www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16/03/18 in all areas

  1. 2 points
    Modelul Corona 70, Green Label - in 2008 era linia de top de la Fret-King Eu am cumparat chitara in 2008 din Anglia, chiar de la Trev Wilkinson (tipul din video - link producator). Este model custom build, fiindca are setup HSH, tipic modelului Corona 80. Pretul de lista era 1800 de lire sterline, eu am reusit sa o iau cu reducere fiindca se cunostea de mult timp cu proful meu de chitara, Malcolm Little. Chitara ii semnata de Trev, iar husa de profu' meu. Anyway, eu am trecut chitara asta prin sute de cantari de-a lungul anilor, iar acum 7 luni am retastat-o pentru prima oara. Este o chitara foarte bine construita si foarte versatila, HSH (Wilkinson coils), Push-Push - Split coil, iar sistemul de tremolo (Wilkinson) lucreaza excelent si sta foarte bine acordata. Cheitele sunt Gotoh. Vine cu o husa foarte faina. Mai jos ai niste poze. Numai bine! Pret:850 euro
  2. 1 point
    Vand pedala Tube Screamer Custom Made - For the love of guitar. Pedala reproduce faimosul Ts808. Are 3 potentiometre: Gain-Level-Tone. Are nevoie de alimentare 9V. Plus led rosu on/off. Predare personala in Rm.Valcea si Bucuresti. Expediez si in tara.
  3. 1 point
    Un overdrive foarte bun, cu doua moduri (Crunch si Lead) care pot fi setate separat sau sa ciclezi intre ele. Efectul este in stare buna, avand cateva mici "ciupeli":
  4. 1 point
    Fender Deluxe Reverb Silverface 1976 modificat AB763 blackface, reconditionat – transformator 230V Classic Tone, Mallory/Sprague Atom caps., difuzor Weber Vintage Series (inclus si difuzorul original), lampi vintage 2 x 6V6 GT RCA , 12 AX7 Telefunken, 12AT7 Mullard.
  5. 1 point
    De vanzare un procesor de chitara (analog!) Boss GT3, in stare absolut impecabila, fara zgarieturi, loviri, etc...Este una dintre cele mai bune procesoare de chitara, alaturi de Boss GT5, cu drive analog si cu toate posibilele efecte profesionale (harmony pitch shifter programabil). Probabil nu exista prea multe in starea aceasta, de aceea pretul nu este discutabil. Vine cu alimentatorul original in stare noua. Dau si CD cu program de editare PC, si cele mai bune tonuri adunate din toata lumea (cateva sute de tonuri).
  6. 1 point
    Am achizitionat aceasta chitara acum 3 luni. Pretul este cu 91 RON mai mic fata de o chitara noua de acelasi model. Tastele chitarei nu erau bine polisate, prin urmare corzile se frecau de acestea, asa ca le-am slefuit cu smirghel pana la grit 7000; Am uns tastiera cu un ulei pentru protectie, din fabrica venind fara nicio ingrijire de acest fel. Schimb cu o electro-acustica pana in 500 de lei + diferenta din partea mea.
  7. 1 point
    Blackstar HT Club 50 50W 2xECC83, 2xEL34 2 canale(clean-drive) si fiecare canal cu doua posibilitati de ton(vintage si modern) Bucla de efecte(send-return) cu booster si reducer(+4db si -10db) Footswitch inclus in pret - doua butoane(canal si reverb) Reverb cu switcher in spate(light/dark) Blackstar HT Venue 112 - Cabinet un difuzor Celestion de 12 - 80w 16 ohm - mono Pachetul complet include: head Blackstar HT Club 50, cabinet Blackstar HV Venue 112, cablu alimentare, cablu speaker, footswitch amplificator. Amplificatorul are foarte multe oportunitati de ton si chiar suna de rupe, in gama lui de pret. Eu l-am folosit in tot felul de genuri si nu m-a dezamagit niciodata, chiar daca pedalierul continea in mare parte, doar un delay. A fost intretinut, curatat si de curand a facut si o vizita la un electrician pt controlul de siguranta. A fost transportat cu atentie si folosit doar in medii inchise, cu temperatura si umiditate controlata. Predare personala in Rm.Valcea. Transportul in tara urmeaza sa fie hotarat de cumparator. Fotografii reale, mai jos.
