acustic mai ales castigul in joase . Ptr scena este indicat un amplif de 100W cu macar doua difuri bune ( difuri cu SPL mare 100 dB/1m/1W dar sunt si difuri cu 110 dB/1m/1W ). Un difuzor cu +10dB SPL produce putere acustica dubla fata de unul cu SPL cu -10dB mai scazut . Si " viceversa " . Un difuzor cu -10dB SPL produce putere acustica jumatate fata de unul cu SPL cu +-10dB mai mare . Aceste ultimele date trebuie studiate ptr cazul in care cumperi un head apoi trebuie sa adaptezi niste difuri sau o anumita boxa cu cine stie ce difuri . In sala de repetitii de multe ori 100W nu se aude ..din cauza reflexiilor de pe pereti ce anuleaza /diminueaza undele sonore ce ajung in antifaza ...zgomotul e un fel de vacarm si abea auzi chitara in schimb toba bubuie ..hehe . Trebuie bine antifonata sala , suna cam nasol dar macar este inteligibil . Alta problema ar fi cu " efectele " ... un distors , un chorus , un delay ... (.un wah-wah deja este in plus dar daca este necesar ptr o piesa musai carat ) De schimbat in timpul catatului ai de obicei numai nivelul distorsului ,...ideal este sa ai un distors cu gain-ul reglabil cu care poti regla nivelul de distors .La distorsuri mai OK poti sa reglezi nivelul de distors regland volumul chitarei Chorus si delay se regleaza usor doar ptr a " umple " soundul si ptr a creste otzara sustain-ul , cand canti nici nu se observa doar can opresti o nota se aude ca ai delay , deci daca nu canti un solo cu delay exagerat " cu repetitie " ca si Brian May nu ai ce sa umbli cateodata un concert intreg . Wah-Wah setezi pe loc nu este o filosofie .il cuplezi si decuplezi cand este cazul .. Restul il faci din volumul si reglajul de ton al chitarei si sau cu schimbatul dozelor neck / bridge .. Nu prea ai timp ce canti si nici nu prea este nevoie de multe schimbari la sa zicem 95 % din piesele muzicale . Cu o instalatie scumpa si super profi se poate sa utilizezi multe efecte speciale ( daca este nevoie ) chiar in timpul cantatului ca sa redai efetele de studio dar acest lucru este cam costisitoare si nu prea are rost la inceput ptr o trupa de amatori . Urmareste pe youtube concerte live ...dar ! din cele inregistrate de amatori ( adica nu cele oficiale care de obicei sunt remixate in studio ) vei vedea cam cum suna si canta fata de inregistrarea din studio . Sa nu uit Amplif cu efecte incorporate ? Peste un an poate ai nevoie de alt amplif ...unul cu tuburi ..unul de 300W...cu alte difuri ce suna si mai si carei au soundul acela etc etc ...poate o sa vrei preamp analogic , distors analogic , delay analogic ... Deci efectele raman in ampliful vechi ..nu o sa mai cari si acel amplif doar ptr efecte .( poate il folosesti doar la sala )..deci eu cred ca nu este o rezolvare OK cu efectele in amplif . . Un procesor Zoom de ex sau Digitech ...sau chiar unele Behringer din seriile noi ..la maxim 100Euro sau mai ieftin unul second hand si ai cam tot ce este util le folosesti cu ce amplif vrei. Amplif Multimedia 5.1 nu cred ca este OK ptr repetitii sau concert . Unele sunt de putere prea mica , daca ar fi unul de putere mare este poate mai complicat de transportat decat un amplif de chitara . A nu se lua de " adevarat " puterea inscriptionata pe aceste amplifuri Multimedia 5.1 multe au puteri " fanteziste " si sunt ptr jocuri electronice sau vizionare auditie TV/filme unele nu sunt OK nici ptr ascultat /redat muzica ... bineinteles cele super scumpe unele sunt mai OK dar precis nu ptr chitara . In primul rand nu au difuzore ptr chitara .La sistemele 5.1 difurile ptr " medii " sunt de obicei de diametru mic adica de randament mic , chiar daca rezista bobina la wattaj reda cu multe pierderi putera acustica ( au eficacitate redusa /randament mic ) . Dubland numarul difiuzoarelor ai castig +3dB ...cea ce inseamna efectul dublarii membranei ..a suprafetei rediante . In cazul difurilor mici este o " scadere " a suprafetei radiante si ca urmare scaderea puteri acustice radiate . De aici se poate trage concluzia : chiar daca " motorul " ( magnet -bobina mobila a difului ) poate Wattajul din cauza dimensiuni reduse a suprafetei radiante nu se aude tare ..daca dai volum mai mare din amplif se pot arde aceste difuri ... Iata o mostra de repetitii ..100W cu 2x12" la chitara , distors si dellay ..delay-ul se observa doar cand opresc un ton altfel doar "umple ". Orga era pe ampliful de voci , basul tot un amplif de aprox 100W.Se vede cum mai dau volum dar nu prea crestea din cauza reflexiilor .
    1 point
  7. Urme normale de uzura. Constructie extrem de solida, practic indestructibila, sunetul la fel. Noise gate integrat si comutator pentru modelarea semnalului. O pedala extrem de versatila si agresiva. Pret usor negociabil, transportul nu este inclus. Pentru alte detalii PM.
    1 point
  8. Urme normale de uzura. Partea superioara a fost taiata de posesorul anterior pentru a face pedala mai pedalboard-friendly (si chiar este). Pret usor negociabil, transportul nu este inclus. Pentru alte detalii PM.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.