  8. 1 point
    Efectul functioneaza perfect, dar nu arata foarte bine. Schimb cu Boss OS-2.
  9. 1 point
    Mno, mai bine iau un Brian May Red Super, cam la aceiasi bani Ma atrage mai mult
  10. 1 point
    Well, nu știu ce să zic despre LP-uri, dar, man, la așa ceva m-aș băga de fraier: http://www.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Firebird/Gibson-USA/Skunk-Baxter-Firebird.aspx
  11. 1 point
    Pacat ca arata ca un pom de craciun
  12. 1 point
    Am trimis inapoi cu scandal unui magazin marisor din Germania un Gibson Les Paul Junior Billie Joe Armstrong cumparat nou si venit cu probleme estetice sub un Fender Mexican (mici aschii lipsa pe marginea fretboard-ului, finish deja "checked"), dar mai ales cu truss-rod-ul instalat gresit din fabrica - nu functiona, si a crapat gatul instrumentului. Dealer autorizat Gibson, chitara noua, nu era entry-level. Mai am un Custom Shop (un model mai ieftin), care e excelent, insa dupa ce am schimbat potentiometrele si condensatorul "bumblebee" - care e doar un condensator ordinar vopsit ca un bumblebee (am pus un link intr-o postare anterioara). Potentiometrele trebuiau sa fi fost ca pe original, ca deh, "Historics", in schimb nu erau nici macar logaritmice. Din raspunsul Gibson: "Custom Shop - Historics only (CTS) Volume - 500k Linear – short shaft, even for LP Tone - 500k Linear – short shaft, even for LP" Deci Historic Historic, dar condensatorul doar arata ca cel original, n-avem 50s wiring, si potentimetrele nu sunt nici macar logaritmice, cum erau pe original. A trebuit sa-i schimb si pragusul de "Corian", in care intrau corzile ca in branza la fiecare bend mai serios. Era dezacordata chitara dupa 10 minute de cantat. Ce-i drept, acum e o chitara excelenta. Mai multe Gibsonuri nu am, pentru ca dupa experientele astea m-am gandit ca as fi fraier sa am, dar sper ca e suficient cat sa am voie sa particip la discutie.
  13. 1 point
    Foarte utila informatia. Se pare ca sunt o alternativa buna la corzile coated.
  14. 1 point
    Ce am vazut eu e ca mancarea e DIFERITA de la o tara la alta, nu neaparat mai buna sau mai rea. Ca si masurile la haine, de exemplu. Acum nu zic ca nu-s... lanturi de entitati care aduc produse substandard in Estul Europei. Firma X are un produs pe care-l vinde cu 1000 bucata. Are un lot prost si-l vinde ca defect la 100 bucata. Y cumpara tot lotul si-l vinde la 150-200. Z ia de la Y si-l plaseaza de bun in tari cu protectie slaba a consumatorului la un 900. Asta daca exista deja o piata, daca nu il vinde la 1500. Asa au facut bani buni multi dupa '89. Revenind la subiect. Nu m-ar mira ca seful sa-i zica lui Hans de la Thomann cand vine o comanda babana din Germania: Hans, ia chitara, pune-i corzi noi, fa-i setup si trimite-o. Iar cand vine din Romania, Bulgaria, etc: Hans, ia chitara si trimite-o. NU cred ca zice nimeni: cauta a mai proasta chitara din depozit si trimite-o. Cu alte cuvinte, in prima situatie, Thomann mai investeste 30-50 Euro (cat cred eu ca ii costa corzi si-un setup rapid) in clientul din vest. E foarte posibil ca instrumente returnate cu probleme sa fie puse pe piata de dealeri mai dubiosi ca noi, nu zic...
  15. 1 point
    Dude, si lectiile de logica fac parte din educatie. Nimeni nu a zis, sunt un roman umil si am acceptat produsul stricat. A zis doar ca sunt sanse mai mari sa PRIMESTI un produs mai de proasta calitate. Ce ALEGI sa faci, APOI, tine de tine. Ca Romania face parte dintr-un grup vazut mai prost economic nu tine neaparat de faptul ca ai returnat sau nu un pantof.
  16. 1 point
    În materie de păreri despre calitatea/declinul whatever, de acord cu ce zici tu. Dar despre companie și prețuri și ce îți dau pentru o lopată de bani, pot și eu ca un biet pulete să-mi dau cu părerea. Dă-mi voie să-ți zic totuși o chestie: Vintage VS6, copie SG, făcută probabil prin '93-99. A costat puțin atunci, costă infim și acum. Are 19-25 de ani, suficient cât să se ducă naibii ce e de dus. Crezi că are vreo problemă la finish, taste, lemne, hardware sau că sună ca o cizmă și n-are frate ton, sustain și ce mai vrei tu pe lângă un SG Gibson de când vrei tu? Și la mine a fost și este tentația să iau un Gibson (SG Special, ăla amărât, nu altceva) pentru spațierea de 43mm. Da, nu sunt rupt în fund, mi-l permit și nou-nouț și vechi-bunuț. Dar în afară de spațiere, știu că rămân cu scrisul de pe headstock, îmi fac filme că Gibson > copii ca să justific investiția și cam atât - nu face nimic în plus față de o copie cu adevărat bună cu setup fain și doze+electronică decentă. Cel puțin nu destul pentru cât e scoru'. Uite-așa ajung oamenii să bage pe Revstar sau ESP la fel de bine, dacă te raportezi la branduri comerciale. Până și ESP-Ltd dă chestii construite mai cu cap și mai bine dotate sub prețul de 'admitere' Gibson - și chiar dacă ar avea aceleași oscilații de calitate, au avantajul prețului și al dotărilor. Exact din cauza asta e foarte relevant pe subiect mai ales ce au de zis cei care nu ar cumpăra Gibson - că alea-s vânzările pe care le ratează. Tocmai că dacă te duci în cucuieți și acolo îi un singur Gibson, care e nasol pentru cât costă, asta face foarte mult rău companiei. Tocmai de aia nu ar trebui să scoată pe poartă nici măcar un singur exemplar nasol. Joci firma în picioare la calitate, joci și vânzările. Decât să faci o chitară mediocră sau slabă la mulți bani, mai bine nu o faci deloc și rămâi cu Epiphone. Cu Ibanez - singura mea problemă e că mi se par cam pragmatice și oarecum lipsite de personalitate. E adevărat și că sunt scumpe - ai cam același nivel de lucrătură pe Iron Label ca și pe RG-urile care costă sub jumate, ceea ce e greu de înțeles. Dar e valabil pentru destule nume chestia asta cât să nu fie ceva specific. PS - Pentru potențiali cumpărători care vor un instrument care să le facă plăcere, nu praf în ochi, e absolut jignitoare oferta unor branduri de 'lifestyle', în special în zona relativ accesibilă. Plus că dacă în magazin ai trei Gibsoane mai perpelite și 25 de altcevauri din care vreo 2-3 chiar reușite, prost să fii să iei marca. E 100% vina lor. Cere banu', dar bagă doar exemplare reușite, setate frumos și finisate cum trebuie, dacă vrei să vinzi. Tu ai pus de fapt punctul pe i cu singurul exemplar din magazinul etc. - ăla singurul trebuie să fie impecabil sau să nu fie deloc, dacă vor să convingă că ei fac chitare și nu bulbuci. Păi sunt lutieri frecați la cap care prestează o grămadă să scoată o chitară giugiuc la preț mult sub custom shop-uri - uneori sub Faded și ăștia le fac pe bază de brand și inerție? Dacă ei cred că le merge așa, ducă-se. La brand-uri de spatele fabricii înțeleg că nu își permit QC ca lumea, că scapă multe probleme, dar la ce mă-sa plătesc eu workforce US care poate o freacă mai mult decât bietul vietnamez/indonezian, asta când nu are durere maximă la parizer?
  17. 1 point
    trebuie avute in vedere 2 aspecte: 1. preturile relevante sunt cele din State. Acolo se face comparatia, vs Fender, Music Man, Suhr etc. Preturile din Europa sau alte continente sunt date pe langa politica de export a companiei si de taxarea, politica de export a americanilor, respectiv cea de import a UE etc, ca atare pt majoritatea produselor americane (gibson, music man dintre astea mai mainstream) preturile sunt exagerat de mari... Probabil va fi si mai rau cu Trump la carma.... 2.din experienta personala/parere personala, suntem un popor din lumea a 3-a, tratat ca atare...Piata romaneasca primeste produse de calitate inferioara fata de piata vestica samd...fie ca vorbim de distribuitori autohtoni, fie ca vorbim de achizitii de la comercianti straini, gen thomann, facute din tara. esti roman, esti tratat altfel, get used to it. de fiecare sfanta data cand am luat ceva, fie de pe thomann, fie de pe andertons, fie de pe musik schmidt, banzai etc, am primit produs blemished, cu zgarieturi, lovituri, imperfectiuni etc., chiar daca erau noi, nu retururi, nu b-stock... chitara, amp, case tot ce e nesigilat. chiar si cu preturi de 1000+ euro. asta e, mergem inainte... dar ca idee, daca vrei sa iti faci o parere despre un gibson lp nou, du-te in germania, franta, anglia, elvetia etc in magazin si o sa gasesti ceva finisat, lucrat si setat mai ingrijit decat la noi, sau decat ceva trimis unui cumparator online rroman... eu personal nu am cumparat gibson nou in ultima vreme, nu ma pronunt, dar din ce am vazut sau citit pe forumuri etc, sau ce am auzit de la un prieten care a lucrat la unul dintre cei mai mari distribuitori gibson din lume, da, calitatea si atentia la detalii a scazut simtitor. ce posed eu e din vremurile bune (anii 90), cumparat second si nu am ce reprosuri sa aduc, consider ca e ce trebuie, cu mentiunea ca am schimbat matzaraia si poturile si asta face mare diferenta. oarecum offtopic...ar fi fain ca in discutii de genul asta sa se angajeze persoane care au avut in posesie macar cateva gibsonuri, nu persoane care abia ce au avut unul, si ala obosit, entry level, sau doar au incercat in magazinul din cucuietii de munte, unicul exemplar, si ala adus din cine stie ce b-stock, ca apoi sa se intoarca la harley bentonul sau rg-ul de acasa...( apropo - ibanez = pentru mine cea mai proasta companie, talk about overpriced!, daca vorbim de calitatea materialelor...concret, case luat nou, cu probleme, calitate jalnica, la banii aia luam de la o alta firma ceva premium... chitari hi-end zic eu - js1000/jpm100 cu finisaje dubioase, se ciobesc, decoloreaza, cojesc dupa cativa ani, dar! ce e drept, nimic iremediabil, si suna! + ce e cu adevarat important, gen taste, truss rod, e ok, ceea ce pana la urma ma si intereseaza pe mine)
  18. 1 point
    - Vecine! - Da! - De ce ieși pe balcon de fiecare dată când cântă soția ta? - Să nu creadă lumea că o bat...
  19. 1 point
    Ai perfectă dreptate, cu mai mult timp în urmă am spus acelaşi lucru: brandul nu va da faliment, se va vinde şi va continua. Fără legătură cu vechiul Gibson. Ca şi Fender, de altfel. Din păcate, chitare nu mai fac de mult. Nostalgie, cât cuprinde. Hai să nu mai vorbim de costuri şi salarii. Ce, am uitat că Gibson are un brand ieftin, lucrat în Extremul Orient, care vinde destul de mult şi compensează cheltuielile salariale mari din SUA? Epiphone nu e tot Gibson? Problema e strategia mărcii, care din 1952 încoace a investit zero cenți în inovație, ba chiar a ucis inovația, când a avut-o în mâini. Să nu uităm că Gibson a cumpărat Kramer, cea mai inovativă marcă la începutul anilor '80: a cumpărat-o şi a omorât-o. Apoi a cumpărat Valley Arts, una dintre cele mai respectate firme boutique: a cumpărat-o şi a omorât-o. Steinberger de-abia a scăpat de parteneriatul cu Gibson, altfel dispărea şi el de pe piață. Oamenii vor să vândă în 2018 tot Chevrolet Bel Air din 1956. Nu pot fi împiedicați. Până acum le-a mers.
  20. 1 point
    Eu am alta... "Mi-a adus-o cineva sa ii fac un setup complet. Nu vezi ce varza e? Uite cum agata fret-urile, ce actiune are... o sa am mult de lucru la ea." Evident ca era noua mea electroacustica Takamine GD93CE-NAT, luata direct din magazin, fara nici cea mai mica problema . Problema e alta... acum vreau sa imi iau un semihollow si trebuie sa ma gandesc la o strategie noua .
  21. 1 point
    Un ESP/LTD la 300E poti sa-ti iei si din Romania.
  22. 0 points
    Vand Gibson Les Paul Classic Goldtop, din 1993, in stare foarte buna, cu case-ul original, complet reglata si retastata. Dose Gibson Classic 57 si 57+, nut din os, bridge AB-1. Are corp (one piece) si gat din magon (one piece + "ears"). Este o chitara foarte rezonanta, cu un sustain incredibil si unul din cele mai confortabile neck-uri din cate am incercat. Am decis s-o vand pentru ca mai am una cu doze de tip humbucker si o vand pe aceasta, cealalta fiind CS. Accept si schimburi: cu combo Mesa Boogie Lone Star, Express 5:25, alte combo-uri pe lampi de aceeasi valoare, sau cu un Gibson ES 335. Diferente de bani se pot discuta in ambele sensuri. Cei care nu au avut in mana o chitara din seria Classic din anii '90, trebuie sa citeasca textul de mai jos: The Gibson Les Paul Classic series began in 1990 with the Les Paul Classic, a reissue based on the 1960 Les Paul. The key feature of the Les Paul Classic was it's slim neck profile. The Les Paul Classic also had some other features true to the 1960 original: a narrow headstock, thin cutaway binding, aged yellowish fingerboard inlays, inked-on serial number, nickel hardware, vintage-style logo and aged binding on body and neck. The Classic was introduced with a retail price of $1,529 more expensive than Les Paul Standards at the time. The Classic's higher price was justified by its reissue-yet-modern vibe and was further enhanced by availability in several sunburst finishes, and in bullion gold on the top, sides, back and neck. There was no special effort to find figured maple for these so most of the tops on sunburst Classic models were plain. The Les Paul Classic specifications were adjusted during the early 1990s. The first change was the addition of a curly or "Plus" top in April 1991 - for the Les Paul Classic Plus model which cost $2,099. In many respects the Les Paul Classic was a more accurate reissue than the '59 Les Paul of the early 1990s. By swapping a few easily found parts: a blank truss rod cover, pickup covers, and a new pick guard, a pre 1993 Classic with a nicely flamed top would look just as nice as a '59 reissue but over $2,000 cheaper. At the start of 1993 both these models were still almost like '59 reissues for a lot less money. Gibson fixed this in mid 1993 when the decal on the headstock of all Classics was changed from "Les Paul Model" to "Les Paul Classic" and they widened the binding in the cutaway. This stopped a Classic with swapped truss rod cover and pickguard being passed off as a '59 reissue. Source: Eric Shoaf. Vintage Guitar magazine, May 1998.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.